جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

48 کاربر(ها) آنلاین هستند (40 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
47
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: جمعه 26 فروردین 1384 15:32
نمایش جزئیات
آفلاین
هووم! مثل روز روشن بود اينطوري ميشه! من قبلا هم گفتم... آقا جان... بايد كاربر بياد لينك بده بگه كدوم تاپيك! متاسفانه به علت ... (سانسور شد) و مي شه گفت تنبللي كاربران ما...
اون بخش لينك دادن رو برداشتيم! و دست آخر اين شد كه هر كس از راه رسيد ميگفت فلاني خوبه... نه اشاره به اين مي شد كه كدوم پست فلاني خوبه و نه هيچي! اينم آخرش شد...
روش قديم و جديد هر دو مشكل دارن... انتخابات دفعه قبل من به عنوان ماگل ماه انتخاب شدم... علت انتخابي مي دونين چي بود؟ (بد اخلاقي!)

كاربر سايت جادوگران بايد بتونه يه صفحه رو لينك كنه! و بيش از حد داريم آزادي مي‌ديم! رفتم در يك فروم استكبار عضو شدم... واقعا حال كردم از مديريت... آواتار غير مجاز اگه ميذاشتي شناسه‌ت رو مي‌بستن! در حالي كه اينجا طرف عين آب خوردن به مديران فحش ميده!

(پاراگراف بالا نشاني از استكبار مملي بود!)

نظرم رو گفتم!‌ انتخاب كانديداها با استفاده از لينك دادن! و ديگر هيچ!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: جمعه 26 فروردین 1384 14:36
نمایش جزئیات
آفلاین
اوکی هری جان
حرفای شما کاملا منطقی هست و من اشتباه کردم. به نظر من اولین مرحله برای جلوگیری از مشکلات اینه که آدم به اشتباهات خود پی ببره و اعتراف کنه. پس منم اعتراف می کنم که در این باره اشتباه کردم و این مراسم رو به صورت سلیقه شخصی و تکروی برگزار کردم.

من فقط خواستم کمکی کرده باشم چون دیدم کسی دنبال این انتخابات نبوده! همین! به هر حال...

حالا می خواید چی کار کنید؟ از همون ماژول سروی می خواید استفاده کنید؟ می خواید شاخه ها رو بیشتر کنید؟ هر کاری خواستید بکنید، انجام بدید...من مشکلی ندارم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Minerva McGonagall

Head of Gryffindor House

Deputy Headmistress

Less Expectation , Less Disappointment
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: جمعه 26 فروردین 1384 12:09
نمایش جزئیات
آفلاین
اینطور که معلومه خیلی حرف و حدیث پیش امده و یک چیز دیگه چطور بعضی افراد هستن که خیلی وقته پست نزدن مثلا همینی که هری گفت!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: جمعه 26 فروردین 1384 11:44
نمایش جزئیات
آفلاین
مگی مساله اصلی اینه که تو روشی رو که دو دوره برگزار شده بود و از سایت های دیگه گرفته شده بود و تو همین تاپیک روش بحث شده بود و بعد از بررسی همه جوانب اعمال شده بود رو به صورت یک طرفه از جانب خودت عوض کردی
من میگم اگه تو با این روش هر مشکلی داری یا مناسب نمیدونی چرا نمیای اینجا دلایل خودت رو بنویسی تا روش بحث بشه بعد به هر نتیجه ای رسیدیم همون انجام میشه
تو یهو اومدی و روش قبلی رو به صورت یکجانبه کلا ورداشتی در حالی که این تنها راه برگزاری همچین چیزی هست تو همین تاپیک کلی روش بحث شده بعد انجام شده یدفعه نیومدم سر خود همچین کاری بکنم

تو اومدی و از خودت کاندید گذاشتی ولی چند ایراد اساسی در این کار هست
اول اینکه هر چقدر تو دقت کنی نمیتونی همه چیز رو بررسی کنی و خطای انسانی باعث میشه یه عده از قلم بیافتن یا اشتباهی وارد بشن
دوم اینکه اگر کسی مخالف کاندید شدن یه نفر یا موافق آوردن یکی دیگه باشه جواب تو فقط اینه که تو با نظر شخصی صلاح دیدی
مورد سوم اینکه تو با این کار این بهترین ها رو به خودت وابسته کردی به طوری که اولا باید کلی وقت بزاری افراد رو انتخاب کنی و ثانیا با این همه اگر و اما برگزار خواهد شد و ثالثا اگه یه وقتی نتونی این کار رو بکنی این مسابقه میخوابه

این موارد در روش قبلی وجود نداره
کسی نمیتونه بگه چرا مثلا بیگانه کاندید نشده یا چرا دارک لرد که یه ماه پست نزده توی بهترین ها هست چون مسوولیت متوجه خود افرادی هست که انتخاب کردن
کمترین وقت هم از مدیر گرفته میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: جمعه 26 فروردین 1384 10:28
نمایش جزئیات
آفلاین
بسیار خب
اونطوری که من متوجه شدم و بقیه دوستان هم نظراتشون رو گفتند، ظاهرا شما با نحوه برگزاری انتخابات جادوگر ماه، به صورت فعلی راضی نیستید.

یعنی شما با کاندید هایی که من برای هر شاخه انتخاب کردم موافق نیستید! بسیار خب

هر طور که مایلید. لطفا بفرمایید که چطوری باید این انتخابات رو برگزار کنیم؟ می خواید توی همون تاپیک های انتخابات، شما بیاید و کاندید های خود را اعلام کنید بعد از آن به کاندید هایی که رای بیشتر اوردن رای بدید؟ یا طرح دیگه مد نظر دارید؟

چون هری و خیلی از دوستان با نحوه برگزاری که من انتخاب کردم موافق نیستند برای همین من فعلا این انتخابات رو متوقف کردم. در حال حاضر تاپیک ها قفل هستند و امکان رای دادن وجود ندارد. البته تا زمانی که به یک توافق برسیم. بعد مجددا این مراسم راه اندازی می شود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Minerva McGonagall

Head of Gryffindor House

Deputy Headmistress

Less Expectation , Less Disappointment
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: جمعه 28 اسفند 1383 10:39
نمایش جزئیات
آفلاین
فقط در مورد کریچر و مانیا ما نوشتیم سه ماه و اینا ماه نهم عضو شدن در نتیجه تا ماه دوازده یعنی تا این دوره میشد به عنوان تازه وارد حساب بشن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: پنجشنبه 27 اسفند 1383 21:19
نمایش جزئیات
آفلاین
مثلا من كه تازه وارد نيستم بايد جى كار كنم؟
نه نمايشنامه نوشتنم خوبه نه بحث كردنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: پنجشنبه 27 اسفند 1383 18:18
نمایش جزئیات
آفلاین
آخه نمیدونم چی بگم؟؟!؟!؟!

من هم بهترین پست هستم هم تو بدترین پست!!

ولی کریچر چهار ماه هست که اومده ولی کاندیده بهترین عضو تازه وارده!!مانیا هم همینطور!!
آقا راهو واسه جوونا باز کنید

بعد خودشون نوشتند((کسی که طی سه ماهه ی اخیر عضو شده))

جلل خالق

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
برای عضویت در تیم روغن سازی قزوین کافیست فتو کپ
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: پنجشنبه 27 اسفند 1383 08:26
نمایش جزئیات
آفلاین
سالازار ناراحت که نشدی؟
میدونی چیه اینا همین چند تا شاخه رو هم به قول ابر توش موندن کم کم میتونیم شاخه ها ی جدید رو بهش اضافه کنیم ولی بازم میگم آخه سیاه ترین عضو سایت چه معنی داره من مطمئن هستم اونی که میخواد تو این قسمت کاندید شه می یاد مثلا خودش رو سیاه نشون بده با همه دعوا راه میندازه البته بعضی ها چون میدونم مثلا تو این کار رو نمیکنی در ضمن اینو اگه بزنیم تازه خوب هم در بیاد فردا یکی می یاد میگه بهترین کل کل کننده رو بگزارین اون یکیک میگه بهترین ضایع کننده اون یکیک میگه بهترین سوتی ماه رو م بگزارین همه اینا هم خنده داره ولی اگه همشون بیان قضیه لوس میشه

در مورد این که یکی که یک بار انتخاب شد دیگه کاندید نشه که اصلا درست نیست چون شاید یکی کارش خیلی خوب بود 2 بار پشت سر هم تو رول پلینگ اول شد (الان حاجی داره انتخاب میشه)

یک بارم اسنیپ یک پیشنهادی داد گفت افتخارات طرف رو کنار ویژگی هاش بنویسیم اینم ایده ی خوبیه مثلا 2 بار زننده ی بهترین تاپیک

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: پنجشنبه 27 اسفند 1383 02:22
نمایش جزئیات
آفلاین
هوووووووووووووووم

در مورد برگزاري انتخابات ب آبر موافقم و بايد بگم حرف من فقط يه پيشنهاد بود .. همين ولي اصولا افراد سايت اگه ياد بگيرن بهم احترام بذارن خيلي بهتره ---- در مورد انتخابات به نظر من قبلش بايد يه جلسه حضوري گذاشته بشه تا ب راحتي تمامي جوانب بررسي بشه و مشكلي پيش نياد

با تشكر لرد اسليترين
-=-=-

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نمایشنا