هووم! مثل روز روشن بود اينطوري ميشه! من قبلا هم گفتم... آقا جان... بايد كاربر بياد لينك بده بگه كدوم تاپيك! متاسفانه به علت ... (سانسور شد) و مي شه گفت تنبللي كاربران ما... اون بخش لينك دادن رو برداشتيم! و دست آخر اين شد كه هر كس از راه رسيد ميگفت فلاني خوبه... نه اشاره به اين مي شد كه كدوم پست فلاني خوبه و نه هيچي! اينم آخرش شد... روش قديم و جديد هر دو مشكل دارن... انتخابات دفعه قبل من به عنوان ماگل ماه انتخاب شدم... علت انتخابي مي دونين چي بود؟ (بد اخلاقي!)
كاربر سايت جادوگران بايد بتونه يه صفحه رو لينك كنه! و بيش از حد داريم آزادي ميديم! رفتم در يك فروم استكبار عضو شدم... واقعا حال كردم از مديريت... آواتار غير مجاز اگه ميذاشتي شناسهت رو ميبستن! در حالي كه اينجا طرف عين آب خوردن به مديران فحش ميده!
(پاراگراف بالا نشاني از استكبار مملي بود!)
نظرم رو گفتم! انتخاب كانديداها با استفاده از لينك دادن! و ديگر هيچ!
اوکی هری جان حرفای شما کاملا منطقی هست و من اشتباه کردم. به نظر من اولین مرحله برای جلوگیری از مشکلات اینه که آدم به اشتباهات خود پی ببره و اعتراف کنه. پس منم اعتراف می کنم که در این باره اشتباه کردم و این مراسم رو به صورت سلیقه شخصی و تکروی برگزار کردم.
من فقط خواستم کمکی کرده باشم چون دیدم کسی دنبال این انتخابات نبوده! همین! به هر حال...
حالا می خواید چی کار کنید؟ از همون ماژول سروی می خواید استفاده کنید؟ می خواید شاخه ها رو بیشتر کنید؟ هر کاری خواستید بکنید، انجام بدید...من مشکلی ندارم.
مگی مساله اصلی اینه که تو روشی رو که دو دوره برگزار شده بود و از سایت های دیگه گرفته شده بود و تو همین تاپیک روش بحث شده بود و بعد از بررسی همه جوانب اعمال شده بود رو به صورت یک طرفه از جانب خودت عوض کردی من میگم اگه تو با این روش هر مشکلی داری یا مناسب نمیدونی چرا نمیای اینجا دلایل خودت رو بنویسی تا روش بحث بشه بعد به هر نتیجه ای رسیدیم همون انجام میشه تو یهو اومدی و روش قبلی رو به صورت یکجانبه کلا ورداشتی در حالی که این تنها راه برگزاری همچین چیزی هست تو همین تاپیک کلی روش بحث شده بعد انجام شده یدفعه نیومدم سر خود همچین کاری بکنم
تو اومدی و از خودت کاندید گذاشتی ولی چند ایراد اساسی در این کار هست اول اینکه هر چقدر تو دقت کنی نمیتونی همه چیز رو بررسی کنی و خطای انسانی باعث میشه یه عده از قلم بیافتن یا اشتباهی وارد بشن دوم اینکه اگر کسی مخالف کاندید شدن یه نفر یا موافق آوردن یکی دیگه باشه جواب تو فقط اینه که تو با نظر شخصی صلاح دیدی مورد سوم اینکه تو با این کار این بهترین ها رو به خودت وابسته کردی به طوری که اولا باید کلی وقت بزاری افراد رو انتخاب کنی و ثانیا با این همه اگر و اما برگزار خواهد شد و ثالثا اگه یه وقتی نتونی این کار رو بکنی این مسابقه میخوابه
این موارد در روش قبلی وجود نداره کسی نمیتونه بگه چرا مثلا بیگانه کاندید نشده یا چرا دارک لرد که یه ماه پست نزده توی بهترین ها هست چون مسوولیت متوجه خود افرادی هست که انتخاب کردن کمترین وقت هم از مدیر گرفته میشه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
بسیار خب اونطوری که من متوجه شدم و بقیه دوستان هم نظراتشون رو گفتند، ظاهرا شما با نحوه برگزاری انتخابات جادوگر ماه، به صورت فعلی راضی نیستید.
یعنی شما با کاندید هایی که من برای هر شاخه انتخاب کردم موافق نیستید! بسیار خب
هر طور که مایلید. لطفا بفرمایید که چطوری باید این انتخابات رو برگزار کنیم؟ می خواید توی همون تاپیک های انتخابات، شما بیاید و کاندید های خود را اعلام کنید بعد از آن به کاندید هایی که رای بیشتر اوردن رای بدید؟ یا طرح دیگه مد نظر دارید؟
چون هری و خیلی از دوستان با نحوه برگزاری که من انتخاب کردم موافق نیستند برای همین من فعلا این انتخابات رو متوقف کردم. در حال حاضر تاپیک ها قفل هستند و امکان رای دادن وجود ندارد. البته تا زمانی که به یک توافق برسیم. بعد مجددا این مراسم راه اندازی می شود.
فقط در مورد کریچر و مانیا ما نوشتیم سه ماه و اینا ماه نهم عضو شدن در نتیجه تا ماه دوازده یعنی تا این دوره میشد به عنوان تازه وارد حساب بشن
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
سالازار ناراحت که نشدی؟ میدونی چیه اینا همین چند تا شاخه رو هم به قول ابر توش موندن کم کم میتونیم شاخه ها ی جدید رو بهش اضافه کنیم ولی بازم میگم آخه سیاه ترین عضو سایت چه معنی داره من مطمئن هستم اونی که میخواد تو این قسمت کاندید شه می یاد مثلا خودش رو سیاه نشون بده با همه دعوا راه میندازه البته بعضی ها چون میدونم مثلا تو این کار رو نمیکنی در ضمن اینو اگه بزنیم تازه خوب هم در بیاد فردا یکی می یاد میگه بهترین کل کل کننده رو بگزارین اون یکیک میگه بهترین ضایع کننده اون یکیک میگه بهترین سوتی ماه رو م بگزارین همه اینا هم خنده داره ولی اگه همشون بیان قضیه لوس میشه
در مورد این که یکی که یک بار انتخاب شد دیگه کاندید نشه که اصلا درست نیست چون شاید یکی کارش خیلی خوب بود 2 بار پشت سر هم تو رول پلینگ اول شد (الان حاجی داره انتخاب میشه)
یک بارم اسنیپ یک پیشنهادی داد گفت افتخارات طرف رو کنار ویژگی هاش بنویسیم اینم ایده ی خوبیه مثلا 2 بار زننده ی بهترین تاپیک
در مورد برگزاري انتخابات ب آبر موافقم و بايد بگم حرف من فقط يه پيشنهاد بود .. همين ولي اصولا افراد سايت اگه ياد بگيرن بهم احترام بذارن خيلي بهتره ---- در مورد انتخابات به نظر من قبلش بايد يه جلسه حضوري گذاشته بشه تا ب راحتي تمامي جوانب بررسي بشه و مشكلي پيش نياد