پیگویجن عزیز یه نکته دیگه رو باید تذکر بدم و اون اینکه، پست زدن پشت سر هم بر خلاف قوانین انجمن ها هست. پس لطفا همه مطالبی رو که می خواهید مطرح کنید در یک پست ارسال کنید با تشکر
در ضمن در خارج از رول پلینگ بله شما می تونی منو مگی جون! صدا کنی ولی در ایفای نقش باید از پروفسور مک گونگال استفاده بشه. نه به خاطر احترام به شخص بنده بلکه به خاطر احترام به شخصیت خردمند پروفسور مینروا مک گونگال!
جناب جرج منظورتون از قسمت نظری سنجی چیه؟ کدوم نظر سنجی ها؟! لطفا واضح تر بگید
خب فکر می کنم بقیه دوستان همه چی رو روشن کردند و جواب ها رو دادند پس نیازی به تکرار نیست.
فقط خواستم بگم که پیگویجن جان یه کمی خوش برخورد تر بابا! درسته که سر وینستون چرچیل یه تازه وارده ولی خب نمی شه که اینطوری با تازه واردا برخورد کرد...این تاثیر منفی داره برای یه تازه وارد!
همه ما یه روزی تازه وارد بودیم پس بهتره که یه کمی خوش اخلاق تر باهاشون حرف بزنیم
و اگه به سايت ماگل نت و ليكي و گودريكز هالو رفته باشيد ميبينيد كه از اين مسخره بازي هاي آهنگ اول و لودر و اينا توش نيست. حتي سايت رولينگ هم كه فلشه زلم زيمبوي اوليه نداره
شما كدوم سايت رو هري پاتري ميدوني اينا رو يا سايت هاي اين وارنر برادرز ... رو ... = فحش
پيگ عزيز: خواهي نخواهي اين مساله دوست يابي در سايت هاي كاميونيتي مخصوصا فارسي زبان وجود داره و مديران عملا كار چنداني هم نميتونن بكنن شما راهت اينه كه اينا رو ايگنور كني ( كه امكانش گذاشته شده) يا بي خيالشون بشي يا بري باهاشون مستقيم بزن بزن كني يا آدم اجير كني حال طرف رو بگيرن
حتما انتظار نداري جواب مسنجر شما رو هم سايت جادوگران بده
در مورد آواتار: 1- فك كنم حدود 100 تا يا بيشتر در سايت آواتار هست ببين اينا آواتار هاي سايت هستن و اصلا براي اين گذاشته شدن كه از يكيش 10 نفر استفاده كنن اين فكر رو از سرت بيرون كن كه سايت بايد براي هر يوزري بگرده آواتار پيدا كنه و بزاره اونطوري بايد دو هزار آواتار گذاشت. لطفا سايت هاي ديگه رو هم ببين بعد در مورد آواتار نظر بده ماگل نت رو مثلا
2- سايز آواتار 140 زياد هم هست توي ماگل نت حداكثرش 80 در 80 قبول ميكنه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
اول سلام....یه پیشنهاد باحال البته اگه از نظر شما باحال باشه براتون دارم...سایت شما واقعاً باحاله ولی یه چیز کم داره... آهنگ متن و دمو ی کوتاه آغازکننده.... اگه به سایت هری پاتر و زندانی آزکابان یا آزباکان رفته باشید می بینید در ابتدا یک دموی فلشی باحال با آهنگ هری پاتری داره که واقعاً کاربر رو جذب میکنه.....باور کنید با این کار کاربرای جدید زیادی پیدا می کنید..
__________________________________________ حتماً به پیشنهادم توجه کنید...در صورت نگرانی در مورد دیر لود شدن سایتتون اون رو کاملاَ کوتاه درست کنید و رابطی قرار بدین که در صورت توقف بی جای دمو در اون مکان کلیک کنند.
با این حال بهتره مدیرا طی یه اقدام ضربتی حالا ضربتیم نشد به موقع تعداد آواتارها رو زیاد تر از این کنن تا بشه دست به انتخاب واقعی و نه محدود زد .چون تعداد بچه های عضو زیاد شده می شه افرادی رو دید که از عکسهای مشابه در آواتورشون استفاده کردن یعنی دو یا چند شخصیت با یک عکس
پیشنهاد دیگم اینه که یه بخشی رو در گالری قرار بدین با عنوان آواتارهای ارسالی تا پس از تایید در فهرست مربوطه قرار بگیرن و تعدادشون خیلی بیشتر از این بشه تا افرادی مثل من که به شخصه به آواتارهایی مثل پرنسس.. آنجل و ... علاقمندیم مجبور نباشیم در سایتهای دیگه عکسای مرتبط با شخصیتمونو جستجو کنیم.
امکان آپلود آواتار برای هر کاربر وجود داره، هر کاربر از هر عکسی خوشش بیاد می تونه اندازه ش رو کمتر از 140 پیکسل بکنه و آپلود کنه، پس نیازی به اضافه کردن از طرف مدیران نیست؛ مگر اینکه شما واقعا تنبل باشی و نخوای سرچ کنی!
نقل قول:
نکته آخری که به نظرم می رسه اینه که اندازه اونارو از حالت فعلی تغییر بدیم .چون اکثر آواتارهایی که تو سایتهای مختلف می بینیم طول بیشتراز 140 دارن .پس میشه اندازه اونارو محدود کنیم به 80.80...100.100...150.150و حدود 200م شد بد نیست .
من نمی دونم از چه منطق و چه نوع ریاضیاتی استفاده کردی که طول آواتارهایی که 140 پیکسل عرض و ارتفاع دارن از 80x80 و 100x100 کمترهستن!! استاندارد جهانی 100x100 هست و بعضا 80x80 دیده شده، آواتار دیگه قرار نیست تابلوی ونگوگ باشه... یه شکلک خیلی کوچیک! 140x140 هم واقعا بسیار بزرگ هست و روی لودینگ خیلی تاثیر منفی داره!
با اجازه ی مدیران/! گفتم این دوست عزیزمون یکی چیزی رو بدونه! قبلا این انتخاب بدترین ها بود ولی راستش یکم برای اونا که انتخاب می شدن بد می شد! و همچنین شاخه ها زیاد می شد و گیج می شدیم برای همین مدیران برداشتن به نظرم بهترین ها یه تنها بهتره چون انگیزه می شه همه سعی کنن فعال باشن! یکیش خود من وقتی انتخاب شدم سعی کردم هر وقت لازمه نظر بدم روم که خیلی تاپیر گذاشت! و روحیم خیلی بالا رفت!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید