جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

31 کاربر(ها) آنلاین هستند (11 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
30
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  41 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  118 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  188 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  308 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  291 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  370 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 25 تیر 1384 15:22
نمایش جزئیات
آفلاین
پیگویجن عزیز
یه نکته دیگه رو باید تذکر بدم و اون اینکه، پست زدن پشت سر هم بر خلاف قوانین انجمن ها هست. پس لطفا همه مطالبی رو که می خواهید مطرح کنید در یک پست ارسال کنید
با تشکر

در ضمن در خارج از رول پلینگ بله شما می تونی منو مگی جون! صدا کنی ولی در ایفای نقش باید از پروفسور مک گونگال استفاده بشه. نه به خاطر احترام به شخص بنده بلکه به خاطر احترام به شخصیت خردمند پروفسور مینروا مک گونگال!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Minerva McGonagall

Head of Gryffindor House

Deputy Headmistress

Less Expectation , Less Disappointment
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 25 تیر 1384 14:33
نمایش جزئیات
آفلاین
جناب جرج
منظورتون از قسمت نظری سنجی چیه؟ کدوم نظر سنجی ها؟! لطفا واضح تر بگید

خب فکر می کنم بقیه دوستان همه چی رو روشن کردند و جواب ها رو دادند پس نیازی به تکرار نیست.

فقط خواستم بگم که پیگویجن جان یه کمی خوش برخورد تر بابا!
درسته که سر وینستون چرچیل یه تازه وارده ولی خب نمی شه که اینطوری با تازه واردا برخورد کرد...این تاثیر منفی داره برای یه تازه وارد!

همه ما یه روزی تازه وارد بودیم پس بهتره که یه کمی خوش اخلاق تر باهاشون حرف بزنیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Minerva McGonagall

Head of Gryffindor House

Deputy Headmistress

Less Expectation , Less Disappointment
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 25 تیر 1384 09:49
نمایش جزئیات
آفلاین
و اگه به سايت ماگل نت و ليكي و گودريكز هالو رفته باشيد ميبينيد كه از اين مسخره بازي هاي آهنگ اول و لودر و اينا توش نيست. حتي سايت رولينگ هم كه فلشه زلم زيمبوي اوليه نداره

شما كدوم سايت رو هري پاتري ميدوني اينا رو يا سايت هاي اين وارنر برادرز ... رو
... = فحش


پيگ عزيز:
خواهي نخواهي اين مساله دوست يابي در سايت هاي كاميونيتي مخصوصا فارسي زبان وجود داره و مديران عملا كار چنداني هم نميتونن بكنن شما راهت اينه كه اينا رو ايگنور كني ( كه امكانش گذاشته شده) يا بي خيالشون بشي يا بري باهاشون مستقيم بزن بزن كني يا آدم اجير كني حال طرف رو بگيرن

حتما انتظار نداري جواب مسنجر شما رو هم سايت جادوگران بده

در مورد آواتار:
1- فك كنم حدود 100 تا يا بيشتر در سايت آواتار هست ببين اينا آواتار هاي سايت هستن و اصلا براي اين گذاشته شدن كه از يكيش 10 نفر استفاده كنن اين فكر رو از سرت بيرون كن كه سايت بايد براي هر يوزري بگرده آواتار پيدا كنه و بزاره اونطوري بايد دو هزار آواتار گذاشت. لطفا سايت هاي ديگه رو هم ببين بعد در مورد آواتار نظر بده ماگل نت رو مثلا

2- سايز آواتار 140 زياد هم هست توي ماگل نت حداكثرش 80 در 80 قبول ميكنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 25 تیر 1384 07:58
نمایش جزئیات
آفلاین
اول سلام....یه پیشنهاد باحال البته اگه از نظر شما باحال باشه براتون دارم...سایت شما واقعاً باحاله ولی یه چیز کم داره...
آهنگ متن و دمو ی کوتاه آغازکننده....
اگه به سایت هری پاتر و زندانی آزکابان یا آزباکان رفته باشید می بینید در ابتدا یک دموی فلشی باحال با آهنگ هری پاتری داره که واقعاً کاربر رو جذب میکنه.....باور کنید با این کار کاربرای جدید زیادی پیدا می کنید..


__________________________________________
حتماً به پیشنهادم توجه کنید...در صورت نگرانی در
مورد دیر لود شدن سایتتون اون رو کاملاَ کوتاه درست کنید و رابطی قرار بدین که در صورت توقف بی جای دمو در اون مکان کلیک کنند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 25 تیر 1384 05:07
نمایش جزئیات
آفلاین
پیگو یجن جان

شما شناسه طرفو برامون پیام شخصی کن..بقیه چیزا با ما
اصلا ناراحت نشو
در ضمن اینقدر هم با اعضا یکی به دو نکن!!
قربانت کرام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 25 تیر 1384 03:17
نمایش جزئیات
آفلاین
اگر جواب سوال من رو هم مي داديد بد نبود ثواب داشت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 25 تیر 1384 01:19
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

با این حال بهتره مدیرا طی یه اقدام ضربتی حالا ضربتیم نشد به موقع تعداد آواتارها رو زیاد تر از این کنن تا بشه دست به انتخاب واقعی و نه محدود زد .چون تعداد بچه های عضو زیاد شده می شه افرادی رو دید که از عکسهای مشابه در آواتورشون استفاده کردن یعنی دو یا چند شخصیت با یک عکس

پیشنهاد دیگم اینه که یه بخشی رو در گالری قرار بدین با عنوان آواتارهای ارسالی تا پس از تایید در فهرست مربوطه قرار بگیرن و تعدادشون خیلی بیشتر از این بشه تا افرادی مثل من که به شخصه به آواتارهایی مثل پرنسس.. آنجل و ... علاقمندیم مجبور نباشیم در سایتهای دیگه عکسای مرتبط با شخصیتمونو جستجو کنیم.


امکان آپلود آواتار برای هر کاربر وجود داره، هر کاربر از هر عکسی خوشش بیاد می تونه اندازه ش رو کمتر از 140 پیکسل بکنه و آپلود کنه، پس نیازی به اضافه کردن از طرف مدیران نیست؛ مگر اینکه شما واقعا تنبل باشی و نخوای سرچ کنی!


نقل قول:
نکته آخری که به نظرم می رسه اینه که اندازه اونارو از حالت فعلی تغییر بدیم .چون اکثر آواتارهایی که تو سایتهای مختلف می بینیم طول بیشتراز 140 دارن .پس میشه اندازه اونارو محدود کنیم به 80.80...100.100...150.150و حدود 200م شد بد نیست .


من نمی دونم از چه منطق و چه نوع ریاضیاتی استفاده کردی که طول آواتارهایی که 140 پیکسل عرض و ارتفاع دارن از 80x80 و 100x100 کمترهستن!!
استاندارد جهانی 100x100 هست و بعضا 80x80 دیده شده، آواتار دیگه قرار نیست تابلوی ونگوگ باشه... یه شکلک خیلی کوچیک! 140x140 هم واقعا بسیار بزرگ هست و روی لودینگ خیلی تاثیر منفی داره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 24 تیر 1384 20:24
نمایش جزئیات
آفلاین
تاپیک تبلیغات هستش هر چند پیام امروز به عنوان روزنامه خودش می تونه توی تبلیغات باشه! در ضمن اینجا گفتگو با مدیرانه نه صحبت درباره تاپیک ها!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!ASLAMIOUS Baby!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 24 تیر 1384 20:16
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من اگه این تایپیک تبلیغات باز بشه خیلی خوبه اگر بشه یه قسمتی از پیام امروزو به این بخش اختصاص بین هتر میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به وبلاگه من سر بزنین اینجا
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 24 تیر 1384 18:23
نمایش جزئیات
آفلاین
با اجازه ی مدیران/!
گفتم این دوست عزیزمون یکی چیزی رو بدونه!
قبلا این انتخاب بدترین ها بود ولی راستش یکم برای اونا که انتخاب می شدن بد می شد! و همچنین شاخه ها زیاد می شد و گیج می شدیم برای همین مدیران برداشتن
به نظرم بهترین ها یه تنها بهتره چون انگیزه می شه همه سعی کنن فعال باشن! یکیش خود من وقتی انتخاب شدم سعی کردم هر وقت لازمه نظر بدم روم که خیلی تاپیر گذاشت! و روحیم خیلی بالا رفت!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید