جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

34 کاربر(ها) آنلاین هستند (27 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
31
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  31 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 22 مرداد 1384 11:31
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Magicboy نوشته:
agha jun 2ros javab bede shoma ro masoole pasokh be soalate ma gozashtan na in ke age delet khas javab bedi age khast javab nadi lotfan 2rost javab bedid age moshkeli hast bartaraf konim
vagar na dige ....e
GHABELE TAVAJOHE MASOOLE SYTE LOTF KONID MASOOLE IN GHESMAT RO AVAZ KONID VA HAMOON CHO YE AZIZ RO BEZARID


اول اينكه اگه فارسي بنويسي عده بيشتري حرفاتو ميخونن ولي پستاي فينگليش يا انگليسي كمتر بهشون توجه ميشه.

بعد هم اگه شما يا هركس ديگه بياد سوالشو اينجا بنويسه(البته اگه مربوط به اين انجمنه) بلاخره يكي از ما بهش جواب ميده. حالا ممكنه سر اون يكي ناظر شلوغ باشه چه ميدونم يه مشكلي براش پيش بياد و خلاصه نتونه جواب بده.اگه اينجا بزني اون يكي ناظر ميتونه جوابتو بده.
الان هم دنيس ممكنه نتونسته بياد و بهت جواب نداده باشه.
حالا لطفا سوالتو اينجا به فارسي بنويس تا بهش جواب بديم.

مرسي.
چو چانگ


______________


قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/5/22 12:21:28
ویرایش شده توسط دنیس کریوی در 1384/5/26 17:57:36
امضا ندارم میشه انگشت بزنم؟
جهانی بیندیشیم ایرانی بمانیم !
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مرداد 1384 18:49
نمایش جزئیات
آفلاین
می خواستم یه تاپیک با عنوان جملات قصار بزنم که در اون هر کس هر جمله ای از کتاب هری پاتر که به نظرش زیبا اومده رو بنویسه

سلام لونا جان،
بر خلاف تصور مجوز داده ميشه !
ولي نميتوني تاپيك رو بزني ! خوب به قوانين اين تاپيك توي پست اول اين تاپيك كه مال چو باشه نگاه كن . ببين چيزي رو جا ننداختي .
ممنونم
دنيس كريوي

_________

قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/5/4 19:20:00
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 3 مرداد 1384 16:00
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من مي خواهم يه تايپک بزنم مشخصاتش اين زيره: نام تايپک: در آخر چه کسي در اين جنگ برنده مي شود. شرح تايپک: براي کساني که مي تونن آخر داستان رو حدس بزنن. نام انجمن:من نمي دونم خودتون در جواب برام بگين و لي فکر کنم تالار اسرار باشه. اهميت: متوسط نظر : چيز خوبيه. نظر راجع به تايپک شما: من که خيلي راضي ام . مواد قرار داد: همه را قبول دارم. در آخر با تشکر جواب را به پيام شخصي من بدهيد شناسه: harry potter and ron سلام؛ كاملا درسته! تالار اسرار جاي اين تاپيكه! البته فكر كنم اول بايد مجوز بگيري! ممنون كه اينقدر خوب توضيح دادي!
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/5/4 9:19:09
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/5/4 9:21:44
good good!!! :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss:
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 3 مرداد 1384 15:34
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من به یک تاپیک برای جانورنماها احتیاج دارم (اگه میشه!) سلام؛ تالار اصلي منتظر شماست! شما هم كه قوانينو نخوندي!
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/5/3 16:08:32
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 2 مرداد 1384 19:40
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من میخوام یک تاپیک برای گفتگو جادو گران سیاه باز کنم
آخه ما جادوگران سیاه هیچ جایی که بتونیم راحت در مورد نخشه هامون صحبت کنیم نداریم آخه اعضایه محفل دنبالمونن در ضمن ورود به این تاپیک
فقط برای جادوگران سیاه مجازاست
با تشکر

سلام،
شاهزاده عزيز،
- نظير اين تاپيك وجود داره .
- اين انجمن انجمن مناسب براي اين كار نيست .
متشكرم
دنيس كريوي

___________

قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هیچی برای گفتن ندارم در این دنیا
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 2 مرداد 1384 16:21
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت ناظران سختگیر می خوام یه تاپیک با موضوع هری پاتر هندی و غمگین میشود باز کتم و هم چنین با موضوع کتاب رکورد شکن تعریفی نداشت خوب جواب میده سریع جواب بدید ممنون من می خوام یه تاپیک بزنم با موضوع کدوم گروه برتر است می دونم حالت تکراری داره ولی جالبه به این یکی مجوز بده هوووم....ميشه يه خورده درباره اولي توضيح بدي؟ دومي هم بفرماييد تالار اصلي! لطفا قوانينو بخون بعد پست بزن! ممنون! پست پي در پي هم بهتره نزني چو چانگ
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/5/2 17:04:38
عضو تیم دراگون (کوییدیچ)
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
مدیر کتابخانه ی گریفیندور ( خصوصی و محرمانه)
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 2 مرداد 1384 02:51
نمایش جزئیات
آفلاین
مي خواستم ببينم قبل از هري پاتر چقدر كتاب مي خونديد وحالا چقدر كتاب مي خونيد؟

جرج عزيز،
متاسفانه نميتونم مجوز بدم . بذار دوستانه يه سوالي ازت بكنم ،
آيا اينكه اعضا بيان و بگن كه كمتر ميخوندن يا نميدونم بيشتر ميخوندن كمكي ميكنه ؟
متشكرم
دنيس كريوي

___________
قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/5/2 9:33:10
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
من میخوام تاپیک تازه واران را باز کنم تا به اونها کمک کنم
چوی عزیز

سلام،
آذين جان، كمك و راهنمايي كردن تازه واردهاي سايت به صورت رسمي بر عهده مديران سايته . باز هم از توجه شما به اين مسئله متشكريم .
متشكرم
دنيس كريوي

___________
قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/5/2 9:25:03
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 1 مرداد 1384 21:25
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خواستم یه تاپیک به نام" آیا جادو واقعاٌ وجود داره؟" بزنم


آیا میشه ؟


توضیح : بچه ها میان ونظرشون رو ذاجع به این موضوع بیان میکنن!

باتشکر (پسر جادویی ) MAGICBOY

هوم ....
متاسفانه من جوش آوردم ! جواب شما رو نميدم تا به اعلاميه هاي پست هاي قبلي رجوع كنيد . اگر كارهايي رو كه ميگيم مو به مو انجام بديد متوجه خواهيد شد كه جواب ميده .
متشكرم
دنيس كريوي

____________

قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/5/1 22:13:42
امضا ندارم میشه انگشت بزنم؟
جهانی بیندیشیم ایرانی بمانیم !
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 1 مرداد 1384 20:43
نمایش جزئیات
آفلاین
من میخوام یه تایپک به نام به تیم مورد علاقه ی کوییدیچ خود رای بدهید بزنم.خیلی برام مهمه.لطفا مجوز بدید.

اوري جان،
نميتونم مجوز بدم . ضرورت كار شما چيه ؟
متشكرم
دنيس كريوي

____________

قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/5/1 22:10:23