جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

60 کاربر(ها) آنلاین هستند (48 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
57
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  291 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مرداد 1384 21:00
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید الان خیلی عصبانی هستم.....

جناب پاتر شما حال این برادران لوتر رو میگری شناسه هاشونو میبندی تعیین تکلیف هم میکنی که کجا برن کجا نرن!!!

ما دو ماه خودمونو کشتیم کلمونو کوبیدیم به دیوار تا به این لحظه برسیم شما داری...........

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
برای عضویت در تیم روغن سازی قزوین کافیست فتو کپ
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مرداد 1384 20:59
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشيد دوستان مزاحم شدم...
ببينيد دوستان (قديمي ها) خيلي راحت مي شه اتفاقات گذشته رو فراموش كرد اگه نميشه بگيد نميشه...اگر بخوايد هنوز هم با در نظر گرفتن اتفاقاتي كه در گذشته رخ داده با هم بحث كنيد وضع از اين اشفته تر مي شه .


بلا جان مشكل همين جاست اگر دوستي ها مثل قديم باشه سايت دوباره مثل قبل مي شه اما نبايد در اين مورد انقدر آني تصميم گرفت ...وقتي شيكم گفت كه سايت رو به روزهاي گذشته بر گردونيم(يادم نيست يه چيزي تو همين مايه ها)علي اومد گفت اون زمان كه سايت خوب دوستا ها طلايي بود و گفت دوره اين دوستي ها تموم شده...
خوب همين حرف هاست كه باعث مي شه هيچكس به فكر مثل قديم شدن نباشه من تا دو روز پيش مي گفتم به خاطر اعضاي زياده كه سايت آشفته شده اما قضيه اين نيست

مشكل اينكه ديگه انگيزه مديران مثل قبل نيست از بس كه خيلي از اعضا به پراپاشون پيچيدن حتي خودم ماجرايي كه پيش اوومد...اما سايت وقتي دوباره همون سايت مي شه كه همه با هم كنار بيان همه قديمي ها نه جديدها

قضيه سايت زدن سعيد هم يه بهانه ست اصلا قصد گسترش لوتر نيست اميد وارم ناراحت نشي و لي همش به خاطر اينه كه دوباره يه عده رو جمع كني و اونجا هم به وضع اينجا دچار مي شه اما نه 2 سال بعد 1 ماه ديگه همين جاوري كه اينجا مي بيني ميشه


مشكل ما از ريشه خرابه ريشه اين سايت كه قدمي هستن اگه مشكل داشته باشن با هم ديگه خود درخت كه تازه وارد ها باشن قطعا وصعشون خراب تره اما اگه حتي سعيد و علي با هم كنار بيان...
و فراموش كن در گذشته چه اتفاقي افتاده اصلا حرف هايي كه به هم ديگه زدن و مشكلاتي كه بين هم ديگه پيش اومده اگه الان وضع رول واقعا خرابه چون عضو با تجربه اي نداره ديگه خود وزير هم نيست هيچكس نيست به رول برسه اگه همه قديمي ها برگردند و تو رول تو تالار خصوصي تو همه جاي سايت فعاليت كنن و مشكلات گذشته رو فراموش كنن و ضع درست مي شه اگه به نظر علي كه سعيد و سارا هم كه نويسنده درجه 3 هستن اونا هم برگردن مطمئن باشيد مشكلات حل مي شه ديگه رول هم مسخره نيست


سعيد جان شما كه ميگي طاقت شنيدن حرف حق ندارن منم بودم اون پست هاي شما رو پاك مي كردم چون 5، 6 تا پست پشت ير هم زده بودي و گفتي بالاي تاپيك گفته ها و ناگفتني هاي اولين سايت هري پاتري قفله من كه قفلي اونجا نديدم مي تونستي بري اونجا و به جاي اينكه دعوا كني
با حرف مشكل رو حل كني.

چه مشكل از طرف شما بوده سعيد جان چه از طرف علي هر كدوم يه معذرت خواهي مي كردين مشكل حل بود ...حالا هر اتفاقي كه افتاده حتي اگه شناسه مملي و علي هم توسط سعيد پاك شد حتي اگر خيانت كردين به هم ديگه مي تونين فراموش كنين هر اتفاقي كه اتفاقي كه افتاده رو و دوباره همه كنار هم بتونيم سايت خوبي داشته باشيم
باتشكر...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مرداد 1384 19:52
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام دیمون دامبلدور بر جمیع دوستان

وا... من قرار بود دیگه پست نزنم و مزاحم دیگران نباشم ولی امروز که بعد از1ماه (از اخرین پستم )اومدم ،دیدم اوضاع قمر در عقربه
البته می دونم چون حرف قبلیم رو نقض کردم دوباره سرزنش و طعنه زدنتان شروع میشه اما چون خودم فکر می کنم این سایت رو دوست دارم (برخلاف تفکر شما از من) مجبورم زیر حرفم بزنم
روی صحبت من با 3دسته از طرفین هستش 1- مدیران و مسئولین(مک گونگال و هری پاتر) 2- دوستان لوتری یا مخالفین (سوسک العظیم ، ویچ کینگ، و پتی گرو اسبق) 3- افراد میانه رو
1- از یه طرف خوشحالم که این اختلافات پیش آمد تا دوستان یا حداقل برای خودم ثابت شود که در مورد حرفهایی که می زدم زیاد تنها نیستم و دیگران نیز با ادبیاتی دیگر همین نظرات را دارند و ناراحتم چون فکر می کردم با رفتن من اوضاع سایت اروم می شه ولی اینطور که خودتون می گید مثل اینکه جنگه!!!
مدیران و مسئولین عزیز سایت(بجز افراد بی ادب و بددهن) دیدید وفتی می گم قوانین سایت مشکل داره حرف درستیه .... اینهم یکی از موارد جزئی نقص قوانین یا لااقل نقض آن: خودتون در صحبتها گفتید این سایت هری پاتریه و همین که گذاشتید لوتری ها هم کار کنند نشانه حسن نیت شماست آیا اگر خود شما نقض قانون نمی کردید و اجازه نمی دادید مطلبی به غیر از هری پاتر در این سایت باشه یه همچین مشکلی پیش می اومد؟؟؟ اونوقت دوستان لوتری تکلیف خودشون رو می دونستند و اینقدر برای این قسمت زحمت نمی کشیدن که الان اینطور نصفه رهاش کنن و از همون اول این زحمتهارو در راستای ایجاد یک سایت برای خودشون می کشیدن و اگر در مورد هری پاتر نظر داشتن به اینجا هم می اومدن و در واقع شما با این کارتون تمام زحمتهایی که اونها برای قسمت ارباب حلقه ها کشیدن یه جا به باد دادید پس حق دارن که شاکی بشن
2-مدیران محترم چرا دوباره مثل اون حرفی که به من می زدید به دیگران هم می گید از جایی خبر ندارید (مک گونگال عزیز و قابل احترام) اگه من خبر نداشتم پس این آدما که از من فعال تر و بعضی هاشون از من قدیمی ترن چرا خبر ندارن؟؟ یهو بگید نصف سایت الکی و از همه جا بی خبر اومدن دارن کار می کنن(دیگران،نه من) چقدر اتهام؟؟؟هر کس باشما بود از همه جا باخبره ؟؟
3- این عجیت نیست که کم کم همه دارند نسبت به انتقاد ناپذیری مدیران و برخورد استکباری اونا اذعان می کنن(به جان شما من نه طرفدار جمع کردم و نه تبانی ، چون اصلا فرصت چنین کاری رو ندارم) و این عجیت نیست که شما مدیران هم روز به روز عصبانی تر جواب اعضا (چه قدیم و چه جدید) را می دهید _ بابام ، جان خودم اگه واقعا جواب شما منطقی باشه همه قبول می کنن، نصفی از حرفهای شما هم درسته ولی نحوه گفتن شما خیلی ناجوره

و حالا دوستان مخالف:
عزیزان دقیقا احساس شما رو درک می کنم ولی حرفهای مدیران ومسئولین (که من بالاخره بجز 2نفر بقیشون رو نه تعداد ونه اسماشون رو فهمیدم ، از بس مدعی وجود داره) بطور کلی درسته این سایت زیاد بزرگ شده وتنوع اون هم زیاده هرچند بقول شما بسیاری از قسمتها به هیچ دردی نمی خوره اما به هر حال هم عضوها زیادن وهم سلیقه ها متفاوت و باید به سلیقه همه احترام گذاشت و اگر قسمتی حتی 2تا پست هم توش هست نباید به صرف دوست نداشتن دیگران حذف بشه و در اینجا اولویت با مسائل مربوط به هری پاتره اما همونطور که گفتم شماهم دست بکار شید و یه سایت دلخواه خودتون رو راه اندازی کنید(فقط تخصصی و مربوط به ارباب حلقه ها باشه)و به عضویتتون توی سایت و کارهای هری پاتری ادامه بدید و واقعا اگه می دونید بنا به شرایطی نمی تونید برای سایت و در سایت کاری انجام بدید(مثل من) غیر فعال یا اگه باعث اعصاب خرد کنی شماست خارج بشید و درغیر اینصورت به قول سوسک بایستید و با همه ناملایمات و بستن احتمالی ای دی یا هر کوفت و زهرماری دیگه ای سعی کنید بعضی از این قوانین نادرست و استبدادی رو تغییربدید
راستی یه جا گفته شد که هری عزیز زحمتهای زیادی از راه اندازی تا اداره و خیلی چیزها می کشه ، اینو کسی منکر نیست اما نباید منجر به این بشه که هیچکس نباید به او و اطرافیانش چیزی بگه _ من دوباره پیشنهادمو که هزار بار گفتم تکرار می کنم که گفتم ((هری عزیزتر از جان اگر واقعا سایت را شخصی می خواهی در صفحه اول متذکر شو که این سایت شخصی و سلیقه ای است و اگر سایت عمومی است به دوستانت اجازه نده که از طرف تو بگویند اینجا ارث کسی است و برو بیرون)) و از اینجور حرفها......!!!!!
البته من به حسن نیت هری شک ندارم هرچند این اواخر طرز صحبت کردنش خیلی تنده که فکر می کنم از خستگی باشه

صحبتی هم با میانه روها:
لطفا سعی نکنید با کدخدامنشی و ماست مالی این قضیه رو فیصله بدید ، این مشکلات باید یه جا حل و تموم بشه تا در ادامه کار سایت دیگه بحثی نمونه پس بهتره همینجا کار رو فیصله بدیم(یا رومی روم یا زنگی زنگ)

در پایان از تمامی اعضا می خواهم با خویشتنداری ، عدم قهر و تهمت و استهزاء دیگران مشکل را حل کرده و کسانی هم که واقعا می توانند به بهبود این امر کمک کنند اظهار نظر نمایند( فقط ماست مالی نکنید) و با رشیه یابی این مشکل با خوبی و خوشی تمام شود
باز دوباره از اینکه طومار نوشتم ، امیدوارم ناراحت نشوید چون به این سایت علاقه مند هستم

استثنا بزودی دوباره میام
خداحافظ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مرداد 1384 18:02
نمایش جزئیات
آفلاین
خیلی خوب...من با این برگشتم...
خیلی ها این شناسه رو می شناسن..تقریبا بیشتر اعضایی که دارن اینجا بحث می کنن...

من تمامی پست های اینجا رو خوندم...تک به تک...
اول یه چیزی می گم..
جدای از مسئله ای که بین سعید و ما بوده..من فعلا با اعضایی که دارن اعتراض می کنن صحبت می کنم...
اقا جان از چیزی خبر نداری..واسه چی نظر قاطعانه میدی؟
نظر بدید...ولی اینطور قاطعانه!؟؟؟؟

همگی بچه هایی قدیمی که از ماجراها خبر دارن...و چیزی نمی گن...دوستان قدیمی...چرا سکوت کردید؟
چرا هیچ کس به خودش زحمت نمی ده برای چیزی که بالاترین ارزش رو داره یه قدم مثبت بر داره؟!
سایت اصلا مهم نیست...یه فضای مجازیه...برای دوستی هامون...دوستان قدیمی کجاید شما؟! می ترسید نظر بدید؟!

جناب سوسک، شما به سعید خوب می خورید...به شخصه وقتی مدیر بودم یا شما زیاد برخورد داشتم...از شما انتظار دیگه ای نداشتم...یادتونه وقتی گفتم با شناسه ی سوسک نمی تونید فعالیت کنید گفتید اگر نزارید سایت رو هک می کنم!؟؟؟
پس از شما انتظار هیچ برخورد دیگه ای غیر این نداشتم...

من نمیدونم چه جیزی چشمان شما رو روی حقیقتی واضح بسته...من می دونم که تمامی افرادی که به قول شما سعید با ابهت شما رو دارن می کوبن! با خود شما هم ممکنه برخورد داشته بوده اند...چرا؟!؟؟؟ چون مدیر بودن...
من به غیر برخوردهایی که با اعضا سر مسائل سایت داشتم..برخورد دیگه ای با هیچ کس نداشتم..و هیچ وقت هم لازم نشده که باهاش کل بزنم...و شاید شناسه شو ببندم...اخطاریه بدم...اگر ما هم فقط با شما حرف از گل و بلبل می زدیم اینطوری می شد؟! حرف های ما هم میشد حق؟!
ولی چون شما از ما خشونت و قاطعیت دیدید که از ابزار لازمه ی یه مدیره...ما رو متهم می کنید به پنهان کردن واقعیت!؟؟؟ و حرف های بسیار منطقی علی رو اصلا در نظر نمی گیرید؟!
اون تاپیک مسخره اس؟!(تاریخچه) اون تاپیک عین حقیقته...
بعدشم کسی جلوی شما رو نگرفته که..تاپیک اخرین حرفای سعید هم هست....چرا پاک نشده؟!؟؟؟ اگر ما هر چیزی که بر خلافمون بود پاک میکردیم....اون چرا هست؟!
چرا سعید دوباره توی سایت هست؟! چرا اصلا بهش اجازه میدیم؟ خیلی راحت میشه اجازه فعالیت نداد...
اون تاپیک توی قدح هست..همه برید بخونید...
ما احتیاجی به مقایسه نداریم! شما برید مقایسه کنید.

آیا وقتی مقایسه می کنید...می بینید که کسانی که با سعید حرفشون شده..ازشون به خوبی هم یاد بشه؟و بگه بلاتریکس خودش خوب بود..ولی نظرش با من مخالف؟
شما میتونید ببینید...کسانی که سکوت کردند..ازشون به خوبی یاد شده...و کسانی که چیزی گفتن...به بدی...

آقای اسلاگرن..من شما رو نمی شناسم...که بگید پیش زمینه از شما دارم...به خاطر کارای مدیرا و ناظرا سایت مسخره شده؟!شما نمونه ی کسی که هستید که همیشه نقصیر رو به گردن دیگران می ندازید...و شونه از زیر بار مسئولیت خالی می کنید...یا اینکه زود جو گرفته میشید...و زود تا یه چیزی میشه همه چیو زیر پا می زارید.
اگر سایت الان اینطوری شده(البته سایت فقط در زمینه ی رول وضعش خراب شده..و در بقیه موارد بهتر هم شده)
به خاطر تک تک اعضا هست...اگر قرار باشه دلیلی برای بستن سایت وجود داشته باشه... اون اعضای سایت هستن...که فقط نشستن به جای کار کردن کل می زنن با هم...
اگر سایت دچار دو دستگی شده الان..به خاطر دوستان زودباوری هست که با دو کلوم حرف میان موضع میگیرن...چراشو شاید خودشونم ندونن...
اقای عزیز شما پاشو برو یه سایتی که شما بهش میگین درست حسابی...شروع کن بر ضد مدیریت و سایت فعالیت کردن..ببین چه بلایی سرت میارن.الکی ایراد نگیرید...اینجا یه سایته...و برای اینکه این سایت از اهدافش دور نشه..مدیران و ناظران اختیاراتی دارن..از جمله چیزای که گفتید.
مطمئن باشید اگر تک تک اعضا احساس می کردن خودشون مدیرن...و درست عمل میکردن هیچ وقت اصلا لازم نبود شناسه ی کسی بسته بشه...یا پستی پاک بشه.

بهتره دوستان کمی به خودشون بیان و بیشتر راجع به هر پستی که می زنن فکر کنن...باشد آنچه که حقیقت است برای همیشه روشن شود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مرداد 1384 16:42
نمایش جزئیات
آفلاین
1.به نظر من هم اسنی÷ کاملا راست میگه.باید از زبون خود ولدمورت سابق و با ابهت بشنویم آخه بابا شما تا کی باید با هم جر و بحث کنید؟قبول کنید که ولد مورت هم حق داره؟مگه شما منطق سرتون نمیشه؟
2.÷اتر هم واسه سایت خیلی زحمت کشیده!بر منکرش لعنت ولی آخه اعتراض ما بر سر این نیست که ÷اتر واسه سایت زحمت کشیده ما میگیم که به خاطر کارای مدیرا و ناظر ها سایت مسخره شده!!!و از مسیر خودش خارج شده و شما هم فقط دم از انتقاد ÷ذیری میزنید وگرنه شناسه سوسک بیچاره چرا بسته شد؟؟مگه چی گفته بود!؟؟اگه که نمیخواین اعتراض بشنوین ÷س چرا این تا÷یک رو باز کردین؟؟تا آدم حرف هم میزنه میگین که اگه ناراحتین از سایت برین یا ÷یام آدم رو ÷اک میکنن و شناسه ادم رو میبندن!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مرداد 1384 15:41
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

اگر شما مي‌دانستي كه هري پاتر چطور براي سايت تلاش كرد و چندين مگابايت فايل رو نوشت و فارسي كرد، اون موقع نسبت بهش احساس تحسين داشتي، تا اينطوري برخورد كني، بهتره يك سر به سايت www.xoops.org بزني و ببيني سايت سيستمي كه جادوگران ازش استفاده مي‌كنه، و هري پاتري كه اونجا با شناسه irmtfan فعاليت مي‌كنه، به همين تعداد پستي كه تو جادوگران داره، اونجا هم پست زده، و به فكر پيشرفت سايت بوده، توي زندگي واقعيش چقدر مشكل داره، و با وجود اين باز هم فعاليت در سايت رو به خيلي از تفريح‌ها و گردش‌هاي ديگه‌ش ترجيح ‌مي‌ده، آدمي نيست كه وقتي از يك نفر انتقاد مي‌كنه، رو باد هوا باشه، يا دلش به حال جادوگران نسوزه و يه حرفي رو بزنه كه به ضرر جادوگران تموم بشه..


شاید پاتر خیلی واسه این سایت زحمت کشیده باشه!
اصلا بحث سر این نیست!
من تاریخچه ی ناگفته های جادوگران هم کاملا خوندم!
بذارید از زبون خوده سعید بپرسیم!
یا بریم سراغ آخرین حرفهای لرد سیاه!
اینو با اون مقایسه کنید بعد قضاوت کنید!
---

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
برای عضویت در تیم روغن سازی قزوین کافیست فتو کپ
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مرداد 1384 14:45
نمایش جزئیات
آفلاین
فلور عزيز؛
امكان قرار دادن تمامي اين ترجمه‌ها در بخش مقالات نيست، حتما خودت قانون حق كپي و نشر رو بهتر از من مي‌دوني، و اين رو هم مي دوني كه هيچ مترجمي دوست نداره متنش بدون اجازه خودش خيلي راحت اين دست و اون دست بچرخه،‌بنابراين من ازت خواهش مي كنم برنامه Acrobat رو دريافت كن، و سپس از دريافت فايل اين فايل‌ها رو بگير!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مرداد 1384 14:45
نمایش جزئیات
آفلاین
سوسک ای سوسک! ای از دست تو! پسر جان تو چرا اینقدر جور زده هستی آخه؟ می خوایی بریم یه تاپیک بزنیم با عنوان" بیایین همه پیف پاف به دست بگیریم!" ؟ هووووووووم؟ ظاهرا که اینطوری فکر می کنی... ببین داداش من! یه بارم بهت گفتم! سبک سنگین کن تو چند سالته علی چند سالشه بعدا اینطوری مدل بیل جاسمی برخورد نکن! با دعوا نگی حرفت بهتر شنیده میشه و اینکه توی تمام پستات پاتر رو بکوبی نه تنها برای بچه های لوتر فایده نداره که بدتر هم هستش
============
هی هی! تاریخچه رو دوباره خوندم چه روزهای طلایی نقره ای برنزی و خیلی وقت ها هم تاریکی داشتیم!! به نظر من گیلد الله رو هم مجبور کنین خاطراتش رو اونجا بنویسه! ارزش اونجا بالاتر میره هر چی بیشتر قدیمی ها بگن چیا شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!ASLAMIOUS Baby!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مرداد 1384 12:55
نمایش جزئیات
آفلاین
اسنيپ جان اگه می شه اینارو خصوصی بپرس اصلا دیگه این قضیه تموم شده چرا هی کشش می دین!

ویرایش:
در مورد ترین ها امروز سه مرداد هست و باید نظر سنجی ها رو قرار بدید یکدفعه یا دتون نره گفتم یادآوری کنم

ویرایش دوم:
امن امکان دانلود ندارم می شه فصل هایه ترجمه شده از کتاب شش رو در قسمت مقالات بزارید؟و یک جایه مخصوص براش درست کنین؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
هری جون

ممنون که به من اطلاع دادی پس یه تشکر به همه ی بر و بچ هری پاتریستی بدهکارم

قربان همه دست ما درد نکنه :ykiss


و در ضمن اینکه من بازم به قسمت دریافت فایل رفتم و فصل بیستم رو پیدا نکردم و همچنین کتاب های سنگ کیمیا 2 و زندانی آزکابان 2 رو


و نکته بعدی این که منم اگر بخواین می تونم تو تایپ کتاب ها کمکتون کنم

بازم ممنون خداحافظ :bigkiss: :

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!