جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

22 کاربر(ها) آنلاین هستند (12 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
21
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  29 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  184 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 2 شهریور 1384 16:13
نمایش جزئیات
آفلاین
چو بازم سلام :
من ميخوام 2 تاپيك به نام هاي:
1. سريال شواليه ي سياه رو از شبكه 2 ميبينين؟ چقدر شبيه هري پاتره؟
2. آيا جادوگرا قبرستان دارن؟ اگه دارن چرا هري به خاك پدر و مادرش نمي ره؟
چو اميدوارم چنين تاپيك هايي نباشه و تو هم نظرت جلب بشه و مثل قبلي اگه مجوز دادي قفلشون نكني چون خيلي ناراحت شدم تو در حالتي قفل كردي كه داشت خوب پيش ميرفت به هر حال از لطفت ممنون چوي عزيز

پسر جادويي Magicboy





هوم...در مورد اولي بايد بگم كه من بازم فكر نميكنم اين تاپيك طرفدار چنداني داشته بشه. اقلا من كه شباهتي نميبينم!!! و در ضمن لازم نييست شباهت همه چي رو بگيم كه.چون هر چيزي حتما يه شباهتي به چيز ديگه داره. من مجوز نميدم.
در مورد دومي هم كه نه توضيح زير هر انجمنو خوندي نه قوانينو! برو بخون بعد بيا!
اون تاپيك هم به نظر من خوب پيش نمي رفت!! چون همه ميگفتن بايد سكوت باشه! بنابراين چندان جالب هم پيش نميرفت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/6/4 13:43:24
امضا ندارم میشه انگشت بزنم؟
جهانی بیندیشیم ایرانی بمانیم !
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 31 مرداد 1384 16:10
نمایش جزئیات
آفلاین
بحث در مورد جلد کتاب های دارن شان گويا شما نه تنها قوانينو نخوندي، بلكه ليست تاپيكهامون رو هم نگاه نكردي!!! ما عين همين تاپيك، دقيقاعين اينو داريم!!! بعد شما مياي در خواست مجوز ميدذي براش!!!
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/5/31 18:14:00
سلام عزیزم عزیزم سلام بدو بیا ریونکلا وسسلام منتظرت هستیم
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 31 مرداد 1384 13:20
نمایش جزئیات
آفلاین
عزيز!
شما ها برين همون شعبه 1 رو بهش بريسين! شعبه 2 پيش كش! كپي رايت از ايليدن!(تاپيك سه دسته جارو شعبه 2)

ويرايش:
شعبه ضربت اصلا چه ربطي به جادو و جادوگري داره؟
اگه ربطي داره با ما هم بگين مطلع شيم!

پيشاپيش از پارازيت شما متشكريم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

آوادا کداورا! طلسمی با دو چهره!
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 31 مرداد 1384 13:14
نمایش جزئیات
آفلاین
ممنون
ولی این چی
شعبه ی 2 ضربت با اجازه ی شون

الله مددي !
فرانك جان، من تا وقتي كه فقط و فقط اسم تاپيكت رو بدونم و هيچ گونه اطلاعي در موردش نداشته باشم هرگز نميتونم مجوز بدم !


____________


قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عضو تیم دراگون (کوییدیچ)
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
مدیر کتابخانه ی گریفیندور ( خصوصی و محرمانه)
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 30 مرداد 1384 19:25
نمایش جزئیات
آفلاین
ضعیف شدن کوییدیچ در کتاب ها
بحث خوبییست
لطفن مجوز بده

فرانك، جادو و جادوگري محل مناسب براي تاپيكت نيست . اگر دوست داري ميتوني كه تاپيكت رو توي انجمن تالار اصلي باز كني .
يه نيگا به صفحه اصلي انجمن ها بكن، مطمئنا پشيمون نميشي !


_____________


قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنیس کریوی در 1384/5/30 22:10:54
عضو تیم دراگون (کوییدیچ)
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
مدیر کتابخانه ی گریفیندور ( خصوصی و محرمانه)
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 29 مرداد 1384 20:55
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا نشد یک بار به ما مجوز بدین یک سری دارم با هر کدا موافقت می کنید بگید! (همشونم طبق مقالات علمی هستند که مبعشون رو وقتی اجازه دادید من می زارم!) 1- ارتباط دنیا ها با یکدیگر: طبق نظریۀ موازی بودن جهانها با یکدیگر و امکان اختلال با همدیگر؛ امکان وجود داشتن تمدن های متفاوفتی برای مثال: مانند ارک ها، الف ها و... وجود دارد، البته قضیه به آنجا بر می گردد که الهاماتی در حالت خلسه به نویسنده و یا دانشمندی می رسد و ضمینۀ فراهم آمدن داستانی بزرگ و یا وسیلۀ علمی ارزشمندی پیش می آید و... 2- پروژۀ ترجمۀ سری کتاب های وارکرفت! والا اينجا كه سايت فانتزي نيست! فقط و فقط سايت هري پاتره! فكر كنم بهتر باشه اينارو بري تو الف ها (www.elfha.com/xoops) يا اكادمي فانتزي (زيرآبيوس) بزني!
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/5/30 8:59:33
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/5/30 9:03:02
Head of Detection and Confiscation of Counterfeit Pants Office
Emperor's Spokesman
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ببین هرکسی که هستی اقا یک تاپیک به نام امتحان سمج هوم ببين اينجا جاش نيست! برو توضيح هر انجمنو بخون!
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/5/30 8:46:56
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 29 مرداد 1384 14:42
نمایش جزئیات
آفلاین
دوباره سلام چو می خواستم بپرسم می تونم یه تاپیک به نام <<وقتی هری پاتر میخوونین چی گوش می دین؟>> بچه هم میتونن به هم پشنهاد بدن چی گوش بدن کتابو براشون جذاب تر میکنه؟ امیدوارم واسه شما جالب باشه و مجوز بدید باتشکر پسرجادویی MAGICBOY پسر جادويي تو وقتي هري پاتر ميخوني موسيقي گوش ميدي؟؟؟؟ من يكي كه فكر نميكنم وقتي بلاتريكس داره سيريوسو ميكشه بيام گوش بدم فراريم فراري از همه جا فراري.....!!! با اين حال بزن ولي فكر نميكنم طرفداري داشته باشه. اگه زياد طرفدار نداشت پاكش ميكنيم.
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/5/30 8:49:23
امضا ندارم میشه انگشت بزنم؟
جهانی بیندیشیم ایرانی بمانیم !
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 29 مرداد 1384 14:37
نمایش جزئیات
آفلاین
من یه تاپیک باز می کنم به عنوان طلسم روی دادالی که هر کی خواست هر طلسمی روی دادالی اچرا بکنه بیاد انجام بده والا فكر نكنم قشنگ بشه! و جدا از اون اينجا هم جاش نيست! شما اصلا قوانينو خوندي؟ توضيح زير هر انجمنو خوندي؟
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/5/30 9:03:04
جادوگران
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 29 مرداد 1384 01:53
نمایش جزئیات
آفلاین
من مي خوام دو تاپيك بزنم 1-كدوم كتاب هري پاتر از همه بهتر بود 2-و پيش بيني كتاب هفتم راستي مجوز براي چي ي ي ي ؟ لطفا يكي بگه چطوري بايد تاپيك زد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرسي به هيچكدوم مجوز داده نميشه! اولي كه جمعبنديش رو تو تاپيك جمع بندي واقع در همين انجمن داريم. دومي هم بايد بريد تالار اسرار! در مورد زدن تاپيك هم روش باز كردن تاپيك اينجوريه كه شما روي تصویر تغییر اندازه داده شده كليك ميكني و يه صفحه مياد! مطلب پست اولو مينويسي بعد ارسال رو ميزني! به همين سادگي!
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/5/29 10:01:46
آنكه مسئول است، مسئول ساختن، نباي