جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

27 کاربر(ها) آنلاین هستند (19 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
27
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  28 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  301 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 25 آبان 1384 15:40
نمایش جزئیات
آفلاین
من دو تا تاپیک می خواستم بسازم ولی من نمی دانستم مجوز می خواهد حالا اگر مجوز بدهید ممنون می شوم
تاپیک 1(ریاضی عجیب و پیچیده جادوگران): راضی عجیب درس مفصلی نیست که یه استاد بخواهد درس بدهد حال این درس را با اییده ی خودم یعنی با افکار خودم بدهم
تاپیک 2(اگر دنیای جادو گری باشه دوست داری بری مدرسه ی جادوگران): خوب این تاپیک هم برای نظر سنجی است که نظر افراد نسبت به دنیای واقعی بیان می کند که فکر نمی کنم مشکلی داشته باشد

البته فکر کنم فکر کنم فکر کنم تاپیک دومی بدون مجوز کار می کنه

با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عضو اتحاد اسلایترین
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 22 آبان 1384 17:39
نمایش جزئیات
آفلاین
من مي خوام يه تاپيك بزنم با نام "هري يا ولدمورت كدام يك در آخر كشته مي شوند" لطفا مجوزش را بدهيد.
سلام،
به پست 197، پست ماركوس مراجعه كن .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/8/27 19:15:04
به وبلاگم سر بزنيد.نظر يادتون نره!
هري پاتر و قبرستان جادوگران
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 22 آبان 1384 17:18
نمایش جزئیات
آفلاین
آیا من میتوانم تاپيك بزنم به عنوان:
آیا بعد از کتاب 7 داستان هری تمام میشود؟

سلام،
جادو و جادوگري جاي مناسبي بري تاپيكت نيست .
به تالار اصلي برو و با ناظرين اون قسمت _در تاپيك مخصوص اين كار _ صحبت بكن و موضوع باز كردن تاپيكت رو با اونها در ميون بذار .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/8/27 19:20:04
هیچ وقت با ناظران ور نروید
چون عاقبت خوشی نداره!!!
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 21 آبان 1384 15:17
نمایش جزئیات
آفلاین
من چي به شما بگم از ايفاي نقش انمداختين بيرون تاييدم نميكنين

اوكهارت، حالت خوبه !؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/8/21 19:18:03
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: جمعه 13 آبان 1384 16:18
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من جان اسميت مي خواهم يه تاپيك بزنم با اين عنوان :
با توجه به اينكه هري ديگر به مدرسه بر نمي گردد ايا كتاب هري پاتر در 7 جلد به پايان خواهد رسيد يا نه؟
با تشكر

سلام جان،
جادو و جادوگري، جاي مناسبي براي تاپيكت نيست . من بهت پيشنهاد ميكنم كه به انجمن
تالار اصلي سر بزني .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/8/14 17:37:47
از یک ماه پیش که پیش گو یی را شنید به نظرش رسید که این همان چیزی است که سرنوشت برایش رقم زده است... یکیشون باید بمیره تا دیگری زنده بمونه
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 6 مهر 1384 17:34
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشيد اگه مفهوم نبود منظورم اينه كه پتونيا به خاطر اينكه دوست داشت جادوگر باشه و نيست با جادوگرا انقدر لجه؟ و همين طور با خواهرش و ديگه اينكه به همين دليله كه تمام اطلاعتي كه سالها پيش در مورد جادو از خواهرش استراق سمع مي كرده به يادشه؟

به هر حال جاش اينجا نيست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آري آري زندگي زيباست
زندگي آتشگهي ديرنده پا برجاست
گر بيافروز يش
رقص شعله اش در هر كران پيداس
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 6 مهر 1384 17:10
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من مي خواستم يه تاپيك به اسم : پتونيا دوست داشت مثل خواهرش جادوگر باشه .بزنم.
با ايزه.

خب ؟ يعني چي ؟ منظورت چيه ؟ اصلا توي تاپيكت چي ميخواي بگي ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آري آري زندگي زيباست
زندگي آتشگهي ديرنده پا برجاست
گر بيافروز يش
رقص شعله اش در هر كران پيداس
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 31 شهریور 1384 23:40
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام نمیکنم چون تکراریه
درودو دو صد بدرود بر 2 ناظره محترم
می خواستم نه اینم تکراری پس از شما در خواست میکنم 1 تاپیک بزنم با نامه تبلیغه تاپیک هایه جادو و جادوگری ودادن ایده های تاپیکای بی مجوز و بحث راجع به انها
توضیح: یه جایی برای کسایی مثله خودم که 1.2 تاپیکاشون مجوز نمیگیره و کسایی که تاپیکشون نیاز به تبلیغ داره


هوم....بد نيس...نميدونم اخرش چي ميشه...حالا بزن بد بود پاك ميكنيم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/7/5 20:40:58
عضو تیم دراگون (کوییدیچ)
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
مدیر کتابخانه ی گریفیندور ( خصوصی و محرمانه)
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 30 شهریور 1384 18:20
نمایش جزئیات
آفلاین
خطاب به چو / دنیس

منم یک تاپیک با عنوان" آفتاب پرست ( سوال و جواب)" بزنم که توش سوال ها و جواب هایی برای اونا تعیین می شه، اسمش آفتاب پرسته چون سوالاش مثل آفتاب پرست رنگ تغییر می دن، در ضمن اگه مجوز دادین توضیح بدین این تاپیک رو چجوری و کجا باز کنم،

ramin amius barbardelo
یا همون ر الف ب


مگه تو رول نزدي ديگه اينجا واسه چي ميزني؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/7/5 20:40:11
مرگ خواری از دوستان صمیمی آلبوس دامبلدور
شاید عضو w.t بشم (عمرن عضو w.t بشم)
معلم ریاضیات جادویی بودم و خواهم بود
،،،،،،،
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 30 شهریور 1384 17:34
نمایش جزئیات
آفلاین
من میخوام یه تاپیک به اسم "سوتی ولدمورت"...
اینکه چرا وقتی ولدمورت دید دفترچه ریدل از بین رفته یه هورکراکس دیگه نساخت.....!!!!!!!!!!!!
هذا المجوز لازم لی...آنا محتاجالی المجوز و الاکر(اگر) الامکان لشما توضحی(تویح بدین) الکار البعدی انا الباید الانجامم....

جون من بگو اينجا جاشه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/7/5 20:39:50
اونجا هم با آلبرفورث باشین...
ww