جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

122 کاربر(ها) آنلاین هستند (110 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
121
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: جمعه 6 آبان 1384 00:24
نمایش جزئیات
آفلاین
manam feknemikonam dastani ke omri bahash khatery dashte bashamo faramosh konam hamontoram ke dost azizemon goft khili az bozorgtarha hastan ke be harrypotter alaghe daran hata dar seninbala

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 آبان 1384 23:04
نمایش جزئیات
آفلاین
من اگه بمیرم باز دراکو رو دوست دارم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
مهاجم یک تیم همیشه پیروز فمن
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 آبان 1384 22:01
نمایش جزئیات
آفلاین
معلومه که هنوز دوست داریییییییییم!!! هری مال تمام سالهای نوجوونی و خاطرات این سالهامونه....این چه حرفیه!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
:ylash: یلدا کوچولو...
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 آبان 1384 21:46
نمایش جزئیات
آفلاین
من فکر نمی کنم مسخره اش کنم.
من یه معلم زبان دارم که فکر کنم 45 سال را دارد.خیلی سرش می شه.خیلی هم دوستش دارم.
اون هم هری پاتر می خونه و این طور که معلومه دامبلدور را هم خیلی دوست داره(دامبلدور کتاب را می گم).
پس اگه اون می خونه ما هم وقتی به سن اون برسیم ازش زده نمی شیم!!!(یا حداقل باید سعی کنیم دوستش داشته باشیم.هر چی باشه عشق دوران نوجوانی مون است!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 آبان 1384 19:59
نمایش جزئیات
آفلاین
من هیچ وقت فراموشش نمی کنم به دلایلی خاص اما مطمئن باشین خیلی ها اونو فراموش می کنند تا جایی که وقتی اسم از هری پاتر میاد خودشونو مسخره می کنند و می گویند چقدر بچه بودم هری پاتر می خوندم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 آبان 1384 17:35
نمایش جزئیات
آفلاین
اوه درباره ي جواب اين سوال فكر كردن خيلي سخته فكر نكنم هري پاتر رو بخونم ولي منم باهلگا موافقم اولين كتابي كه به بچه ام ميگم بخونه هري پاتر فيلم هاي هري پاتر رو اون موقع هم ميبينم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هافلپاف هرم نبض آتشين ماست در شرجي عشق و اشتياق
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 آبان 1384 16:40
نمایش جزئیات
آفلاین
مگه ميشه آدم كتابي رو كه احتمالا تا اون موقع حدود 10..15 سال باهاش زندگي كرده فراموش كنه؟شايد اون موقع كه 40 سالم شده باشه ديگه نشينم هري پاتر رو براي صدمين بار بخونم ولي مطمئنم كه بازم دوستش دارم و اگه بتونم خودم رو فراموش كنم اون موقع شايد هري پاترم فراموش كنم!مطمئنم هستم كه اولين كتابي رو كه به بچه ام پيشنهاد كنم و اون بخوندش هري پاتره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هاف[size=large][color=FF0066]ل[/co
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 آبان 1384 16:28
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من جواب دادن به این پرسش احتیاج به گذر زمان داره 40 سال دیگه خیلیه 40 سال دیگه دقیقا سه برابر سن الان منه من از کجا بدونم 40 سال دیگه به هری پاتر علاقه دارم یا نه .ولی میتونم به شما اطمینان بدم تا وقتی که زندم هری پاتر رو فراموش نمیکنم و همیشم به عنوان یک داستان سرگرم کننده ازش یاد میکنم ولی اینکه 40 سال دیگه بهش علاقه دارم یا نه من ترجیح میدم همون 40 سال دیگه به این سوال پاسخ بدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 آبان 1384 16:17
نمایش جزئیات
آفلاین
مطمينم كه تا 50 سال ديگه هم فراموش نخواهم كرد.شايد كمرنگ بشه ولي فراموش نه چون من نوجواني خودمو با اين كتاب گذروندم...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شجاعت نترسيدن نيست.انجام دادن كاري است كه از آن مي ترسيم...
Re: نسل بعد مثل ما هرى پاترى مىشه؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 3 آبان 1384 16:57
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Emma Evans نوشته:
امکان نداره
چون تا اون موقع کتابایی میاد که جای هری پاترو می گیره و اون ها عاشق اون کتابا می شن و هری پاترو هم فراموش می کنند
شاید زمانی هم برسه که ما هم هری پاترو فراموش کنیم و به دنبال کتابای تازه تر بهتر و جالب تر برویم

من شما رو نمیدونم ولی خیلی ها از جمله خود من من در کنار کتابهای هری پاتر کتابهای دیگری هم میخونیم که هر کدوم در زمان خودش بسیار پرفروش و پرطرفدار بوده و الان هم طرفدارانی داره و مطمئنن هری پاتر هم جزو این دست کتابهاست هر چند که احتمالا طرفدارانش نسبت به الان کمتر میشن این حرف من در طول زمان هم ثابت شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!