جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

27 کاربر(ها) آنلاین هستند (14 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
27
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  28 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  301 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 2 آذر 1384 14:16
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خسته نباشید
اول اینکه اکران هری پاتر چهار رو به همه تبریک می گم
دوما اینکه یه مجوز برای یه کلاس بگیرم
نام کلاس:
آموزش چیز های ممنوع
ممنون می شم اگه تاییدش کنین
فکر کنم که باید در تالار خصوصی بزنمش یا هاگوارتز حالا جای بهترش رو بهم بگین
ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[img al
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 2 آذر 1384 06:51
نمایش جزئیات
آفلاین
منم موافقم که باز بشه منم میشم عضو فعالش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium][color=0000FF]توی آسمون دنیاهر کسی ستاره داره .?
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: سه‌شنبه 1 آذر 1384 22:42
نمایش جزئیات
آفلاین
می خواستم اجازه ی باز کردن یک تاپیک بگیرم که ثابت کنم دامبلدور نمرده و همش یک نقشه بوده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دامبلدر تا وقتی مردم یادش باشن زندس و نمرده!

زنده باد دامبلدور
زنده باد گریفی?
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: سه‌شنبه 1 آذر 1384 17:30
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

آلبرت وافلینگ نوشته:
سلام،
من می خام یه تاپیک باز کنم با نام "کلوپ هواداران ریاضیات جادویی" این که کجا بازش کنم نمی دونم ، اگه یه وقت این تاپیک اشتباها مجوز گرفت به من بگید کجا بازش کنم ، در ضمن این که توش چی کار می کنیم (این تاپیک طبق معمول توسط من و پروفسور وکتور اداره خواهد شد ) معلوم می شه اگه باز بشه ، اگه فکر می کنین که به این تاپیک مجوز داده نمی شه باید بگم که تاپیک خوبیه ، توش کارای خوبی می کنیم ، یه جایی برای فعالیت ریاضیات جادویی و آموزش و یادگیری و بحث در مورد آن ،
متشکرم تا بعد،

-----------------------------------------------------
توضیح --> این شکلک ها که استفاده کردم شاید در بعضی جا ها ربطی به متن نداشته باشن،

آلبرت عزيز،
اگر ميخواي چيزي آموزش بدي، بايد به هاگوارتز مراجعه كني و با پروفسور دامبلدور، ناظر اون قسمت صحبت كني .


ما این جا بیش تر بحث می کنیم تا آموزش، در ضمن در هاگوارتز هم نمی شه،

مي تونيد بحثتون رو در كلاس رياضيات جادويي مطرح كنيد .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
درس ریاضیات جادویی درس ش
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 30 آبان 1384 17:16
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام،
من می خام یه تاپیک باز کنم با نام "کلوپ هواداران ریاضیات جادویی" این که کجا بازش کنم نمی دونم ، اگه یه وقت این تاپیک اشتباها مجوز گرفت به من بگید کجا بازش کنم ، در ضمن این که توش چی کار می کنیم (این تاپیک طبق معمول توسط من و پروفسور وکتور اداره خواهد شد ) معلوم می شه اگه باز بشه ، اگه فکر می کنین که به این تاپیک مجوز داده نمی شه باید بگم که تاپیک خوبیه ، توش کارای خوبی می کنیم ، یه جایی برای فعالیت ریاضیات جادویی و آموزش و یادگیری و بحث در مورد آن ،
متشکرم تا بعد،

-----------------------------------------------------
توضیح --> این شکلک ها که استفاده کردم شاید در بعضی جا ها ربطی به متن نداشته باشن،

آلبرت عزيز،
اگر ميخواي چيزي آموزش بدي، بايد به هاگوارتز مراجعه كني و با پروفسور دامبلدور، ناظر اون قسمت صحبت كني .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
درس ریاضیات جادویی درس ش
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 29 آبان 1384 19:30
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خوام تاپیکی در باره((ایا دم باریک(پیتر پتی گرو)به هری کمک میکنه؟))
چون در کتاب 3 دامبلدور گفت تو با نجات دادن جون پتی گرو به اون منت گذاشتی و اون یه روز باید تلافی بکنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 29 آبان 1384 19:17
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من به همراه iman black می خواستیم یه تاپیک تحت عنوان اشعار جادویی 2 بزنیم که فقط شاعرای واقعی هری پاتری میتونن بیان تو این تاپیکو یجورایی تاپیکش حرفه ایه یعنی باید شاعرا شعرهاشون رو با اهنگ خوانندگان معروف بگن مثلا شعری رو با یکی از اهنگ های عصار وفق بدن و وقتی با ریتم اون اهنگ جور شد تو این قسمت بذارن
اسمش رو هم می خوایم اشعار جادویی برای افراد حرفه ای بذاریم با تشکر

حسين جان،
تاپيك هاي مختلفي وجود دارن براي اين كار، يكيش برادران و خواهران عجيب كه در قسمت ايفاي نقش سايته .
به هر حال جادو و جادوگري جاي مناسبي براي اين تاپيك نيست .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط حسین پاتر در 1384/8/29 19:47:32
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/8/30 17:43:36
ققنوس تنها موجود مجرد و جاودانه ی پروردگار
[size=large][color=990000]دارای نشان افتخار برای همراهی جادوگران سفید به خصوص دا?
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: جمعه 27 آبان 1384 23:03
نمایش جزئیات
آفلاین
هدفم اينه كه بفهمم افراد عضو چقدر به جادو اعتقاد دارن

تايپيك منم اينه( به نظر شما آيا در ايران مدرسه جادوگري وجود داره و اگر وجود داره كجاست؟

خب اگه ميخواي فقط همينو بدوني، ديگه چرا طفره ميري ؟! به هر حال موضوع اين تاپيك راه خوبي براي هدفت نيست .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/8/28 14:10:48
[size=large][color=000066]من ديگه تو امضام هيچي نميزارم. هيچي هم نميگم.
به يه نوع ج�
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: جمعه 27 آبان 1384 09:41
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خواستم یک تاپیک به نام ((به نظرت هری میمیره یا ولدمورت)) بزنم یا مجوزش را می دهید ؟

ماركوس عزيز،
سايت جادوگران، چندين و چند انجمن داره كه هر كدوم براي كار خاصي هستن ؛ پيشنهاد ها، تالار اسرار، تالار اصلي و ...... .
جادو و جادوگري هم يكي از اين انجمن هاست و طبيعتا انجمن مناسب براي همه تاپيك ها نيست . و تو بايد طبق توضيحي كه زير لينك هر انجمن، در صفحه اصلي انجمن ها نوشته شده، مناسب ترين انجمن رو انتخاب كني .
اينكه جاي تاپيك تو، تالار اسراره ....
ولي .....
دقيقا اين تاپيك، با نام پاتر مي ميره يا لرد تاريكي وجود داره و نيازي به باز كردن مجدد يه همچين تاپيكي طبيعتا نيست .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/8/27 19:09:48
عضو اتحاد اسلایترین
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 25 آبان 1384 22:06
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من ميخام يه تايپيك باز كنم در مورد ( مدرسه علوم و فنون جادوگري ايران ) آيا مجوز دارم يا نه ؟

سورك،
لطف كن و توضيح بده كه هدفت از باز كردن اين تاپيك چيه و چي ميخواي توي اين تاپيك بگي .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/8/27 19:12:09
[size=large][color=000066]من ديگه تو امضام هيچي نميزارم. هيچي هم نميگم.
به يه نوع ج�