جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

19 کاربر(ها) آنلاین هستند (10 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
18
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  34 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  367 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
داستان اشتراكي تالار هافلپاف
ارسال شده در: چهارشنبه 2 آذر 1384 21:12
نمایش جزئیات
آفلاین
به قول خارجكيا....
wooooooooooow

من واقعا از ايده لارتن.ک. مودی لذت بردم!
يعني يه همچين چيزي به فكرم نرسيده بود!
يعني درسته وقتي ظاهرشو ميبيني سوژه تكراري هستش ولي اگر به عمق فاجعه بري ميبيني كه سوژه توپيه!

خب راستش من اصلا وقت نميكنم بر روي اولين نمايشنامه كار بكنم.رويه نمايشنامه هاي بعدي چرا!
ولي چون اول داستان رو نوشتن وقت ميبره و نياز به فكر زياد داره نميتونم اين كارو بكنم!

در ضمن شماها پس اينجا چي كار ميكنين؟
بنويسيد ديگه!

دوست من!
لارتن.ك.مودي!
پيشنهاد ميكنم خودت اينو شروع كن ببينيم عيار شما چقدره!!

البته من فكر ميكنم شما همون سعيد پاتر يا اسكريم ژوئر باشي!

درست حدس زدم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: داستان اشتراكي تالار هافلپاف
ارسال شده در: چهارشنبه 2 آذر 1384 10:45
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب به نظر من ایده یه سدریک ایده یه قشنگیه و میشه خیلی

راحت روش کارکرد .من هم یه چیزی به ذهنم رسید .شاید

خوشتون بیاد:

می تونیم بگیم قبلا در هاگوارتز عده ای از بچه ها با هم یه گروه

کوچیک داشتن . بعد از تمام شدن سال هفتم هر کودوم به دنبال

کارخود رفتن.عده ای از اونها از کشور رفتن و.... . خلاصه به جز دو

سه نفر از بقیه خبری نبود. و حالا که جامعه جادوگری وارد جنگ

شده افراداین گروه هرکودوم به نحوی بقیه رو پیدا کردن دوباره کنار

هم جمع شدن تا جامعه جادوگری رو نجات بدن ( البته بهتره برای

شروع . داستان رو از زمانی شروع کنیم که اونها هنوز تو هاگوارتز

بودن) .


حالا هر جور که خودتون صلاح میدونین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مرگ با زندگی درد دل کرد و از اون پرسید :

چرا مردم تو رو بیشتر ار من دوست دارن و با تو راحت تر

کنار میان؟

زندگی
Re: داستان اشتراكي تالار هافلپاف
ارسال شده در: چهارشنبه 2 آذر 1384 05:59
نمایش جزئیات
آفلاین
اره داستان رو شروع کنیم
لطفا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium][color=0000FF]توی آسمون دنیاهر کسی ستاره داره .?
Re: داستان اشتراكي تالار هافلپاف
ارسال شده در: سه‌شنبه 1 آذر 1384 20:36
نمایش جزئیات
آفلاین
خيلي خب...حالا بياين داستان رو شروع كنيم!ديگه موضوع دادن بسته!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هاف[size=large][color=FF0066]ل[/co
Re: داستان اشتراكي تالار هافلپاف
ارسال شده در: دوشنبه 30 آبان 1384 18:23
نمایش جزئیات
آفلاین
خب بچه ها اين هفته امتحانهاي ما تموم ميشه و من قول ميدم كه همين جمعه قسمت اول داستان رو بزارم,در مورد سوژه هاي زاخي عزيز به خدا من در مورد تكتكشون جوابت رو داده بودم برقا رفت(جدي ميگم)
هلگا جان حتما از سوژه ي گم شدن يا دزديده شدن استفاده ميكنم ولي محور اصلي داستانم نيست چون تكراريه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=medium][color=0000FF]غم و اندوه را مي ستايم زيرا همواره همراه من بوده ?
Re: داستان اشتراكي تالار هافلپاف
خب پس سدريك جان ما منتظريم!

دامبل جون تو نگفتي كه ما نظر بديم...همشون خوبن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
داستان اشتراكي تالار هافلپاف
ارسال شده در: دوشنبه 30 آبان 1384 01:55
نمایش جزئیات
آفلاین
خب بروبچز!
منم با سوژه سدريك موافقم!
ولي خب به نظرم بايد سدريك خودش اول داستان رو بنويسه!

در ضمن منم سعي ميكنم كمكتون كنم ولي ممكنه كمتر از فيلم كمك كنم چون الان خيلي كار دارم ولي صد در صد كمك ميكنم

در ضمن در مورد سوژه هاي منم نظر ميدادين بد نبودا!
ميشه از اونا تويه همين داستان هم استفاده كرد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: داستان اشتراكي تالار هافلپاف
ارسال شده در: یکشنبه 29 آبان 1384 20:50
نمایش جزئیات
آفلاین
منم كه قراره خيلي فعال باشم پس منم هستم .منم با موضوع هلگا بيشتر موافقم فكر كنم روي اون بيشتر بشه كار كرد حالا ديگه هر چي شما صلاح بدونين!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آخرين برگ سفر نامه ي باران اين است -------كه زمين چركين است
((شفيعي كدكني))
Re: داستان اشتراكي تالار هافلپاف
ارسال شده در: یکشنبه 29 آبان 1384 19:50
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا ايول منم هستم!ولي فكر ميكنم موضوع اينكه يه نفر از اعضا رو بدزدن يا خودش گم بشه جالبتره ها!نه؟البته هر جور خودتون صلاح ميدونين!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هاف[size=large][color=FF0066]ل[/co
Re: داستان اشتراكي تالار هافلپاف
ارسال شده در: یکشنبه 29 آبان 1384 18:36
نمایش جزئیات
آفلاین
اقا منم هستم می تونید روی منم حساب باز کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فعلا با این حال میکنیم...


شخصیت جدید