جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

35 کاربر(ها) آنلاین هستند (20 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
33
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  26 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  300 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  360 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 14 آذر 1384 18:52
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خدمت شما من میخام یه تاپیک بزنم و تو اون به کسایی که میخان چیزیاایی که نمیتون تو هاگوارتز یاد بگیرن بیان و یاد بگیرن این کلاس بی طرف خواهد بود و هر جور چیزی اعم از مجاز و غیر مجاز در اون تدرس خواهد شد تازه بعضی وقتام خاطرات دور دنیام رو براشون تعریف میکنم

سلام,
اگه میتونی یه مثال بزن دوست عزیز .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/17 18:09:47
زنده باد لرد سیاه تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 14 آذر 1384 17:20
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید من میخواستم یه تایپ بزنم که(بعد از دامبلدور و لرد سیاه کی قوی ترین جادوگر؟)

ولی از آن جایی که من عضو جدیدیم شاید تکراری باشه

نگران نباش !
بر خلاف همیشه مجوز داده میشه !
میتونی تاپیکت رو باز کنیگ, فقط توجه داشته باش که این تا÷یک فقط برای نظر سنجیه, و وقتی که به مرز 50 پست رسید پاک میشه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط grap در 1384/9/15 12:16:47
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/17 18:25:48
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 13 آذر 1384 16:53
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خسته نباشید
من می خوام یه کلاس بزنم به عنوان جادو های ممنوع و سیاه
امیدوارم موافقت بشود.
لطف عالی مستدام
سایه تان رو سر ما باشد
مرحمت عالی زیاد

برو به هاگوارتز برتا .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/17 18:50:52
[img al
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 10 آذر 1384 23:12
نمایش جزئیات
آفلاین
مي خواستم تايپيكي بزنم با اين مضمون =(به نظر شما رولينگ چه شخصيت ديگه اي رو تو كتاب هفتش ميكشه)=
خواهشن اجازه تايپيكو بدين




برو تالار اسرار...اول اونجا مجوز بگير بعد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/9/11 0:09:51
[size=large][color=000066]من ديگه تو امضام هيچي نميزارم. هيچي هم نميگم.
به يه نوع ج�
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 5 آذر 1384 17:01
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من میخواستم تابیکی بزنم به نام: آیا مدرسه های جادوگری وجود دارد ؟

برو به تالار اصلي .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/5 17:45:53
هیچ وقت با ناظران ور نروید
چون عاقبت خوشی نداره!!!
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 5 آذر 1384 14:54
نمایش جزئیات
آفلاین
امیدوارم این دفعه مجوز را بدهید
من می خواستم تاپیکی به نام (به نظر شما بقیه جاودانه ساز ها در کجا قرار دارند ) بزنم و از اسمش معلومه که بحث در مورد چه خواهد بود
تو رو خدا به این یکی مجوز بدهید



سلام،
انجمن تالار اصلي، بهترين انجمن براي اين تاپيك هست ؛ اما يقينا چنين موضوع مهمي رو قبلا كسي عنوان كرده .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عضو اتحاد اسلایترین
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 3 آذر 1384 19:40
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه بشه من میخوام یه تاپیک در وکنم در مورد اینکه هر کی مثل من از هری بدش میاد دلیلش رو بگه .

دوست عزيز،
قبلا، تاپيكي به اسم منفور ترين چهره داستان ها وجود داشت، كه بعد از جنگ و جدال و كتك كاري فراوان نتيجه ش توي تاپيك مخصوص تاپيك هاي خلاصه در همين انجمن قرار گرفت !
خب پس هم به دليل اين كه ديگه اين تاپيك قبلا وجود داشته و همچنين براي اين كه دوباره دعوا شروع نشه، مجوز داده نميشه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/5 17:36:39
زنده باد لرد سیاه تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 3 آذر 1384 17:03
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من می خواستم تاپیکی با نام( اسرار درهاگوارتز ) باز کنم که در اونجا من نوشته هایی بدم و بقیه نظر بدن و اسرار های هاگوارتز رو
برای خوانندگان این تاپیک بزنم و اونها هم من رو در این کار یاری کنن.در این تاپیک می تونند درباره ی اسرار و رازهایی که در هاگوارتز وجود داره نوشته بدن.

سلام،
به انجمن تالار اصلي برو ؛ جادو و جادوگري جاي مناسبي براي يه همچين تاپيكي نيست .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/5 17:39:46
[size=small][color=FF0000]عضو افتخاری ارتش الف د
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 2 آذر 1384 17:24
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

آلبرت وافلینگ نوشته:
نقل قول:

آلبرت وافلینگ نوشته:
سلام،
من می خام یه تاپیک باز کنم با نام "کلوپ هواداران ریاضیات جادویی" این که کجا بازش کنم نمی دونم ، اگه یه وقت این تاپیک اشتباها مجوز گرفت به من بگید کجا بازش کنم ، در ضمن این که توش چی کار می کنیم (این تاپیک طبق معمول توسط من و پروفسور وکتور اداره خواهد شد ) معلوم می شه اگه باز بشه ، اگه فکر می کنین که به این تاپیک مجوز داده نمی شه باید بگم که تاپیک خوبیه ، توش کارای خوبی می کنیم ، یه جایی برای فعالیت ریاضیات جادویی و آموزش و یادگیری و بحث در مورد آن ،
متشکرم تا بعد،

-----------------------------------------------------
توضیح --> این شکلک ها که استفاده کردم شاید در بعضی جا ها ربطی به متن نداشته باشن،

آلبرت عزيز،
اگر ميخواي چيزي آموزش بدي، بايد به هاگوارتز مراجعه كني و با پروفسور دامبلدور، ناظر اون قسمت صحبت كني .


ما این جا بیش تر بحث می کنیم تا آموزش، در ضمن در هاگوارتز هم نمی شه،

مي تونيد بحثتون رو در كلاس رياضيات جادويي مطرح كنيد .


امیدوارم که کلافه نشده باشی ولی به تره بدونی درس ریاضیات جادویی برداشته شده است و برای همین هم می خام "کلوپ هواداران ریاضیات جادویی" رو راه اندازی کنم، مجوز رو بده بریم پی کارمون دیگه،

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
درس ریاضیات جادویی درس ش
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 2 آذر 1384 15:46
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
من اگه میشه که شاید نشه وشایدم که بشه میخواستم یه تاپیک در باره با جکوجونورای چندش آور یا به قول بعضی ها شگفت انگیز و محل زندگیشون بزنم ( جانوران اسرار آمیز و محل زیست آنان ) با تشکر .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
جادوی پاتر:صحفه کتاب یا پرده سینما؟؟؟؟
[quote]اگر در دنیای عادی هری یک پسر بچه