جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

81 کاربر(ها) آنلاین هستند (66 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
81
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  282 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  354 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 آذر 1384 19:47
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید من می تونم تو این جا یه تاپیک بزنم به نامه اژانس مسافرتی دامبی اکسپرس رو بزنم

می شه جواز کسب بدید؟؟

توضیح دامبی اکسپرس اژانس مسافرتیی می باشد که شغل دوم دامبلدور و کلا سفید ها محسوب می شود( سیاهان هم می تونن بیان)

دوست عزیز شما تازه عضو این سایت شدید و مطمئنم هنوز با اهداف این سایت آشنایی ندارید. درک میکنم که شما هم دوست دارین یه تاپیک باز کنین ولی من شک دارم از عهده ادارش بر بیان.بزارین یه مدت بگزره بعد در مورد زدن تاپیک با هم مشورت میکنیم .قربانت کوییرل

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1384/9/22 23:06:42
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 13 آذر 1384 00:50
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید پروفسور منظورتون رو نفهمیده بودم
معذرت می خوام
من نمیدونم چه توضیحی باید بدم لطفا بیشتر توضیح بدید
بازم ببخشید

منظورم این بود که بگی دقیقا قراره تو این تاپیک چیکار کنین هدفتون چیه؟اصلا چرا یه همچین اسمی داره؟به توضیحات بقیه یه نگاهی بنداز
ماجراهایی که در یک قطار زیر زمینی انجام میشه ماجرایی جدیده نمیتونم بیشتر توضیح بدم وگرنه قضیه لو میره

مجوز داده شد اما اگه بعد از دو هفته به نتیجه نرسید پاک میشه.پس تمام سعیتو بکن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گرن در 1384/9/13 18:41:37
ویرایش شده توسط گرن در 1384/9/13 18:46:35
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1384/9/14 15:22:14
[u][i][b][size=xx-large]
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 12 آذر 1384 15:35
نمایش جزئیات
آفلاین
گرن جان می ری توی فروم مورد نظرت ( انجمن ) ، مثلا همین فروم لندن ... اون بالا یه عکس لینک دار هست که لینکس مربوط میشه به زدن تاپیک:

تصویر تغییر اندازه داده شده

این رو می زنی ... بعد یه قسمت داره عنوان اونجا نام تاپیکت رو وارد می کنی ...بعدش رو که دیگه خودت بلدی .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شک نکن!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 11 آذر 1384 17:44
نمایش جزئیات
آفلاین
تاپیک:قطار زیر زمینی
یک قطار زیر زمینی شبیه مال ماگلها ولی جادوییش!

ایدش خوبه اگه اونچیزی باشه که من فکر میکنم.اگه خوب توضیح بدی که قراره توش چیکار کنی شاید دارم میگم شاید مجوزشو دادم پس خوب و دقیق بنویس
من چجوری تاپیک باز کنم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گرن در 1384/9/12 6:31:31
[u][i][b][size=xx-large]
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 10 آذر 1384 04:10
نمایش جزئیات
آفلاین
تاپیک:غذای جادویی

بیشتر توضیح بده درباره اش ... اسنیپ

اینجا شبیه رستورانه؟
نه برای اموزش غذاهای جادویی

متاسفم ... جواز داده نمی شه مهم ترین دلیلش اینه که در شهر لندن همچین جایی برای جادوگران تاسیس نمی شه و نخواهد شد ، حالا بماند که ارزشششششی بودنش 100 دلیل داره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سوِروس اسنیپ در 1384/9/10 14:27:06
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1384/9/10 14:28:16
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1384/9/10 14:31:29
ویرایش شده توسط گرن در 1384/9/11 3:40:56
ویرایش شده توسط سوِروس اسنیپ در 1384/9/11 12:54:34
[u][i][b][size=xx-large]
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 9 آذر 1384 19:46
نمایش جزئیات
آفلاین
بینید پرفسور بگذارید همینجا بگم من میخوام تاپیکی باز کنم در رابطه با اداره گمراه سازی توی قسمت ایفای نقش،حالا شما اجازه میدید یا نه؟؟؟ توضیحات بیشترو موقعی میدم که تایید شدم.ممنون.
( در صورت موافقت به من از طریق پی ام اطلاع بدید )

مجوز داده شد ولی اگه بعد از دو هفته طرفداری نداشت متاسفانه پاک میشه.موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1384/9/9 23:17:57
تصویر تغییر اندازه داده شده
جادوی پاتر:صحفه کتاب یا پرده سینما؟؟؟؟
[quote]اگر در دنیای عادی هری یک پسر بچه
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 2 آذر 1384 18:54
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام،
من می خام یه تاپیک با اسم "کلوپ هواداران ریاضیات جادویی" بزنم، این جا بهم مجوز می دین یا نه، توش قراره بحث بکنیم،

متاسفم .ولی همونطور که باهم تو یاهو صحبت کردیم به دلایلی که بهت گفتم اجازه زدن این تاپیکو نمیتونم بهت بدمم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
درس ریاضیات جادویی درس ش
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 21 آبان 1384 20:06
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خواهم تو پریوت درایو با هدف نمایشنامه نویسی و آوردن شخصیت های جالبی مانند ورنون و پتونیا و دادلی و خانم فیگ و ... یک عنوان جالب و پر طرفدار ایجاد کنم..

ما تو این سایت از اینجور نمایشنامه ها زیاد داریم به فکر یه چیزه جدید باش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1384/8/22 4:50:53
[img]http://www.filelodge.com/files/room24/643657/ImageUTYU.GIF[/im
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 21 آبان 1384 16:28
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خواهم تاپیک پریوت درایو بزنم...

همان محل سکونت هری پاتر....
لذا به مجوز ناظر نیازمندم... آیا مجوز می دید...؟!

خب هدفتون از زدن این تاپیک چیه؟میخوان تو پریوت درایو چیکار کنید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1384/8/21 17:03:29
[img]http://www.filelodge.com/files/room24/643657/ImageUTYU.GIF[/im
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 20 آبان 1384 17:19
نمایش جزئیات
آفلاین
نارسیسا مالفوی !

بزن تاپیک رو ولی! موفق نبود پاک می شه ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شک نکن!