جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

29 کاربر(ها) آنلاین هستند (17 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
29
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  26 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  300 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  360 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
لطفا قبول کنید.
ارسال شده در: یکشنبه 20 آذر 1384 22:16
نمایش جزئیات
آفلاین
من میخوام یک تاپیک بزنم که در اون اعضا بتونن مشکلات درسی خودشون رو برطرف کنن.(کسانی که مدرسه میرن).
مثلا از هم سوال بپرسن یا به هم کمک کنن.
اسم تاپیک="مشکلات درسی خود را برطرف کنید"

متاسفم توپولو !
اینجا سایت هری پاتریه هر جان، نه سایت درسی .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/21 14:07:02
dont wait for t
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 20 آذر 1384 17:13
نمایش جزئیات
آفلاین
من مي خواستم يه تاپيك بزنم با نام "در كتاب هفت هري عاشق كي ميشه" لطفا اينو قبول كنيد.

هوم .... راستش فکر نکنم هری توی کتاب هفت فرصت عاشق شدنم داشته باشه !
اولا که احتمال کمی داره که با جینی به هم بزنه و دوما اصلا توی هاگوارتز نیستش که بابا !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/21 14:13:37
به وبلاگم سر بزنيد.نظر يادتون نره!
هري پاتر و قبرستان جادوگران
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 20 آذر 1384 16:48
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خواستم یه تاپیک بزنم ولی قبل از ان می خواستم به خاطره تایید تاپیک قبلی تشکر کنم و اما تاپیکه جدید به نام ((به نظر شما هری با چه کسی ازدواج می کنه))
ببخشید اگه خیلی مزاحمه شما میشیم

داداش من، مارکوس !
چه بخوایم چه نخوایم، هفتا کتاب بیشتر نمی تونه باشه ! هیچ کسی هم توی هفده سالگی نمی ره زن بگیره ! لا اقل هیچ عقل سلیمی این کارو نمیکنه !
حالا میگیریم که هری قصد ازدواج داره، توی آخرین کتاب فرصت ازدواج داره ؟
اگرم که منظورت اینه که بعد از این کتابا، که صلوات ختم کنید ! دیگه زیادی فضای فانتزی به مغز آدم فشار میاره !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/21 14:20:29
عضو اتحاد اسلایترین
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 19 آذر 1384 14:43
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام میدونید می خوام یه تایپیک بزنم به اسمه بحثه ازاد (مثلا) نه نمیخام مثله چت باشه ولی به جایه کلکل کردن تو قسمت اخبار یا پی ام زدن بگن به اینجا مراجعه کنید دوستان هر چیزی جایه خودش

خب میتونی به تاپیک نحوه برخورد در انجمن پیشنهادات مراجعه کنی، گری ؛ در اونجا میشه در مورد رفتار و خصوصیات اعضا صحبت کرد .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زنده باد جی.کی.رولینگ
دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 آذر 1384 20:03
نمایش جزئیات
آفلاین
بازم یه تاپیک که دامن شما رو میگیره با نام(( به نظر شما چه کسی بمیرد داستان زیباتر میشود))

مارکوس !
ایندفعه میتونی تاپیکت رو باز کنی ! راستش ایده ی جالبیه و امیدوارم که روانه شالی زار های باقالی نشه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/18 16:18:20
عضو اتحاد اسلایترین
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 آذر 1384 20:01
نمایش جزئیات
آفلاین
من میخواستم یه تاپیک بزنم که ایا در کتاب جدید مرگ خوارهای زندانی فرار میکنن یا نه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هیچ خیر و شری وجود نداره تنها چیزی که باقی میمونه قدرته
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 آذر 1384 19:55
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خواستم تاپیکی به نام (( اگر چوب جادویی داشته باشی که محدود به 3 طلسم باشد دوست داری ان 3 طلسم چه طلسم هایی باشند)) بزنم اگه اجازه بدهید. من تا حالا موفق نشدم یه تاپیک بزنم

شرمندم مارکوس جان !
این دفعه م موفق نمیشی ! چون دقیقا عین همین تاپیک در همین انجمن وجود داره .
خواهش میکنم قبل از درخواست، یه دوری توی فروم بزنید تا یه همچین مواردی پیش نیاد .
درضمن مارکوس ؛ با باز کردن تاپیک، امتیازی به کسی تعلق نمیگیره و باز کردن یه تاپیک به تنهایی هیچ اهمیتی نداره، چونکه بعد از مدتی هیچ کس حتی فکر این رو هم که کی این رو باز کرده نمیکنه .
این ایده ی خوبه که انسان رو بالا می بره و موجب این میشه که هر کی تاپیک رو می بینه بگه ایول به اونی که این تاپیک رو باز کرد .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عضو اتحاد اسلایترین
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 آذر 1384 17:35
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
می خواستم تاپیکی با نام اموزش اشپزی جادویی بار کنم.این یکی
رو مجوز بدین/

گلوری جان !
آموزش آشپزی مربوط به قسمت رول سایت میشه ؛ توی رول پلینگ خیلی چیزا رو بهتر و قشنگر تر میشه گفت .
خیلی کار می تونی بکنی گلوری . میتونی توی جادوگران تی وی نمایشنامه آموزش آشپزی بزنی، میتونی براش یه تاپیک باز کنی و ..... .
خلاصه که اگه دوست داری کارت اصولی باشه و بگیره، برو به رول پلینگ . ایده، ایده ی جالبیه گلوری، و اگه یکم روش فکر کنی، کارای قشنگی میتونی انجام بدی ؛ البته نظارت هم در تمامی قسمت های رول عالیه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/17 18:46:34
[size=small][color=FF0000]عضو افتخاری ارتش الف د
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 آذر 1384 16:48
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت شما عزیزان گرامی و مدیران زحمت کش
با توجه به کمبود منطقه ای برای کارهای شیطانی برای مرگخواران بنده حقیر طالب باز نمودن فروشگاه جادوی سیاه در بخش ایفای نقش را خواستارم.
و درخواست دومی که دارم این می باشد که به من اجازه دهید تایپکی با عنوان میدان مبارزه باز کنم که در آن طی رول مرگخواران با محفلی ها می جنگند
با تشکر
در پناه یکتا خالق باشید و رستگار

هوم !
ای بابا دست انداختی مارو ها ! خودت میگی رول، اونوقت میای اینجا !؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/17 18:48:58
[img al
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: سه‌شنبه 15 آذر 1384 11:49
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من تایپیکی با این عنوان که بهترین و بد ترین بازیگر ها از لحاظه بازی و چهره به ننظره همه کیا هستن؟ ممنون میشم اگه کمکم کنید .

سلام ؛
اگه به
جمع بندي تاپيكهاي انجمن سينماي جادويي
، مراجعه کنی، جوابت رو پیدا میکنی .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/17 18:28:53
زنده باد جی.کی.رولینگ