جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

34 کاربر(ها) آنلاین هستند (15 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
34
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  26 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  300 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  360 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 28 آذر 1384 21:17
نمایش جزئیات
آفلاین
یه مجوز به نام "اسم گذاری برای کتاب های هری پاتر "که اسم های یه کلمه ای برای کتاب ها می گذاریم برای مثال:
کتاب 1.آغاز وبعد دلیل اینکه این اسم رو گذاشتیم رو می نویسیم
اگه هم جاش توی این انجمن نیست لطفا بگید که کجا بزنم.
مرسی از شما آرتیکوس دامبلدور

من شدیدا نمی فهمم ! خب ... هدفت چیه ؟

خوب من می خواستم با زدن این تاپیک هر کسی نظر خودشو در مورد موضوع کلی هر کتاب هری در یک کلمه بگه مثلا هری در کتاب اولش تازه وارد دنیای جادوگری شده پس من یه کلمه برای کل محتوای کتاب انتخاب می کنم که آغاز هستش و شاید از محتوای کتاب اسم دیگه ای رو برداشت کنن که توی این تاپیک با دلیل انتخاب این اسم بنویسن

تصویر تغییر اندازه داده شده بسیار خب ! فقط بپا که به بیراهه نره، وگرنه به یک فروند بلای آsمانی دچار می گردد !

بسیار متشکر آرتیکوس دامبلدور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/28 22:32:04
ویرایش شده توسط آرتیکوس دامبلدور در 1384/9/28 22:37:14
ویرایش شده توسط آرتیکوس دامبلدور در 1384/9/28 22:38:37
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/28 22:40:07
ویرایش شده توسط آرتیکوس دامبلدور در 1384/9/28 23:04:31
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/10/19 15:05:26
آرتيكوس الياس فرناندو الكساندرو دامبلدور

ملقب به سلامگنتئور(فنانشدني در همه دورانها)

[b][color=009900]آرتيكوس ..
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 24 آذر 1384 16:07
نمایش جزئیات
آفلاین
حرف پایانی خودتونو بزنید میتونم تاپیک را باز کنم یا خیر جواب یک کلمه هستش...
(آره _ یا_ نه)


والا تو کتاب ادبیات ما که نوشته بود فرصت یعنی اجازه...حالا مال شمارو نمیدونم...شاید مال شما تقلبی بوده در هرحال اجازه داری دیگه.\

تصویر تغییر اندازه داده شده ممنونم چو !
ردلی جان، تو زورخونه وقتی کسی می خواد بره وسط گود بچرخه، از پهلوون اول باید اجازه بگیره . وقتی می خواد اجازه بگیره میگه رخصت، رخصت یعنی اجازه هست ؟
و پهلوون اول هم در جواب اون میگه فرصت، یعنی بله اجازه هست !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/9/24 23:48:04
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/27 19:42:25
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/10/19 15:11:39
تصویر تغییر اندازه داده شده
جادوی پاتر:صحفه کتاب یا پرده سینما؟؟؟؟
[quote]اگر در دنیای عادی هری یک پسر بچه
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 آذر 1384 19:08
نمایش جزئیات
آفلاین
<<هری تپلو گفته من نمیتونم تاپیک باز کنم بسپاریدش به یکی دیگه>> با توجه به اینکه تاپیک هری تپلو مجوز گرفته می خواستم از شما درخواست کنم که در صورت امکان آن را به من بسپارید...

تصویر تغییر اندازه داده شده خواهش میکنم ردلی جان ! فرصت !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/22 19:42:49
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/10/19 15:04:18
تصویر تغییر اندازه داده شده
جادوی پاتر:صحفه کتاب یا پرده سینما؟؟؟؟
[quote]اگر در دنیای عادی هری یک پسر بچه
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 آذر 1384 18:03
نمایش جزئیات
آفلاین
من یه تاپیک به عنوان : به نظر شما دینی که دم باریک به گردن هری داره چیه ؟: میخواهم باز کنم می تونم؟

تصویر تغییر اندازه داده شده دین ورم تیل به هری که کاملا مشخصه ! و چیزه مبهمی نیست . هوم ... ورم تیل به دلیل اون که هری اون رو آزاد گذاشت باید دینش رو به هری ادا کنه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/10/19 15:09:29
... حالا که تنهاتر از هر وقت تنهاییم ...
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 آذر 1384 16:41
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید من نمیتونم تاپیک باز کنم اصلا وقت ندارم لطفا واگذارش کنید به یکی دیگه.
بازم ببخشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
dont wait for t
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
من میخوام تاپیک بزنم . از اینجا باید اجازه بگیرم ؟ یکی به من کمک کنه .

هوم ... برای همه تاپیک ها نه حسن جان !
تو فقط برای تاپیکی که می خوای توی این انجمن یعنی انجمن جادو و جادوگری بزنی باید از اینجا مجوز بگیری . برای باز کردن تاپیک تو انجمنای دیگه مثل تالار اصلی باید از ناظر اون قسمت اجازه بگیری .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/22 17:42:39
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 21 آذر 1384 18:25
نمایش جزئیات
آفلاین
جدا از دیگر تاپیکی که درخواست مجوز آن را داده بودم میخواهم مجوز تاپیکی را با عنوان << هری را از دید خود چگونه می بینید و اگر جای او بودید چه می کردید >>را اخذ کنم.
جا دارد که از سختگیری اندک شما در مجوز دادن به اعضای سایت تشکر کنم ممنون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
جادوی پاتر:صحفه کتاب یا پرده سینما؟؟؟؟
[quote]اگر در دنیای عادی هری یک پسر بچه
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 21 آذر 1384 18:11
نمایش جزئیات
آفلاین
من از شما انتظار دارم که جواب پایانی را به من بدید باز بشه یا که نه؟؟؟
حالا که شما می گید که پایانه هری رو قبلا داشتید این بار آغاز هری را میخواهم بزنم با همان عنوان << صدای هری از کجا بر میخیزد >>

خب ردلی ... اگه میشه یه چشمه بیا، ببینم در مورد اول چی میخوای بگی !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/21 20:17:19
تصویر تغییر اندازه داده شده
جادوی پاتر:صحفه کتاب یا پرده سینما؟؟؟؟
[quote]اگر در دنیای عادی هری یک پسر بچه
نیروی هری
ارسال شده در: دوشنبه 21 آذر 1384 15:00
نمایش جزئیات
آفلاین
خب اشکال نداره به هر حال ممنون.
حالا میخوام یک تاپیک در مورد نیرویی که هری داره و تا حالا حرفی ازش زده نشده باز کنم.(نیروی عشق)
با نام:"نیروی هری پاتر"

اوکی ... باز کن ؛ فقط یادت باشه که سفت فرمونو بچسبی !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
dont wait for t
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 21 آذر 1384 01:45
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خواستم مجوز تاپیکی را با عنوان << صدای هری از کجا بر میخیزد >> را در صورت امکان از شما بگیرید.
توضیحات:
این تاپیک در رابطه با چگونگی به وجود آمدن هری پاتر و چگونگی تمام شدن آن بحث میکند.

ردلی جان،
در رابطه با پایانش که تاپیک وجود داره، یا لا اقل وجود داشته ! مثل هری میمیرد یا لرد تاریکی .
ولی در مورد آغازش ... والا من نمیدونم در مورد به وجود اومدنش چه جور بحثی می خواید بکنید .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی كثيف در 1384/9/21 14:11:08
تصویر تغییر اندازه داده شده
جادوی پاتر:صحفه کتاب یا پرده سینما؟؟؟؟
[quote]اگر در دنیای عادی هری یک پسر بچه