جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

32 کاربر(ها) آنلاین هستند (18 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
31
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: شنبه 27 اسفند 1384 18:18
نمایش جزئیات
آفلاین
من شدیدا این رنک رو به سرژ و رون تبریک میگم!

به سرژ به خاطر اینکه در اصل رنک واسه اونه و به رون به خاطر اینکه رنک به اون میرسه!
(حتما نارسیسا هم میشه بهترین ایده دیگه!)

خب به هر حال واقعا تبریک میگم و البته اینجا هم اعلام کنم که حاضرم رنکم رو عوض کنم!

راستی میدونستین که من در صددم که برای ماه دیگه این رنک رو به دست بیارم؟...حتی شده میخوام همتون رو بکشم!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: شنبه 27 اسفند 1384 17:51
نمایش جزئیات
آفلاین
چي؟اين تاپيك هنوز بازه؟...خب باشه!

ايول...به رون عزيز تبريك ميگم! ايشاا... كه بازم از اين ترين ها ببري! ايشا... به پاي آلبوس پير شي!(چي؟نفرين نكنم؟...باشه!) ايشاا... هرميون رو بگيري بزني تو پوز كرام!!!(اين كرام نه...اون كرام!)


پستهاي ارزشي مرا نخوانيد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جي.كي رولينگ نقاش مصري قرن پنجم هجريه
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: شنبه 20 اسفند 1384 01:24
نمایش جزئیات
آفلاین
با تشكر از كساني كه شركت كردند لطفا ديگه پست نزنيد

سرژ:11 راي

البوس دامبلدور:3 راي

رون ويزلي:3 راي

ونوس:2 راي

نارسيسا بلك:2 راي

امپراطور و رودلف و حميد و بليز زابيني و گيلدروي همگي يك راي

راي گيري تا 26 اسفند ادامه داره و شما بايد در نظر سنجي بالاي تاپيك شركت كنيد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: جمعه 19 اسفند 1384 00:26
نمایش جزئیات
آفلاین
هوووم به رون ویزلی رای می دم چون که تو مدت 1 سال که کارش رو نگاه کنیم گرچه کم پست می زنه ولی واقعا پست های خوبی داره و قشنگ می نویسه...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: چهارشنبه 17 اسفند 1384 18:03
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام او ...

انتخاب من سرژ تانکیان

سرژ عزیز در هر زمینه و برای هر سوژه ای که بنویسه نوشته هاش رقیب و هماورد خاص خودش رو می طلبه، که تا این لحظه کسی رو در این مقام ندیدم.
متن های سرژ اگر طنز باشه، در عین حال که خنده رو بر لبها می نشونه، جذاب و البته غنی هست !
و اگر تصمیم بر نوشتن متن های ادبی و فلسفی در پس پرده های ژانر فانتزی داشته باشه، یه " ارباب حلقه ها " ی دیگری تقدیم جامعه ی ادبی می کنه که تنها با یک چشم افلاطونی میشه اهداف و احساسات عمیق رو میان جملات و کلماتش دید و درک کرد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
این نیز بگذرد !
نارسیسا بلک!
ارسال شده در: یکشنبه 14 اسفند 1384 02:41
نمایش جزئیات
آفلاین
همه کنار! وایسین ببینم! بیخود سرژ سرژ نکنین! همه ش مال خودمه چی چیو سرژ بهترین ایفای نقش؟؟ سرژ من! باید بهترین بهترینا بشه! یعنی جادوگر سال! پس لوس نکنین خودتونو، انقدم ازش تعریف نکنین تموم میشه

همه اومدن نظر شخصی دادن، پس منم از دید شخصی به قضیه نگاه می کنم...دسته بندی و توصیف آلبوسو قبول دارم...خوب باز کرد موضوعو، ولی مسئله اینجاس که اگه بخوایم هی اینطور نگا کنیم که هرکی همه فن حریف بود بهترین بشه، حق اونای دیگه که توی تخصص خودشون بهترینن خورده میشه، چرا که ما ترین بهترین "جدی نویس" یا "طنز نویس" نداریم تا ازشون تقدیر بشه...در نتیجه برمی گردیم به سلیقه خودمون و انتخاب می کنیم...

من شخصا اگه قرار باشه بین طنز و واقع گرایی یکی رو انتخاب کنم، انتخابم واقع گرایی و یا به نوعی"جدی نویسی" هست، چرا که این نوع نوشته رو به لحاظ بار معنایی هم غنی تر میدونم و به نظرم بیشتر به این کلاس نوشته ها نیاز داریم تا طنز...

قبل اینکه بگم من رولو فقط بخاطر نارسی دنبال می کنم! اول باید تشکر کنم از بقیه ی بچه هایی که انصافا وجودشون روح ایفای نقش سایته...مجموعه رو یه نفر نمی چرخونه که یه نفر هم همه کاره ش باشه! رون ویزلی...سرژ خودم بووبو، شاهکار جدید که باعث افتخار جادوگرانه میزبانش باشه، وزیر جدید سحر و جادو ، و خیلیای دیگه...دست همه تون درد نکنه

دیگه برای همه واضح و روشنه که رای من کیه و چرا ! تایتل پستم مشخصه!! ( جونمون بالا اومد ملت جادوگریالیستی رو عادت بدیم عنوان بذارن واسه پستاشون...نشد!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: شنبه 13 اسفند 1384 22:24
نمایش جزئیات
آفلاین
اینجام انتخاب خیلی سخته چون برادر کریچر..و حمید ..سدریک...ققنوس و سرژ رولهای قشنگ و خوندنی میزنن و همشون با ابتکار مینویسن ..اما من بین همه سرژ رو انتخاب میکنم رولهاش نشان دهنده اینه که برای نوشتن هرکدمشون وقت زیادی میزاره و روی تمام واژه هاش فکر میکنه و مینویسه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: جمعه 12 اسفند 1384 20:44
نمایش جزئیات
آفلاین
BARADAR HAMID kheyli bahale

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مگه آدم باید همیشه امضا داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: جمعه 12 اسفند 1384 14:14
نمایش جزئیات
آفلاین
با اینکه این شخص زیاد فعالیت نداره ولی به نظرم بسیار جالب می نویسه و من عاشق نوشته ها ی ایشون هستم اول اینکه زمان برای خوندن نمایشنامه رو در نظر داره ! و با اینکه کم می نویسه ولی جالب و جذاب می نویسه! با اینکه کلا نمی نویسه از یاد نمی ره! سوژه خوب داره حیف که لج می کنه نمی نویسه!
من ونوس رو انتخاب می کنم!
با تشکر از آلبوس دامبلدور و سرژ و اعضای حذب مثل ققنوس و حمید و سدریک و مازمولا (با اینکه واقعا کم پیداست!) و ناسیسا و امپراطور تاریکی و گیلدی!(اگه بنویسه می ترکونه) و هری و کرام و .... همه اعضای خوب رویونکلا که اگه تلاش کنن من یکی بسیار خوشحال می شم چون پستاشونو در خوابگاه دختران و مکانهای دیگه خیلی دوست دارم!
رای من ونوس بود!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: پنجشنبه 11 اسفند 1384 20:47
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترین نویسنده در رول پلیینگ( ایفای نقش)

خدایی خیلی سخته...

ما در این سایت استادانی نظیر خودم، هری پاتر، کرام، کریچر و خیلی های دیگه ای رو در نمایشنامه نویسی داریم و هر کدامشان ماشا الله یکی از یکی استاد تر هستند...
حالا موضوع سر این است که بهترین نویسنده در ایفای نقش در سال رو معرفی کنیم...

خودم: اصلا نظیر ندارم...خالق سبک مشنگی و استاد بزرگ بین المللی نمایشنامه نویسی برنده جایزه خداترین خداها در نمایشنامه نویسی البته در عالم توهم....


هری پاتر: هیچی نگیم بهتره چون هیشکی نمی تونه باهاش مقابله کنه غیر از خودم.....


کرام: خوشتیپ.....قشنگ می نویسه...همچینی حس داره...من خوشم میاد...


کریچر: گاهی طنز آمیز...گاهی ترسناک و هزار نوع دیگه که من زیاد حال نمی کنم ...

اما سری دوم که برو بچز فعال امسال بودن:

آلبوس جون: قشنگ می نویسه...این گل پسر ترکونده...اهم..ببخشید ...این گل پیر مرد ترکونده....ولی از شکلک زیاد استفاده می کنه..ها....یکبار دیگه از شکلک زیاد استفاده کنی از داشتن ریش محرومت می کنم..ها...


سرژی جون: تریپ نسل جوان...حس دار و با حال خوشگل و زشت و غیره....ولی در کل عالی...


داش حمید: طومار نویس بزرگ....استاد نمایشنامه نویسی به سبک طومار زنی...( 6 کیلومتر نمایشنامه می زنه)


خب من برای امسال با توجه به نظرات بالا :



خودم رو انتخاب می کنم....(وجدان خوب: ای خودپرست مغرور...یه کم انصاف داشته باش...)

باشه خودم رو انتخاب نمی کنم...ولی حالا بگو کی رو انتخاب کنم...(وجدان بد: خب معلومه عله پاتر رو چون مدیر انجمنت میکنه)
نه...نه...برو ...تو وجدان بد من هستی....من گول نمی خورم....(وجدان بد: باشه خودت مقام نخواستی ها...)

پس من " سرژ تانکیان" رو انتخاب می کنم....( وجدان خوب: آفرین به انتخابت..)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[img]http://www.filelodge.com/files/room24/643657/ImageUTYU.GIF[/im