جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

31 کاربر(ها) آنلاین هستند (22 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
29
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: دوشنبه 23 آذر 1388 15:35
نمایش جزئیات
آفلاین
مسلما نه !
خب اصولا همونجوری که دوستان میگن خوندن ای بوک برای راحت بودن بعضی هاس ولی خب هیچ وقت جای کتاب اصلی رو نمیگیره.

مثلا من خودم هری پاتر و با کتاب کاغذی شروع کردم بعد فهمیدم که نسخه اینترنتی هم داره. بقیشو با پی دی اف خوندم. ولی دوباره رفتم سری کاملشو خریدم تا اونجا که مجموعه 7 گانه هری پاتر رو 7 بار خوندم و حتی براش نقد نوشتم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: چهارشنبه 21 مرداد 1388 18:31
نمایش جزئیات
آفلاین
خوندن ای بوک فقط برای راحتتر بودن بعضیاست!

اونا هم حتما کتاب اصلی رو میخرن - خودم که اینطوری هستم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: چهارشنبه 7 مرداد 1388 17:13
نمایش جزئیات
آفلاین
فکر نکنم!چون بنظر من هر کی که هری پاتر و دوس داشته تا الآن دیگه حتماً کتابو خریده! واینکه خوندن کتاب از خوندن یه متن روی صفحه ی کامپیوتر حالش خیلی بیشتره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جان اسیر دل/دل اسیر دوست/دوست چه میداند/ دل اسیر اوست
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: چهارشنبه 7 مرداد 1388 16:21
نمایش جزئیات
آفلاین
اااام....داشتن كتاب يه لذت ديگه اي داره،حالا هركي ميخواد زور بزنه كتابو بزاره روي نت...ما كه كار خودمونو ميكنيم و كتابو ميخريم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[color=CC0000][b]قدم قدم تا روشنايي از شمعي در تاريكي تا نوري پر ابهت و فراگير!!!!!
ميجنگيم تا آخرين نفس !!!!
ميجنگي
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: یکشنبه 28 تیر 1388 20:25
نمایش جزئیات
آفلاین
هیچ لطمه ای نمیزنه،چون اکثریت به قدری باخدا هستند که کتاب ها رو توی کامپیوتر نخونند و برن بخرن،من هر کتاب رو ای بوکش رو خوندم رفتم خودش رو خریدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1388 17:51
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من لطمه اى نمى زنه ولى خود من ترجيح مى دم كتابارو بخونم تا اين كه اونهارو از رو مانيتور بخونم جون هم جشمام از جا در مى اد و هم كمرم خشك ميشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 12:13
نمایش جزئیات
آفلاین
در مورد کتابهای هری پاتر نظر من اینه که لطمه نمی زنه , هری پاتر فروش خودش رو کرده و با گذاشتن کتاب به طور کامل روی اینترنت این امکان فراهم میشه که کسانی که به هر دلیل دسترسی به کتابها ندارن بتونن از خوندنش بهره مند بشن و در ضمن نباید فراموش کنیم که رولینگ قسمت زیادی از پول فروش کتاب هارو به خیریه می بخشید !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][color=000066]نان و ستاره
نان در کنارم و ستاره ها دور،
آن دورها...
به ستاره ها نگاه می کنم و نان می خورم!
چنان غرق
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: پنجشنبه 24 اردیبهشت 1388 22:26
نمایش جزئیات
آفلاین
دقیق و عمیقه که لطمه میزنه و اثر میذاره.
البته باید گفت که ای بوکها خیلی باحال ترن مثلا سانسور ندارن.
کسی باید نوشته هاش الکترونیکی بشه که از ثروت پر باشه که نمیشه چون آدم هر قدر ثروتمند ترباشه حریص تر هم میشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: پنجشنبه 24 اردیبهشت 1388 22:13
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام خدا
با سلام !

قطعاً لطمه می زنه و متأسفانه این به خاطر فرهنگ کاملا غلط جا افتاده میان ما ایرانی هاست.

ما دم از دیگران می زنیم و تقصیر رو به گردن فلان کس می اندازیم اما متأسفانه مشکل از خودمونه.

هرچند به نظرم باید ناشرانی رو که به طور غیرقانونی و عدم پرداخت به نویسنده ترجمه می کنن به طوری توبیخ کرد و این بهترین توبیخه اما به دو دلیل این رو هم به عنوان تنبیه توصیه نمی کنم !

اول اینکه به هر حال به خاطر وضع تأسف بار در بخش کتاب و فرهنگ مترجمین ما از وضعیت خوبی برخوردار نیست و ممکنه واقعا مجبور باشن و جز این پیشه ای نداشته باشن برای کسب درآمد.

و دوم اینکه برخی نویسندگان از جمله یکی از اونا که خیلی بزرگه ضدایران هستن و حاضر نیست حتی با ایران مذاکره کنن که من ایشون رو می شناسم که در چنین مواردی حق با مترجم و نشر ایرانیه.

بنابراین بنده از هرگونه کپی رایت به شدت حمایت می کنم و اگه این حق به من داده باشه تمام وبلاگ ها و بسایت هایی که در حال انتشار و اسکن غیرقانونی کتب هستن رو می بندم.

با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 8 بهمن 1387 16:17
نمایش جزئیات
آفلاین
معلومه که لطمه میزنه . به نظر من نباید کتاب رو کامل رو نت بذارن . یه خلاصه ازش بذارن که آدم بخونه اگر حال کرد بره بخره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!