جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

63 کاربر(ها) آنلاین هستند (54 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
63
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شنل جیمز پیش دامبلدور چی کار میکرده ؟
ارسال شده در: پنجشنبه 27 اردیبهشت 1386 13:00
نمایش جزئیات
آفلاین
پست هرمیون گرنجر ،آبرفورث دامبلدور و عده ای دیگر پاک شد.پست کریچر هم بعدا پاک خواهد شد.

اگر نمیخواهید شرکت کنید و یا به نظرتان تاپیک بد است نیاز نیست پست بزنید.تاپیک های دیگر هم میتوانید شرکت کنید.در ضمن اینجا برای بحث و جدال نیست.فقط جای صحبت در مورد شنل جیمز پاتر است.دفعه دیگه مشکلی ببینم حتما به مدیران اطلاع میدم!

از کریچر هم به دلیل رسیدگی تشکر میکنم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: شنل جیمز پیش دامبلدور چی کار میکرده ؟
ارسال شده در: چهارشنبه 26 اردیبهشت 1386 22:47
نمایش جزئیات
آفلاین
در بحث هاتون احترام طرفین فراموش نشه . پست استابی پاک میشه و در صورت تکرار باهاش بخورد جدی تری میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
Re: شنل جیمز پیش دامبلدور چی کار میکرده ؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 18:26
نمایش جزئیات
آفلاین
فایرنز عزیز
به نظر من فکرت می تونه درست باشه، منتها یه مسئله ای! شما گقتی که:
نقل قول:
ولی جیمز به خاطر خاطره بدی که از شنل داشته از دامبلدور میخواد که شنل رو پیش خودش نگه داره و اون رو به بچه‌اش بده، شاید که بچه جیمز از اون در راه درست استفاده کنه.

به نظر من این درخواست نمی تونه درست باشه. چون دامبلدور که سنش از جیمز بیشتر بوده. جیمز بنده خدا هم که نمی دونسته می خواد سر جوونی بمیره. پس اگه می خواست شنل به پسرش برسه، از دامبلدور می گرفت، خودش نگه می داشت!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نارنجی رو بخاطر بسپار!

طنز نویسی به موجی از دیوانگی احتیاج داره...

چه کسی بود صدا زد : لارتن!؟
Re: شنل جیمز پیش دامبلدور چی کار میکرده ؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 18:07
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
من در این مورد یه نظریه جدید دارم. شاید جیمز خودش داوطلبانه شنل رو به دامبلدور نداده شاید دامبلدور اون رو توقیف کرده.

همه ما میدونیم که جیمز و سیریوس همیشه اسنیپ رو اذیت میکردن و توی مدرسه خیلی شر بودن. شاید از اون شنل نامرئی برای اذیت و آزار اسنیپ استفاده میکردن و دامبلدور یا فیلیچ سر مچ اونها رو میگیره و شنل رو توقیف میکنه، بعد از سالها که جیمز عضو محفل ققنوس میشه دامبلدور میخواد که شنل رو به جیمز برگردونه.
ولی جیمز به خاطر خاطره بدی که از شنل داشته از دامبلدور میخواد که شنل رو پیش خودش نگه داره و اون رو به بچه‌اش بده، شاید که بچه جیمز از اون در راه درست استفاده کنه.

اگه این نظریه درست باشه من حدس میزنم توی همون شبی که کنار بید کتک زن جیمز جون اسنیپ رو نجات میده قضیه شنل هم لو میره.
شاید اسنیپ از یه طریقی قدرت دیدن زیر شنل نامرئی رو به دست آورده و تونسته جیمز و سیریوس رو زیر اون ببینه و اونها رو تا بید کتک زن تعقیب کنه.


آقا من بعد از مدتها یه نظریه جدید دادم ولی کسی روش نظری نداد
یعنی به نظر شما خیلی بی اهمیت بود؟؟؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=181728#forumpost181728
Re: شنل جیمز پیش دامبلدور چی کار میکرده ؟
ارسال شده در: یکشنبه 23 اردیبهشت 1386 19:00
نمایش جزئیات
آفلاین
استابی بوردمن و بلیز زابینی عزیز!

خواهشاً دیگه بحث رو ادامه ندید!
بلیز زابینی ، شما در ایفای نقش و نیز بحث های هری پاتر شخصیت بزرگ تری هستید و باید درک کنید که هر کسی یک نظری دارد.

استابی بورد من عزیز شما هم خواهشاً این بحث رو تموم کنید!در ضمن شما هم عضو تازه واردی نیستید و وقتی پست های قبلی با دلیل هایی که از کتاب اسخراج شده و یا از خود گفته های خانم رولینگ بر گرفته شده ، اینطور نباید مخالفت کرد!

به هر حال قضیه ای بود که تموم شد و رفت ...
دوستان از بحث تاپیک منحرف نشیم. موضوع رو ادامه بدید لطفاً...

با تشکر
بورگین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شنل جیمز پیش دامبلدور چی کار میکرده ؟
ارسال شده در: یکشنبه 23 اردیبهشت 1386 15:07
نمایش جزئیات
آفلاین
پست خوب یعنی پستی که بی ربط به موضوع بحث نباشه و با تحقیق زده شه که نه حق کسی ضایع شه ، نه بحث تاپیک منحرف شه.

وقتی شما خیلی راحت میگید که این حرف شایعه هست. یعنی خبر رو نخوندید و نمیخواهید بخونید و نمیخواهید قبول کنید که حرف بی ربطی زدید. اگر از نظر شما پستهای من عجیب بوده حداقلش اینه که یه منطقی در داستانی که میگفتم حاکم بوده و بین قضایا ارتباط منطقی وجود داشته و به همین دلیل سه دوره بهترین بحث کننده هری پاتری شدم.

اما متاسفانه شما با یه چنین پستی بحث تاپیک رو منحرف میکنید و حالا برای اینکه بگید همه چیز رو میدونستید میگی رولینگ دروغ گفته و نود پست قبلی همشون مسخره بودن و تاپیک به درد نمیخوره و من میگم باید پست خالی بندی زده شه تا بقیه جذب شن و ... فقط برای اینکه نمیخوای بگی پست قبلیتو همینجوری زدی. اگر به نظر خودت کارت درسته من دیگه حرفی ندارم همیشه همینجوری پست بزن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شنل جیمز پیش دامبلدور چی کار میکرده ؟
ارسال شده در: یکشنبه 23 اردیبهشت 1386 03:20
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

اگر شما از اون همه بحث هایی که شد فقط همین نتیجه رو گرفتید فکر نکنم حتی یک نگاه هم به پست های اصل کاریه تاپیک انداخته باشید. همین دو پست دو خطی رو یه نگاه کردی گفتی تمام بحث همین بوده. چون کسی که همه پستهای مهم رو میخوند هیچ وقت چنین حرفی نمیزد.

در مورد اون خبرم ببین اینا چیزایی هست که هیچ وقت شایعه نیست بخصوص وقتی که خود رولینگ بگه . هیچ وقت رولینگ شایعه دروغین درست نکرده که این دومیش باشه. اگر شما بخواید بگید رولینگ راست نگفته پس اول از همه باید یه تاپیک زد که آیا رولینگ راست گفته که کتاب هفتم در میاد یا هممون سر کاریم!

به هر حال من نظرمو به عنوان کسی که نمیخواد جریان تاپیک به بیراهه کشیده بشه گفتم. اگر باز هم اصرار داری که همه چیز رو از قبل میدونستی و من اشتباه میکنم من دیگه حرفی برای گفتن ندارم.

ضمنا از ناظران هم انتظار دارم کمی مراقب این تاپیک ها باشند که بحثشون منحرف نشه.

هوووم
اول که من خیلی وقته درست جادوگران نمیام ! ولی خوب اینجور که من فهمیدم پست خوب در این مورد به نظر تو یعنی اینکه بحثو داغ کنی و ربط بدی به چیزای عجیب درسته ؟
مشکل نظر من چی بود ؟ چطوری میتونی نظر منو نقض کنی ؟
بهتره یه خورده بیشتر رو پستات فکر کنی !!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت:
نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی
Re: شنل جیمز پیش دامبلدور چی کار میکرده ؟
ارسال شده در: شنبه 22 اردیبهشت 1386 20:46
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
اگه یه خورده وقت صرف میکردی میفهمیدی که من خودم تو تاپیک یعنی همین تاپیک شخصی شما !!! از اول پست زدمه بودم !


بله یگانه پست شما رو در تاریخ ده مهر دیدم که نه نظریه خاصی داشتین نه چیزی تنها حرف نفر بالاییتونو تایید کردید و همچنین پستی که نفر بعد از شما زده بود و گفته بود که در باغ نیستین که شما هم جوابی بهش ندادید که بگید اشتباه میکنه و در باغ هستید. مهم اون بحث های اصلی بود که باز هم من فکر نکنم نگاهی بهش انداخته بودید چون اینو از این جمله میشه فهمید:

نقل قول:
اینجورم که پستارو خوندم خیلی مضحک اومد برام نظرات ! مثلا دامبلدور بهش نیاز داشته و ...


اگر شما از اون همه بحث هایی که شد فقط همین نتیجه رو گرفتید فکر نکنم حتی یک نگاه هم به پست های اصل کاریه تاپیک انداخته باشید. همین دو پست دو خطی رو یه نگاه کردی گفتی تمام بحث همین بوده. چون کسی که همه پستهای مهم رو میخوند هیچ وقت چنین حرفی نمیزد.

در مورد اون خبرم ببین اینا چیزایی هست که هیچ وقت شایعه نیست بخصوص وقتی که خود رولینگ بگه . هیچ وقت رولینگ شایعه دروغین درست نکرده که این دومیش باشه. اگر شما بخواید بگید رولینگ راست نگفته پس اول از همه باید یه تاپیک زد که آیا رولینگ راست گفته که کتاب هفتم در میاد یا هممون سر کاریم!

به هر حال من نظرمو به عنوان کسی که نمیخواد جریان تاپیک به بیراهه کشیده بشه گفتم. اگر باز هم اصرار داری که همه چیز رو از قبل میدونستی و من اشتباه میکنم من دیگه حرفی برای گفتن ندارم.

ضمنا از ناظران هم انتظار دارم کمی مراقب این تاپیک ها باشند که بحثشون منحرف نشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شنل جیمز پیش دامبلدور چی کار میکرده ؟
ارسال شده در: شنبه 22 اردیبهشت 1386 17:09
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

حداقل یک بار به همون خبری که من بهش اشاره کردم نگاه کن ببین دارم چی میگم بعد بگو که این شایعه هست یا نه.
اون مصاحبه یک مصاحبه کاملا رسمی بود تمام سایت های هری پاتری هم این خبر رو منتشر کردن و کاملا هم این خبر واقعی هست و جای هیچ شکی هم نیست. همون لحظه هم که این خبر توی سایت اومد دو تا از مدیران بلافاصله در نظرات از ناظرین تالار اسرار که اون موقع من بودم سریع درخواست کردن که تاپیک فورا زده شه. همچنین اگر به صفحات اول تا چهارم پنجم نگاه کنی میبینی که تمام بحث کننده های خوب سایت در این مورد نظر دادن پس اصلا اینجوری فکر نکنید که بحث ساده و روشنیه.

مشکل اصلی اعضا اینه که بحث ها رو به صورت زنجیره ای دونبال نمیکنند فکر میکنند هر موقع که وارد بحث شن چیزی رو از دست ندادن در صورتی که اون اول که این تاپیک زده شده در این مورد خیلی بحث های با دلیل و خیلی فرضیات جالب به میان اومد که تا حدودیم نتیجه داد. اگر به نظر شما این بحث سادست اول از همه باید تمام دلایلی که در نود پست قبلی اومده رو رد کنید بعد نظر خودتونو بگید.

اینم لینک مستقیم خبرش چون میدونم باز هم نمیرید متن خبر رو نگاه کنید و میگید اینا شایعه هست:
http://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=1899

علت جالب بودن پست قبلیمم از نظر شما این بود که یکی از مهمترین قسمت های کتاب رو که خود رولینگ مطرحش کرده و تاپیکش هم توسط من زده شده رو تاپیک جالبی نمیدونید و میگید بحثش روشنه و به همین دلیل منم مجبورم با دلیل به شما بگم که اینجوری نیست و شما اشتباه میکنید چون اگر نگم مطمئنا تمام کسانی که علت اصلی زده شدن این تاپیک رو نمیدونند مرتکب اشتباه شما میشن.

بلیز جان باید انگار بهت بفهمونم که پالختی تو بحث نیومدم ! اگه یه خورده وقت صرف میکردی میفهمیدی که من خودم تو تاپیک یعنی همین تاپیک شخصی شما !!! از اول پست زدمه بودم ! و اینجورم که پستارو خوندم خیلی مضحک اومد برام نظرات ! مثلا دامبلدور بهش نیاز داشته و ...
این کار بنظرم داغ کردن بی خود تاپیکه ! چون نظر منم یه نظر بود که بی راه هم نبود !
در ضمن حرف تو دهن من نزار ! من مثل یه سریا نیستم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت:
نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی
Re: شنل جیمز پیش دامبلدور چی کار میکرده ؟
ارسال شده در: شنبه 22 اردیبهشت 1386 16:55
نمایش جزئیات
آفلاین
من همه نظرات رو نخوندم ولي ميخوام نظر خودم رو بگم.
اگه به كتاب اول مراجعه كنيم ميبينيم كه دامبلدور هنگامي كه در مقابل خونه دورسليها همراه با مينورا نشستن و دارن ماجراي مرگ ليلي و جيمز رو بررسي ميكنن. جايي به اين اشاره ميكنه كه كسي رو به خونه پاتر ها فرستاده كه هري رو برداره. اينجا ميشه اين احتمال رو مطرح كرد كه البوس از اون شخص خواسته كه چيزهاي ديگري رو نيز از خونه اونها برداره كه يكيش ميتونه شنل نامرءي باشه و اين احتمال هم هست كه موارد ديگري هم باشه كه از منزل اونا برداشته باشه كه در كتاب 7 هري به اونا برسه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط alex pintoricoo در 1386/2/22 17:06:13
!viva italia viva juventus viva alex delpieroتصویر تغییر اندازه داده شده