جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

88 کاربر(ها) آنلاین هستند (77 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
86
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: ناظر سال
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 اسفند 1385 19:50
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم احتمالا آرامینتا بهترین ناظره ولی چون دفعه قبل شد و همچنین به بعضی دلایل محرمانه باید یکی دیگه رو پیدا کرد!!

انتخاب من اسکاوره، بدلیل تمام نقدهایی که کرد، و تمام تلاش هایی که واسه هاگزمید انجام داد، فکر می کنم رایم کاملا مناسب بوده باشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: ناظر سال
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 اسفند 1385 16:18
نمایش جزئیات
آفلاین
ناظر یا مدیر عزیز شرمنده انگار الزایمر گرفتم!یادم رفته بود یه بار رای دادم توی گزینه های پائین پستم که حذف نداشت شما زحمت پاک کردن این پیام بکش!
دیگه باید برم خونه سالمندان یه جا رزرو کنم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1385/12/22 16:23:26
Re: ناظر سال
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 اسفند 1385 15:16
نمایش جزئیات
آفلاین
انتخاب ناظر برای یک مدیر همیشه سخت بوده چرا که همه ی اینها فرزندان من هستن و اینا و همه را به یک اندازه دوست دارم
همه ی ناظران خوب هستن و کارشون رو درست انجام میدن که الان ناظر هستن( برای توضیح به بیشتر میتونید به پست دفعه ی قبلم برای ناظر ماه مراجعه کنید همینا رو گفتم)

با تشکر از پروفسور بینز به خاطر فعالیت مستمرش در سه انجمن زیر نظرش همچنین پروفسور کوئیرل که اسمش همه جا هست و من خیلی حسودیم میشه به استرجس رای میدم به خاطر فعالیت خوب و قابل قبولش در سه انجمن تحت نظارتش

پس استرجس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
Re: ناظر سال
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 اسفند 1385 13:53
نمایش جزئیات
آفلاین
واقعا از اسکاور به خاطر نظارت جانانه اش تشکر میکنم. اما میخوام رایمو به استرجس بدم! چون همه خوب میدونن که نظارت محفل بوقی خیلی سخته! تنظیم کردن ماموریتها، نمره دادن و ...!
پس این رای رو حق استرجس میدونم و امیدوارم موفق باشه!


با تشکر از ایگور و سالازار!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: ناظر سال
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 اسفند 1385 12:57
نمایش جزئیات
آفلاین
رای من:اسکاور
چون واقعا در انجمنهائی که نظارتشون را بعهده داره فعال و بسیار مثبت عمل میکنه همچنین با بچه ها خیلی تعامل مثبتی داره و همینطوره خوش خلق و با ادبه.
یه پارادوکس خیلی زیبا هم من توی فعالیتش دیدم که بد نیست بهش اشاره کنم:
من وقتی میخواستم ازش برای یه تاپیک مجوز بگیرم گفت در انجمن زیر نظر من مجوز لازم نیست اگر تاپیک بهر دلیلی مشکل پیدا کرد رفعش میکنم و یا پاکش میکنم ولی در عین این تساهل نگری در جائی من دیدم که با تسامح نگری گفته بود میرود و پستای قبلی هر تاپیکی را میخواند و بدردنخوراشو پاک یا اصلاح میکنه که این امر نشان میده نه در کارش افراط میکند نه تفریط.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ناظر سال
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 اسفند 1385 10:28
نمایش جزئیات
آفلاین
اول که سلام
بعد از کلی روز دوری از محبوبترین سایت، دوباره برگشتم.
و اما در مورد ناظر سال.
آقا یه ناظر بیشتر وجود نداره اونم که استرجس پادمور
هم آقا
هم خوش برخورد
هم همیشه در صحنه

رای من: "استرجس پادمور"
---------------------------------------------------------------------------
ارادتمند
پی‌یر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ناظر سال
ارسال شده در: دوشنبه 21 اسفند 1385 18:11
نمایش جزئیات
آفلاین
از همه ناظرا به خاطر فعالیت خوبشون ممنون مخصوصا ایگور به دلیل زحماتی که در تالار اصلی و اسرار میکشند و همچنین استرجش در تالار خصوصی گریفیندور و آرمینتا در زیر سایه علامت شوم

بهترین ناظر سال:
مرلین کبیر

1- اخلاق خوبشون در برخورد با کاربران
2- فعالیت خوبی که تو این مدت در انجمن کوییدیچ داشتن
و در واقع میشه گفت به نوعی با مسابقاتی که میزارن مانع خوابیده شدن انجمن شدند البته به همراه پروفسور بینز

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: ناظر سال
ارسال شده در: یکشنبه 20 اسفند 1385 21:27
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترین ناظر استرجس پادمور
چون هم تو کلاسا شرکت کرد و هم به انجمنهای تحت نظارتش به خوبی رسیدگی میکنه. واقعا زحمت زیادی کشیده.

رای : استرجس پادمور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: ناظر سال
ارسال شده در: یکشنبه 20 اسفند 1385 14:20
نمایش جزئیات
آفلاین
از اون جايي كه من يه عضو تازه وارد هستم مسئولين و ناظرين فروم ها رو به درستي نمي شناسم.
با اين وجود پروفسور كوئيريل رو انتخاب مي كنم.
به خاطر توجه و اهميت زيادي كه براي قسمت هاي مختلف سايت قائلند.
به خاطر رسيدگي سريع و دقيقشون به قسمتهايي كه مسئوليتش رو به عهده دارند.
و به خاطر راهنمايي هاي خوبشون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ناظر سال
ارسال شده در: شنبه 19 اسفند 1385 14:43
نمایش جزئیات
آفلاین
من رایمو به چو چانگ می دم...
من اول فکر می کردم نظارت فروم جادو و جادوگری کار بسیار ساده ای است ولی ایشون با سختی هایی که به خودشون داده بودن ایده های فراوانی را در زمینه ی نظارت ارائه دادند...مانند تهیه ی لیست کتاب ها و نقد پست ها...
همچنین می بینیم که ایشون تمام وقت خود را صرف نظارت در فروم بیا تو جادوگر منتظریم می کنند و وقت خود را صرف فعالیت در سایت نمی کنند.
رای من:چو چانگ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium][color=336600][font=Arial]ما همگی اعتقاد داریم که باید خدا را کشف کرد.دریغا که نمی دانیم هم چنان که در انتظار او به سر می بریم ، به کدام درگاه