جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

57 کاربر(ها) آنلاین هستند (26 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
56
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بهترین نویسنده بحث های هری پاتری (خارج ایفای نقش)
ارسال شده در: سه‌شنبه 23 آذر 1389 10:35
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترین نویسنده بحث های هری پاتری (خارج ایفای نقش):
ДLɬ: 3 رای
بلیز زابینی: 1 رای
روبیوس هاگرید: 1 رای

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: بهترین نویسنده بحث های هری پاتری (خارج ایفای نقش)
ارسال شده در: یکشنبه 21 آذر 1389 18:20
نمایش جزئیات
آفلاین
بعد از چند روز لاگین کردم و اومدم یه سر زدم به جاهای مختلف سایت.

و مثل همیشه اومدم نگاه کردم و دیدم اینجا جسی به چه نکته ی خوبی اشاره کرده.

درسته، اینیگو نه مدیر خبره، نه مدیر گالری، اما خیلی از عکسا و خبرا رو اون زحمتشو کشیده.

و من یادمه برای ویزنگاموت هم خیلی حواسش بود و دنبال قضایا رو می گرفت.

جسی راست میگه، واقعا رنک جادوگر ماه حقش بود.

و حالا که اون نشده، به خاطر زحمات زیادی که برای خبرها و گالری سایت میکشه، من با کمال خوش وقتی رای خودمو اهدا میکنم به اینیگو ( همون علی خودمون).


امیدوارم همچنان به این فعالیتش ادامه بده.


با تشکر: انیتا دامبلدور اسبق

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org/modules/profile/userinfo.php?
Re: بهترین نویسنده بحث های هری پاتری (خارج ایفای نقش)
ارسال شده در: یکشنبه 21 آذر 1389 15:04
نمایش جزئیات
آفلاین
یاهو


من به ДLɬ رای میدم.

چون که بحث هری پاتر فقط نوشت و بحث برای کتاب و فیلم نیست. اون هم الان که اصلا جو کتاب و فیلم کم شده و علی برای اخبار و عکس و کلیپ های هری پاتر خیلی زحمت کشید. خودم شاهد بودم.

خیلی هزینه و وقت می کرد برای دانلود عکس و کلیپ و بعد آپ لود کردن اونها با اسم سایت جادوگران ! دفعات زیاد که اصلا حالش هم خوب نبود می رفت توی دکه های روزنامه فروشی و روزنامه ها و مجله ها را کامل نگاه می کرد که اخبار یا مقاله یا چیزی مثل ویژه نامه مربوط به هری پاتر به زبان و جو ایرانی پیدا کنه و چند بار هم پیدا کرد و کلی هزینه و وقت گذاشت برای اسکن کردن روزنامه ها و مجلات و حتی خبر برای اون ها به دو زبان می نوشت. زحمت ترجمه خبرهای خارجی هم بود. طی روز پشت سر هم سایت های مختلف را بیش از 10 بار سر میزنه برای خبر.

علی من لایق جادوگر ماه شدن هم بود. کم نبود زحمت و وقتی که گذاشت برای هری پاتر به زبان فارسی. همیشه بهترین و فعال ترین عضو سایت نباید از ایفای نقش باشه که. جادوگر ماه باید از فعالیت همه بخش های سایت باشه. ایفای نقش یک بخش از صفحه انجمن هست. این فعالیتهایی که گفتم کم از نوشتن رول نبود. علی اصلا ترین ها رو قبول نداره ولی من بر خلاف میل و علاقه علی باز هم بهش رای میدم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترین نویسنده بحث های هری پاتری (خارج ایفای نقش)
ارسال شده در: شنبه 20 آذر 1389 16:11
نمایش جزئیات
آفلاین
از اونجایی که تو این چند وقته که من تو سایت عضو شدم، تقریباً هیچ کس خارج از ایفای نقش در مورد هری پاتر بحث نمی کنه، انتخاب های زیادی برای رای دادن وجود نداره...

با این وجود، من به خاطر این پست زیبا و کامل (با وجود کوتاه بودن) هم که شده، به ДLɬ رای می دم...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بهترین نویسنده بحث های هری پاتری (خارج ایفای نقش)
ارسال شده در: پنجشنبه 18 آذر 1389 12:38
نمایش جزئیات
آفلاین
روبیوس هاگرید

چون خوب در بحثا شرکت میکنه و اطلاعات خوبی داره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترین نویسنده بحث های هری پاتری (خارج ایفای نقش)
ارسال شده در: سه‌شنبه 16 آذر 1389 23:56
نمایش جزئیات
آفلاین
من به بلیزا زابینی رای میدم !
که مثله گذشته هنوز اشتیاقو داره برای شرکت کردن در بحثا !

موفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بهترین نویسنده بحث های هری پاتری (خارج ایفای نقش)
ارسال شده در: سه‌شنبه 16 آذر 1389 12:36
نمایش جزئیات
آفلاین
بیست و هشتمین دوره از ترینهای سایت جادوگران آغاز شد. در این دوره میخواهیم بهترین اعضای فصل پاییز را انتخاب کنیم. شما میتوانید عضو مورد نظر خود، برای دریافت رنک بهترین نویسنده بحث های هری پاتری را ترجیحا با ذکر دلیل در این تاپیک معرفی کنید.

ممنون دوستان

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!