جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

20 کاربر(ها) آنلاین هستند (13 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
19
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: ..::ستاد انتخاباتی گراپ::..
ارسال شده در: یکشنبه 15 مهر 1386 17:18
نمایش جزئیات
آفلاین
این ستاد هم بعد از اعلام گراپ عزیز و دوست داشتنی ... بسته شد ... حیف که ایشون هم رفت ...

انشاالله ... هر جا که هستی ... میوه ممنوع رو دیده باشی و درس عبرت بگیری هستی ها وفا ندارند ... خوش باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1386/7/15 22:14:46

جونم فدای عشقم ، نفسم فدای رفقا ، شناسه ام هم فدای سر آرشام

[color=99
Re: ..::ستاد انتخاباتی گراپ::..
ارسال شده در: یکشنبه 15 مهر 1386 15:03
نمایش جزئیات
آفلاین
بیانیه ی مشترک گراپ و آرشام

نقل قول:
به نام او که ریش را را آفرید تا از میانش مرلینی بر زمین ظاهر شود و با ذهن زیبای خود،نقش آفتابه را طراحی کند.
به نام آنکه آفتابه را مقدس کرد تا گراپی را به وصال رساند.

یاد کنید از او که عشق به گراپی را در دل کالین کریوی جوشاند و کالین پله های عرفان را دو تا یکی پیمود تا به عرش رسد و چهره ی گراپ را بر ماه ببیند.
و اینگونه بود که کالین یگانه مرد آسلام شد.

او که زیبایی بر جبینش موج میزند.آغوشش برای همه ی آسلامیون باز است و غیر آسلامیون نیر در صورت رضایت کتبی لیلی،میتوانند از آن بهره ببرند.

اینجانب آرشام به همراه رفیق و رقیب دیگرم(گراپی) ،کنار کشیدن خودمان را از انتخابات وزارت اعلام میکنیم.باشد که آسلام بر جامعه ی جادوگری حکم فرمایی کند و وزیری،دوران آستکبار مدیریت را به پایان رساند.
همچنین همه ی مدیران را به راه کالین دعوت میکنیم.

یا سپاس فراوان،آرشام و گراپ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org//images/pictures/ketabe-Rael.zip]الوهیم مرا به
Re: ..::ستاد انتخاباتی گراپ::..
ارسال شده در: شنبه 14 مهر 1386 14:06
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

اراگوگ عزیز اینم دو تا بیلبورد با حال دیگه فقط یکیشو برای امضا درست کردم
بزنیم ببینیم چی میشه


این از لینک عکس برای امضا
اینم از یه بیلبورد دیگه

این بیلبوردو الان میزنم تو اون تاپیک


احسنت بر شما .. که در راه تبلیغ آسلام اینقدر فعال و کوشایید ، مطمئن باش که دست آسلام همیشه پشت تو خواهد بود و تو را به سمت افق های روشن خواهد برد.احسنتم .. احسنتم

نقل قول:
نقل قول :در تمام روز!!!خورشید فلک زده، همچون گویی سرخ بر بالای جزیره پرواز میکند و با حسرت به زیر پایش مینگرد و دیدگانش با بهت، عظمت دو کاخ را که -در آن پایین- همچون کوهی سر از زمین برون آورده و با تمسخر اسمان را نگاه میکند؛اندازه میگیرند.
کاخ هاییست از برای خدایان رول.آنانکه دیر زمانی قدرت را در کلماتشان مخفی کردند و قلم از ترس عظمتشان فریاد ناتوانی سر داد.همان ها که نوشته هایشان جهان رول را زیر سلطه ی خود قرار میداد و تک تک جملاتشان با القای ترسی،مو را بر بدن همه سیخ میکرد.


ها این هم برای گراپ خفن.......هرچند رقیبیم اما قبلش رفیقیم






پلیس های وزارت خانه،سراسر خیابان های اطراف ستاد گراپ را بسته اند.اما سیل معترضان همچنان به جلو می آیند تا خودشان را به مقابل درب ستاد برسانند.
همه ی آنها پرچم هایی با آرم گوشکوب و پیاز به همراه دارند.بر روی پارچه نوشته هایی که در اهتزاز است شعار"آرشام به ستادت
برگرد "جلوه نمایی میکند.
....


همانا برادر دل ما را با پست زدن در ستادمان خوش کردی و به ما نیروی دوچندان دادی ، امید است که ما نیز در ستادت فعالیت کنیم ، در کل چند وقتیست که تو را در آغوش نکشیده بودم و چه خوشایند است که به میمنت این پست باری دیگر به آغوش من بیا

به ستادهای بیگانه(کالین فعلا در دست بررسی است زیرا او نیز به ما خیانت کرد و رفت لیلی را به همسری برگزید)

همه خوب میدانیم که پشت سر مردان بزرگی مثل من همیشه حرف و حدیث های زیادی در جریان است.

دیروز شاهد ان بودیم که یک عضو از جان گذشته برای به کرسی نشاندن کاندیدای مورد نظرش و به پایین کشیدن ما ، تبلیغات منفی ای را بر علیه ما به تصویر کشید ، در پشت همین تیبریون تمام آن موارد غیر آسلامی را نفی کرده و از مرلین طلب هدایت وی را میکنم.

باشید تا رستگار شود!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گراوپ در 1386/7/14 14:10:55
ویرایش شده توسط گراوپ در 1386/7/14 14:10:56
ویرایش شده توسط گراوپ در 1386/7/14 14:13:23
ویرایش شده توسط گراوپ در 1386/7/14 14:13:24
آستكبار + رفيق بازي + قوانين مغيير ِ من درآوردي = كادر مديريت جادوگرن
Re: ..::ستاد انتخاباتی گراپ::..
ارسال شده در: جمعه 13 مهر 1386 19:33
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
در تمام روز!!!خورشید فلک زده، همچون گویی سرخ بر بالای جزیره پرواز میکند و با حسرت به زیر پایش مینگرد و دیدگانش با بهت، عظمت دو کاخ را که -در آن پایین- همچون کوهی سر از زمین برون آورده و با تمسخر اسمان را نگاه میکند؛اندازه میگیرند.
کاخ هاییست از برای خدایان رول.آنانکه دیر زمانی قدرت را در کلماتشان مخفی کردند و قلم از ترس عظمتشان فریاد ناتوانی سر داد.همان ها که نوشته هایشان جهان رول را زیر سلطه ی خود قرار میداد و تک تک جملاتشان با القای ترسی،مو را بر بدن همه سیخ میکرد.


ها این هم برای گراپ خفن.......هرچند رقیبیم اما قبلش رفیقیم






پلیس های وزارت خانه،سراسر خیابان های اطراف ستاد گراپ را بسته اند.اما سیل معترضان همچنان به جلو می آیند تا خودشان را به مقابل درب ستاد برسانند.
همه ی آنها پرچم هایی با آرم گوشکوب و پیاز به همراه دارند.بر روی پارچه نوشته هایی که در اهتزاز است شعار"آرشام به ستادت
برگرد "
جلوه نمایی میکند.
....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آرشام در 1386/7/13 19:36:23
ویرایش شده توسط آرشام در 1386/7/13 19:46:56
[url=http://www.jadoogaran.org//images/pictures/ketabe-Rael.zip]الوهیم مرا به
Re: ..::ستاد انتخاباتی گراپ::..
ارسال شده در: جمعه 13 مهر 1386 17:14
نمایش جزئیات
آفلاین
اراگوگ عزیز اینم دو تا بیلبورد با حال دیگه فقط یکیشو برای امضا درست کردم
بزنیم ببینیم چی میشه
تصویر تغییر اندازه داده شده

این از لینک عکس برای امضا
اینم از یه بیلبورد دیگه

این بیلبوردو الان میزنم تو اون تاپیک

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ٌٌدر حال پاشیدن بذر
Re: ..::ستاد انتخاباتی گراپ::..
ارسال شده در: جمعه 13 مهر 1386 16:00
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

آراگوگ گفته:
1.چرا حقي براي عنكبوت هايي مثل من قائل نميشين؟!؟ مگر ما عنكبوت ها چه گناهي كرديم كه فقط به خاطر جنسيتموت تبعيض قائل ميشين؟!؟

2.چرا گراوپ جون مغزت باد كرده و ترك ور داشته؟! آيا اثر فكر كردن زياد بر روي برنامه هاي وزارت هست؟

3.چرا گاراژ بلر سگ كش رو گسترش ميدهيد؟ همه ميدانيم كه اين گاراژ جايي خلوت براي كار هاي بيناموس طلبانه است و در آنجا ناموس ها بيداد ميكنند قضيه چيست؟؟

4.تا چه حد فرند شيپ بازي را گسترش ميدهيد و تا چه حد بنگاه زن يابي را گسترش ميدهيد؟!؟

5.بعد از وزير شدن با مديران چه برخوردي خواهيد داشت؟خوب يا بد يا هردو؟

6. چقدر براي ديگر كانديد ها ارزش قائل ميشويد و در ستاد آنها شركت ميكنيد؟

ديگه مرخصي فقط يادت باشه سريع جواب بدي!!


1.همانا همانطور که قبلا ذکر شد سیلی(مشت و لگد خز شد)محکمی در گوش استکبار و تبعیض خواهم زد ، شما خیالت راحت که در وزارت گراوپی جایی برای تبعیض نیست و برای اثبات این خلوص نیت کل جنگل ممنوعه را به نام شما خواهم کرد.

2.همانا به عله هم توضیح دادیم ، ما به همه به چشم خواهری نگاه میکنیم و خود را موظف میدانیم که در زندگی همه سرک بکشیم متاسفانه جامعه نیت خیر من را درک نکرده و با افتابه کله من را شکانده است.

3.همانا معلوم است که اطلاعاتی راجع به گاراژ نداری که اینگونه حرف میزنی ، گاراژ جاگاهی برای جواتان است و بر سردرش بزرگ نوشته شده ورود هرگونه جنس مونث اکیداً ممنوع و به جرات میتوان گفت تنها جاییست که آسلام برش حاکم است.

4.همانا وزارت ، وزارت آسلام است نه وزارت بی ناموسی اما تا حد که آسلامی باشد فرند شیپ را گسترش داده و در خفا انجمن هایی برای زن یابی خواهم زد خیالت راحت.

5.همانا همه ی مدیران را بلاک و ترور خواهم کرد به جز کالین مرد آسلام و سپس رفقایم را مدیر خواهم کرد و زان پس به خوبی و خوشی شما میتوانید پست بزنید.

6.ما برای کاندیداهای دیگر خیلی احترام قائلیم زیرا که آسلام اینگونه میخواهد اما در ستادشان فعالیتی نخواهیم کرد.

نقل قول:
پیوز گفته:

آیا شما برای نظارت به یک دستگاه هگر نیاز ندارید ؟

آیا شما حرف زدن را از هاگرید آموختید ؟

آیا در میان اهداف شما تاسیس یک انجمن خصوصی برای محفل جایی ندارد ؟

آیا سقف ساختمان وزارت را به شش متر ارتقاء می دهید ؟

آیا در اطراف وزارت درخت هایی برای ریشه کن کردن می کارید ؟

آیا روز درخت کاری را به یک بار در هفته افزایش نمی دهید ؟


1.ما همیشه به هگر نیاز داریم ، مخصوصا اکنون که اسلام در خطر است بدین سبب تمام تلاش خود را کرده تا هگر را پیدا کرده و از او کمک بگیریم.

2.کالین مرد اسلام ، صحبت کردن و آسلام را به ما اموخت و ما به او مدیونم .

3.به هیچ وجه همچنین کاری نخواهم کرد و تنها کاری که میکنم این است که همان یک انجمن را هم زیر مجموعه خانه ریدل بکنم.

4.همان طور که قبلا گفتم من در فضای آزاد کار کرده و خود را در چهار دیواری نمیچپانم.

5.ما محفلی ها و حذبی ها را ریشه کن میکنیم احتیاجی به درخت نداریم همی.

6.هر روز خدا روز درختکاریست ،این را آسلام گفته.

نقل قول:
1- آيا اين درست است كه معاون اول شما از جامعه ارواح است؟
1- آيا شما تصديق مي‌كنيد كه با ارواح روابط حسنه داريد؟
1- آيا همي شما هي همي مي‌گوييد؟
1- آيا شما بعد از وزير شدن با مابقي رقبا چه خواهيد كرد؟
1- آيا شما روش ** تك تك ** را براي كله‌پا كردن مابقي رقبا در پيش خواهيد گرفت؟
1- آيا اين درست است كه شما را به همراه يك فروند روح از گريف اخراج نومودند؟
1- آيا شما همان لرد بي‌كفايت سابقيد؟
1- آيا شما بعد از وزير شدن با مديريت برخورد خواهيد نومود؟
1- آيا گراوپ به جامعه متمدن غول‌ها برمي‌گردد؟
1- آيا شما وجود رول را به سود سايت مي‌دانيد؟
1- آيا درست است كه مي‌گويند شما بعد از وزير شدن همه نزديكان خود را ناظر و مدير خواهيد كرد؟
1- آيا كي شما را براي وزارت تاييد نومود؟


1-مهم نیست جنه یا روحه یا ادم مهم اینه که معاونان من باید آسلامی باشن.

1.ارواح ما را دوست میدارند ما نیز انها را دوست میداریم همانا تصدیق میکنیم.

1.از انجا که ما زبان را نزد کالین اموختیم این واژه همی از کالین به ما ارث رسید

1.به هر کدامشان مسئولیتی خواهم داد تا خدایی نکرده بر ضد ما شورش نکردندی.

1.ما میدران و حذبی ها را به روش تک تک بوق میکنیم.

1.ما اخراج نشدیم بلکه بعد از هدایت سارا اونز خودمان تشریفمان را بردیم.

1.از شما بوی آستکبار می اید.

1.من مدیر تعیین خواهم کرد بوق همه را جز کالین به در خواهم اورد.

1.غولها به جامعه بی تمدن ما خواهند امد.

1.نظر اخبار بهتره اما رولم بد نیست بهتره که باشه.

1.این کاملا درست است و بعد از این عمل اسم سایت را از جادوگران به گراوپ و رفقا تغییر خواهم داد.

1.ما خودمون ودمان را تایید کردیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گراوپ در 1386/7/13 16:05:52
ویرایش شده توسط گراوپ در 1386/7/13 23:11:21
ویرایش شده توسط گراوپ در 1386/7/13 23:13:08
ویرایش شده توسط گراوپ در 1386/7/13 23:15:32
آستكبار + رفيق بازي + قوانين مغيير ِ من درآوردي = كادر مديريت جادوگرن
Re: ..::ستاد انتخاباتی گراپ::..
ارسال شده در: جمعه 13 مهر 1386 15:54
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر گراپ بزرگ. ( از نظر ابعاد)
همي بعد از خواندن سوالات مابقي دوستان و اجمعين، براي ما هم سوالاتي پيش آمد كه خواهيم پرسيد. باشد كه با صداقت كامل جواب دهيد.

سوالات ارواحي:
1- آيا اين درست است كه معاون اول شما از جامعه ارواح است؟
1- آيا شما تصديق مي‌كنيد كه با ارواح روابط حسنه داريد؟
1- آيا همي شما هي همي مي‌گوييد؟
1- آيا شما بعد از وزير شدن با مابقي رقبا چه خواهيد كرد؟
1- آيا شما روش ** تك تك ** را براي كله‌پا كردن مابقي رقبا در پيش خواهيد گرفت؟
1- آيا اين درست است كه شما را به همراه يك فروند روح از گريف اخراج نومودند؟
1- آيا شما همان لرد بي‌كفايت سابقيد؟
1- آيا شما بعد از وزير شدن با مديريت برخورد خواهيد نومود؟
1- آيا گراوپ به جامعه متمدن غول‌ها برمي‌گردد؟
1- آيا شما وجود رول را به سود سايت مي‌دانيد؟
1- آيا درست است كه مي‌گويند شما بعد از وزير شدن همه نزديكان خود را ناظر و مدير خواهيد كرد؟
1- آيا كي شما را براي وزارت تاييد نومود؟

اميدوارم به اين سوالات ما هم جوابي دقيق دهي.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=000066]من ديگه تو امضام هيچي نميزارم. هيچي هم نميگم.
به يه نوع ج�
Re: ..::ستاد انتخاباتی گراپ::..
ارسال شده در: جمعه 13 مهر 1386 13:14
نمایش جزئیات
آفلاین
آیا شما برای نظارت به یک دستگاه هگر نیاز ندارید ؟

آیا شما حرف زدن را از هاگرید آموختید ؟

آیا در میان اهداف شما تاسیس یک انجمن خصوصی برای محفل جایی ندارد ؟

آیا سقف ساختمان وزارت را به شش متر ارتقاء می دهید ؟

آیا در اطراف وزارت درخت هایی برای ریشه کن کردن می کارید ؟

آیا روز درخت کاری را به یک بار در هفته افزایش نمی دهید ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر تغییر اندازه داده شده






A Never Ending Story ...
Re: ..::ستاد انتخاباتی گراپ::..
ارسال شده در: جمعه 13 مهر 1386 13:09
نمایش جزئیات
آفلاین
من نيز به عنوان يكي از كانديد هاي وزارت از شما سوالاتي دارم كه اميد دارم با سهولت جواب دهيد واگرنه كه ستادتون رو هواست!!!

1.چرا حقي براي عنكبوت هايي مثل من قائل نميشين؟!؟ مگر ما عنكبوت ها چه گناهي كرديم كه فقط به خاطر جنسيتموت تبعيض قائل ميشين؟!؟

2.چرا گراوپ جون مغزت باد كرده و ترك ور داشته؟! آيا اثر فكر كردن زياد بر روي برنامه هاي وزارت هست؟

3.چرا گاراژ بلر سگ كش رو گسترش ميدهيد؟ همه ميدانيم كه اين گاراژ جايي خلوت براي كار هاي بيناموس طلبانه است و در آنجا ناموس ها بيداد ميكنند قضيه چيست؟؟

4.تا چه حد فرند شيپ بازي را گسترش ميدهيد و تا چه حد بنگاه زن يابي را گسترش ميدهيد؟!؟

5.بعد از وزير شدن با مديران چه برخوردي خواهيد داشت؟خوب يا بد يا هردو؟

6. چقدر براي ديگر كانديد ها ارزش قائل ميشويد و در ستاد آنها شركت ميكنيد؟

ديگه مرخصي فقط يادت باشه سريع جواب بدي!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
وقتی �
Re: ..::ستاد انتخاباتی گراپ::..
ارسال شده در: جمعه 13 مهر 1386 13:08
نمایش جزئیات
آفلاین
من نيز به عنوان يكي از كانديد هاي وزارت از شما سوالاتي دارم كه اميد دارم با سهولت جواب دهيد واگرنه كه ستادتون رو هواست!!!

1.چرا حقي براي عنكبوت هايي مثل من قائل نميشين؟!؟ مگر ما عنكبوت ها چه گناهي كرديم كه فقط به خاطر جنسيتموت تبعيض قائل ميشين؟!؟

2.چرا گراوپ جون مغزت باد كرده و ترك ور داشته؟! آيا اثر فكر كردن زياد بر روي برنامه هاي وزارت هست؟

3.چرا گاراژ بلر سگ كش رو گسترش ميدهيد؟ همه ميدانيم كه اين گاراژ جايي خلوت براي كار هاي بيناموس طلبانه است و در آنجا ناموس ها بيداد ميكنند قضيه چيست؟؟

4.تا چه حد فرند شيپ بازي را گسترش ميدهيد و تا چه حد بنگاه زن يابي را گسترش ميدهيد؟!؟

5.بعد از وزير شدن با مديران چه برخوردي خواهيد داشت؟خوب يا بد يا هردو؟

6. چقدر براي ديگر كانديد ها ارزش قائل ميشويد و در ستاد آنها شركت ميكنيد؟

ديگه مرخصي فقط يادت باشه سريع جواب بدي!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
وقتی �