من میگم مقصر ولدمورته نه دامبلدور یا هری یا هرکس دیگه. میدونم حرفم شاید کمی خنده دار باشه اما خب بقیه کاری کردن که هرکسی انجام میداد. فکر کنید کسی رو که شما دوست دارید بگیرن و شکنجه بدن. کودوم یکی از شما سر جاش میمونه و به کمکش نمیره؟ یا دامبلدور به نظرم فکری که در سر داشته به هیچ وجه غلط نبوده و به نظرم بهترین کارو کرده ( البته میدونم که این فکرم مخالفای زیادی داره) من بازم میگم نباید اشتباهات رو سر یک نفر خراب کرد
جيمز پاتر جون.آخه چرا خودكشي كنه.مطمئنم به اون درجه از پوچي نرسيده بود كه خودكشي كنه.هنوز اميد داشت.هري خودش كلي اميد بود.همونطور كه گفتم به نظر من مقصر اصلي((يعني كسي كه اشتباه اصلي رو كردواشتباهات ديگران بر پايه اشتباه اون شكل گرفت))كسي نبود به جز دامبلدور.مطمئنم اگه ماهم ميديديم كه پدر خونده عزيزمون تو دردسره و تنها ما ميدونيم همچين كاري ميكرديم.و اما كريچر.كريچر درسته كه دروغ گفت.اما ........نميدونم چه جوري ثابت كنم........نميدونم...فقط ميدونم كه نميشه گفت كريچر مقصره. بلاتريكس كه وظيفشو انجام داد.يعني امكان داشت لوپينو بكشه.فرقي نداشت.فقط بايد ميكشت. البته اون نظزي كه ميگه سريوس نمرده.به نظر من به احتمال 75.358% اون مرده.همونطور كه سدريكو كشت اين سريوس هم كشته((رولينگو ميگم))خيلي قاتل بيرحميه. به نظر من اگه سريوس برگرده داستان فيلم هندي ميشه.جذابيتش به همينه كه مرده. 25.752%هم ممكنه نمرده باشه.ولي اگر نمرده باشه رولينگ بايد خيلي حرفه اي اونو برگردونه وگرنه خيلي مسخره ميشه. اگه اينجوري باشه كه خيلي چيزها مسخره ميشه.
هوم... به نظر من همه در مرگ سیریوس نقش داشتن. احتمال خود کشی هم وجود داره و حتی زیاد هم هست (احتمال رو میگم!). چون واقعاً اون با اون رنجهایی که کشیدهبود هر کس دیگهای هم جای اون بود خیلی زودتر خودکشی میکرد. ولی خوب باید در حین جنگ با بلاتریکس، یک آن به ذهنش رسیدهباشه که خودکشی کنه. که این کمی عجیب و مشکوک میزنه! ولی خوب در کل هری و دامبلدور و خصوصاً کریچر از مقصرهای اصلی این ماجرا بودن. دامبلدور با نگفتن حقایق به هری و دوری از اون باعث شدهبود که هری بسیار خودسرانه و احمقانه عمل کنه. رفتن به وزارتخونه برای کمک به سیریوس یکی از احمفانهترین کارهایی بود که میتونست در اون شرایط انجام بده. و متاسفانه نبود دامبلدور و ناامیدی از او باعث شد که او در اون شرایط فکرش به جای دیگهای نره. اعضای محفل هم نباید اجازه میدادن که اون باهاشون بیاد (به گمانم حریفش نشدن! آخه اون نمیتونسته هری رو توی خطر ببینه و خودش بیکار بشینه. درست مثل هری) کریچر هم که بر همگان واضحه که چرا مقصره.
به نظر من تنها کسی که میتونه در مرگ اون به درد نخور دست داشته باشه دامبلدور هست چون او رو خیلی در خانه حبس کرده بود البته حق داشت ولی دیگه از حدش گذشته بود دیگری افراد محفل بودند که گذاشتند او با انها بیاد و اخر از همهمن بودم که به قول شما در یک دنیای دیگه محبوس کردمش هری هم از این بحث مستثنی نیست او هم بی تقصیر نبود اون میتونست از اسنیپ کمک بخواد یا که از ایینه استفاده بکنه ========= به هر حال خوب شد که یک منحرف از خانواده اصیل بلک حذف شد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
وزیر ارتش مقدس جادوی سیاه there is no good and evil ... there is only power
lili(سارا پاتر) نوشته: به نظر من سیریوس نمرده فقط توی یه دنیای دیگه گیر افتاده ونمیتونه برگرده
مقصر اصلی هم خود رولینگه چرا اینقدر به هری بدوبیراه میگین اون کاری رو انجام داده که فکر میکرده درسته
شما هم شاید اگر جای اون بودین همین کارو میکردین
این که سیریوس نمرده می تونه حقیقت داشته باشه ولی این که تقصیر هری نبوده نه . اگه یادتون باشه سیریوس یه اینه به هری داد تا هر وقت باهاش کار داشت ازش استفاده کنه ولی هری به ذهنش نرسید که واقعا خنده داره . هری همیشه سخترین کار هارو انتخاب می کنه