جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

36 کاربر(ها) آنلاین هستند (22 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
34
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
من میگم مقصر ولدمورته نه دامبلدور یا هری یا هرکس دیگه. میدونم حرفم شاید کمی خنده دار باشه اما خب بقیه کاری کردن که هرکسی انجام میداد. فکر کنید کسی رو که شما دوست دارید بگیرن و شکنجه بدن. کودوم یکی از شما سر جاش میمونه و به کمکش نمیره؟ یا دامبلدور به نظرم فکری که در سر داشته به هیچ وجه غلط نبوده و به نظرم بهترین کارو کرده ( البته میدونم که این فکرم مخالفای زیادی داره) من بازم میگم نباید اشتباهات رو سر یک نفر خراب کرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: یکشنبه 28 فروردین 1384 18:43
نمایش جزئیات
آفلاین
فرض كنيد كه بلك عمدا و الكي خودشو كشته كه به اونا(حالا به محفل به مرگ خوار ها رو نمي خوام بدونم!)كمك كنه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خيلي وقت بود نديده بودمتون!!!!يه سر اينجا هم بزنين بد نيست:http://www.hotelmahdavi.persianblog.com
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: یکشنبه 28 فروردین 1384 17:58
نمایش جزئیات
آفلاین
بلاتریکس عاشق سریوس بوده ولی ......... به زور با رودلفولس ازدواج می کنه می خواسته انتقام بگیره از سریوس
سریوسم خودش عمدا انداخت هیچ کی مقصر نیست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: یکشنبه 28 فروردین 1384 17:41
نمایش جزئیات
آفلاین
جيمز پاتر جون.آخه چرا خودكشي كنه.مطمئنم به اون درجه از پوچي نرسيده بود كه خودكشي كنه.هنوز اميد داشت.هري خودش كلي اميد بود.همونطور كه گفتم به نظر من مقصر اصلي((يعني كسي كه اشتباه اصلي رو كردواشتباهات ديگران بر پايه اشتباه اون شكل گرفت))كسي نبود به جز دامبلدور.مطمئنم اگه ماهم ميديديم كه پدر خونده عزيزمون تو دردسره و تنها ما ميدونيم همچين كاري ميكرديم.و اما كريچر.كريچر درسته كه دروغ گفت.اما ........نميدونم چه جوري ثابت كنم........نميدونم...فقط ميدونم كه نميشه گفت كريچر مقصره.
بلاتريكس كه وظيفشو انجام داد.يعني امكان داشت لوپينو بكشه.فرقي نداشت.فقط بايد ميكشت.
البته اون نظزي كه ميگه سريوس نمرده.به نظر من به احتمال 75.358% اون مرده.همونطور كه سدريكو كشت اين سريوس هم كشته((رولينگو ميگم))خيلي قاتل بيرحميه.
به نظر من اگه سريوس برگرده داستان فيلم هندي ميشه.جذابيتش به همينه كه مرده.
25.752%هم ممكنه نمرده باشه.ولي اگر نمرده باشه رولينگ بايد خيلي حرفه اي اونو برگردونه وگرنه خيلي مسخره ميشه.
اگه اينجوري باشه كه خيلي چيزها مسخره ميشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

استيو هالف و خائنين بايد بسوزند!
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: شنبه 27 فروردین 1384 21:42
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من همه مقصر بودن
و بيشتر از همه
بلاتريكس لسترنج تقصير كاره كه از لجش سيريوس را كشت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
He is their friend

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: شنبه 27 فروردین 1384 20:43
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم... به نظر من همه در مرگ سیریوس نقش داشتن. احتمال خود کشی هم وجود داره و حتی زیاد هم هست (احتمال رو می‌گم!). چون واقعاً اون با اون رنج‌هایی که کشیده‌بود هر کس دیگه‌ای هم جای اون بود خیلی زودتر خودکشی می‌کرد. ولی خوب باید در حین جنگ با بلاتریکس، یک آن به ذهنش رسیده‌باشه که خودکشی کنه. که این کمی عجیب و مشکوک می‌زنه! ولی خوب در کل هری و دامبلدور و خصوصاً کریچر از مقصرهای اصلی این ماجرا بودن. دامبلدور با نگفتن حقایق به هری و دوری از اون باعث شده‌بود که هری بسیار خودسرانه و احمقانه عمل کنه. رفتن به وزارتخونه برای کمک به سیریوس یکی از احمفانه‌ترین کارهایی بود که می‌تونست در اون شرایط انجام بده. و متاسفانه نبود دامبلدور و ناامیدی از او باعث شد که او در اون شرایط فکرش به جای دیگه‌ای نره. اعضای محفل هم نباید اجازه می‌دادن که اون باهاشون بیاد (به گمانم حریفش نشدن! آخه اون نمی‌تونسته هری رو توی خطر ببینه و خودش بی‌کار بشینه. درست مثل هری) کریچر هم که بر همگان واضحه که چرا مقصره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: شنبه 27 فروردین 1384 19:26
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من تنها کسی که میتونه در مرگ اون به درد نخور دست داشته باشه
دامبلدور هست
چون او رو خیلی در خانه حبس کرده بود البته حق داشت ولی دیگه از حدش گذشته بود
دیگری افراد محفل بودند که گذاشتند او با انها بیاد
و اخر از همهمن بودم که به قول شما در یک دنیای دیگه محبوس کردمش
هری هم از این بحث مستثنی نیست او هم بی تقصیر نبود اون میتونست از اسنیپ کمک بخواد یا که از ایینه استفاده بکنه
=========
به هر حال خوب شد که یک منحرف از خانواده اصیل بلک حذف شد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
وزیر ارتش مقدس جادوی سیاه
there is no good and evil ... there is only power
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: شنبه 27 فروردین 1384 14:24
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

lili(سارا پاتر) نوشته:
به نظر من سیریوس نمرده فقط توی یه دنیای دیگه گیر افتاده ونمیتونه برگرده

مقصر اصلی هم خود رولینگه چرا اینقدر به هری بدوبیراه میگین اون کاری رو انجام داده که فکر میکرده درسته

شما هم شاید اگر جای اون بودین همین کارو میکردین

این که سیریوس نمرده می تونه حقیقت داشته باشه ولی این که تقصیر هری نبوده نه . اگه یادتون باشه سیریوس یه اینه به هری داد تا هر وقت باهاش کار داشت ازش استفاده کنه ولی هری به ذهنش نرسید که واقعا خنده داره . هری همیشه سخترین کار هارو انتخاب می کنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
THe return of ADAS
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: شنبه 27 فروردین 1384 09:19
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من سیریوس نمرده فقط توی یه دنیای دیگه گیر افتاده ونمیتونه برگرده

مقصر اصلی هم خود رولینگه چرا اینقدر به هری بدوبیراه میگین اون کاری رو انجام داده که فکر میکرده درسته

شما هم شاید اگر جای اون بودین همین کارو میکردین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: شنبه 27 فروردین 1384 08:57
نمایش جزئیات
آفلاین
مقصر اصلي در مرگ سيريوس(اگه واقعا مرده باشه)کسي نيست جز جي کي.مي تونست يه بدبخت ديگرو پيدا کنه.آخه چرا سيريوس ننه مرده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!