Modir look at that ticket I work out Modir look at that ticket I work out When I go to "contact us", this is what I see Modirs are in bed and they wont answer me I got passion in my head and I ain’t afraid to show it
فقط اومدم به خودم تبریک بگم که علی رغم میل باطنیم در تاپیک استخر شهر پست نزدم .... چون میدونستم چنین اتفاقی دوباره رخ میده و متاسفانه شخص ناظر از جسارت لازم برای مقابله با این شرایط برخوردار نیست ... بنابراین ...
1- من در پست قبلم حق داشتم که به قول شما غر بزنم. 2- همونجور که گفتم با اینکه شما گفتید مسئولیتشو برعهده گرفتید اما عملا شرایط هیچ تغییری با زمانی نکرده که هنوز مسئولیتشو برعهده نگرفته بودید ...
اصولا یک نفر وقتی دو سه بار از شما اجازه میگیره و شما هم مجوز میدید و این شخص دو سه بار زحمت میکشه و در انجمن شما پست میزنه و اونوقت پستها بدون دلیل پاک میشه ... این یعنی فاجعه و شما هم نمیتونید مسئولیتشو برعهده بگیرید چون اصولا قادر به جبران ضرری که زده شده نیستید.
حالا هم حداقل کاری که میتونید بکنید پیگیری شدید این موضوع در انجمن ناظرین و مشخص کردن ابعاد قضیه و شخص مقصر و در نهایت عذرخواهی رسمی از شخص لی جردن و در نهایت برگردوندن تاپیک در صورت ندادن خطای دسترسی.
ویرایش: 4 5 بار؟! آستوریای عزیز شما پس توی این مدت اینجا چی کار میکردین؟
استوریا این دفعه دیگه مشکل دارم. بابا مردم دارن توش ماموریت می رن اوقت شما پاکش می کنید؟ حداقل هماهنگ می کردید رول های بقیه رو سیو می کردم.حق بقیه هم ضایع شد.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Modir look at that ticket I work out Modir look at that ticket I work out When I go to "contact us", this is what I see Modirs are in bed and they wont answer me I got passion in my head and I ain’t afraid to show it
حالا با غر زدن اینجا تاپیک های لی باز میشن؟! انجمن های دیگه و تاپیک های دیگه رو نمیدونم ولی این تاپیک توی انجمن تحت نظارت من زده شده، پس مسئولیتشم با منه؛ اگه لی شخصا مشکلی داره با پیام شخصی بم بگه و منم تا جایی که بتونم رسیدگی می کنم؛ حالام فکر کنم بهتره دیگه بی خیال شین و اگه دوست دارین برن تو استخر لی پست بزنین. در ضمن از بی ناموسی هم دوری کنین!
آستوریای عزیز ... مدیران زدن دهن لی رو به طور بسیار آستکباری سرویس کردن ... چطوری شما مسئولیتشو برعهده گرفتید؟ شما الان چطوری میخواید خسارات مادی و معنوی فراوانی که به ما وارد شده رو جبران کنید؟ اگر روح و روانمون صدمه جبران ناپذیر دیده باشه چی؟ کی جواب لی رو میده که دچار یاس فلسفی شده؟ هزار بار مجوز گرفت و اومد تاپیک زد بعد مدیرا زدن شکوندن و قفل کردن و پاک کردن و بدون هیچ اعلام حضوری رفتن .... اصلا شما دقیقا چی رو برعهده گرفتید؟ و الان که مسئولیت رو برعهده گرفتید چه فرقی با اون موقع داره که مسئولیت رو هنوز برعهده نگرفته بودید؟
زنوف جان بیخیال شو سر قضیه ی دیدالوس تو جفت انجمن من بدون دلیل و اطلاع پست پاک کردن هیچیم نگفتن خودمم گفتم جواب درست ندادن پستا رو برگردوندم باز پاک کردن و این بار حتی تو حذف شده ها هم نبود. مدیرن زورشون زیاده!
همچین بی اطلاع هم نبوده.به من گفته شده بود اما چون برام مشکلی پیش اومده بود که به اینترنت دسترسی نداشتم، نتونستم به لی اطلاع بدم که تاپیکش قفل میشه. من مسئولیت این موضوع رو به عنوان ناظر به عهده گرفتم.حالام فکر نمیکنم مشکل خاصی داشته باشیم.
ولی بهرحالت مدیرا دارن رو انجمن نظارت میکنن و اگه نظر شما با اونا مخالفت داره باید کاری کنید که دیگه از این مشکلات پیش نیاد. ضمنا مدیر حق نداره بدون اطلاع وارد بخش شما بشه مگر در مواقع ضروری و اونم باید اطلاع داده بشه بعدش. اما در حال حاضر هیچکس مسئولیتی به عهده نمیگیره.
من قفلش نکردم اما در حال حاضر کاری از دستم بر نمیاد
اگه شما قفلش نکردی پس کی کرده؟ اگه شما صلاح دونستی ولی ایشون ندونستن پس چرا هر دوتون دارید رو یه انجمن نظارت میکنید با دوتا نظر مختلف و بدون هیچ هماهنگی ای؟
ضمنا کی گفته ایشون باید این تاپیکو حذف کنن. طبق قوانین اگه درست یادم باشه باید 3 روز میموند تا صاحب تاپیک توضیح بده ولی هیچکس توضیحی از ایشون نخواسته.
به لی جردن : گالیونی وجود نداره. پست اسپم گیر میدن مدیراها