جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

24 کاربر(ها) آنلاین هستند (17 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
24
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  39 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  117 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  306 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  369 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 31 مرداد 1390 12:31
نمایش جزئیات
آفلاین
چهار پنج بار
زحمتم رو کم نکن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Modir look at that ticket
I work out
Modir look at that ticket
I work out
When I go to "contact us", this is what I see
Modirs are in bed and they wont answer me
I got passion in my head and I ain’t afraid to show it

I’m ANGRY and I know it


تصویر تغییر اندازه داده شده

Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 31 مرداد 1390 12:13
نمایش جزئیات
آفلاین
فقط اومدم به خودم تبریک بگم که علی رغم میل باطنیم در تاپیک استخر شهر پست نزدم .... چون میدونستم چنین اتفاقی دوباره رخ میده و متاسفانه شخص ناظر از جسارت لازم برای مقابله با این شرایط برخوردار نیست ... بنابراین ...

1- من در پست قبلم حق داشتم که به قول شما غر بزنم.
2- همونجور که گفتم با اینکه شما گفتید مسئولیتشو برعهده گرفتید اما عملا شرایط هیچ تغییری با زمانی نکرده که هنوز مسئولیتشو برعهده نگرفته بودید ...

اصولا یک نفر وقتی دو سه بار از شما اجازه میگیره و شما هم مجوز میدید و این شخص دو سه بار زحمت میکشه و در انجمن شما پست میزنه و اونوقت پستها بدون دلیل پاک میشه ... این یعنی فاجعه و شما هم نمیتونید مسئولیتشو برعهده بگیرید چون اصولا قادر به جبران ضرری که زده شده نیستید.

حالا هم حداقل کاری که میتونید بکنید پیگیری شدید این موضوع در انجمن ناظرین و مشخص کردن ابعاد قضیه و شخص مقصر و در نهایت عذرخواهی رسمی از شخص لی جردن و در نهایت برگردوندن تاپیک در صورت ندادن خطای دسترسی.

ویرایش: 4 5 بار؟! آستوریای عزیز شما پس توی این مدت اینجا چی کار میکردین؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلیز زابینی در 1390/5/31 14:10:17
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 31 مرداد 1390 11:34
نمایش جزئیات
آفلاین
استوریا این دفعه دیگه مشکل دارم.
بابا مردم دارن توش ماموریت می رن اوقت شما پاکش می کنید؟
حداقل هماهنگ می کردید رول های بقیه رو سیو می کردم.حق بقیه هم ضایع شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Modir look at that ticket
I work out
Modir look at that ticket
I work out
When I go to "contact us", this is what I see
Modirs are in bed and they wont answer me
I got passion in my head and I ain’t afraid to show it

I’m ANGRY and I know it


تصویر تغییر اندازه داده شده

Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 29 مرداد 1390 21:46
نمایش جزئیات
آفلاین
بلیز جان

حالا با غر زدن اینجا تاپیک های لی باز میشن؟!
انجمن های دیگه و تاپیک های دیگه رو نمیدونم ولی این تاپیک توی انجمن تحت نظارت من زده شده، پس مسئولیتشم با منه؛ اگه لی شخصا مشکلی داره با پیام شخصی بم بگه و منم تا جایی که بتونم رسیدگی می کنم؛ حالام فکر کنم بهتره دیگه بی خیال شین و اگه دوست دارین برن تو استخر لی پست بزنین.
در ضمن از بی ناموسی هم دوری کنین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 29 مرداد 1390 20:22
نمایش جزئیات
آفلاین
آستوریای عزیز ... مدیران زدن دهن لی رو به طور بسیار آستکباری سرویس کردن ... چطوری شما مسئولیتشو برعهده گرفتید؟ شما الان چطوری میخواید خسارات مادی و معنوی فراوانی که به ما وارد شده رو جبران کنید؟ اگر روح و روانمون صدمه جبران ناپذیر دیده باشه چی؟ کی جواب لی رو میده که دچار یاس فلسفی شده؟ هزار بار مجوز گرفت و اومد تاپیک زد بعد مدیرا زدن شکوندن و قفل کردن و پاک کردن و بدون هیچ اعلام حضوری رفتن .... اصلا شما دقیقا چی رو برعهده گرفتید؟ و الان که مسئولیت رو برعهده گرفتید چه فرقی با اون موقع داره که مسئولیت رو هنوز برعهده نگرفته بودید؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلیز زابینی در 1390/5/29 20:43:20
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 29 مرداد 1390 17:37
نمایش جزئیات
آفلاین
زنوف جان بیخیال شو
سر قضیه ی دیدالوس تو جفت انجمن من بدون دلیل و اطلاع پست پاک کردن
هیچیم نگفتن
خودمم گفتم جواب درست ندادن
پستا رو برگردوندم باز پاک کردن و این بار حتی تو حذف شده ها هم نبود.
مدیرن زورشون زیاده!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لودو بگمن در 1390/5/29 18:01:12
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 29 مرداد 1390 17:26
نمایش جزئیات
آفلاین
همچین بی اطلاع هم نبوده.به من گفته شده بود اما چون برام مشکلی پیش اومده بود که به اینترنت دسترسی نداشتم، نتونستم به لی اطلاع بدم که تاپیکش قفل میشه.
من مسئولیت این موضوع رو به عنوان ناظر به عهده گرفتم.حالام فکر نمیکنم مشکل خاصی داشته باشیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 29 مرداد 1390 17:21
نمایش جزئیات
آفلاین
اینکه طبیعیه خب

ولی بهرحالت مدیرا دارن رو انجمن نظارت میکنن و اگه نظر شما با اونا مخالفت داره باید کاری کنید که دیگه از این مشکلات پیش نیاد. ضمنا مدیر حق نداره بدون اطلاع وارد بخش شما بشه مگر در مواقع ضروری و اونم باید اطلاع داده بشه بعدش. اما در حال حاضر هیچکس مسئولیتی به عهده نمیگیره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 29 مرداد 1390 16:10
نمایش جزئیات
آفلاین
زنوفیلیوس عزیز

قفل شدن از طرف مدیرا بوده.نه هیچ ناظر دیگه ای.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 29 مرداد 1390 12:52
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
من قفلش نکردم اما در حال حاضر کاری از دستم بر نمیاد

اگه شما قفلش نکردی پس کی کرده؟ اگه شما صلاح دونستی ولی ایشون ندونستن پس چرا هر دوتون دارید رو یه انجمن نظارت میکنید با دوتا نظر مختلف و بدون هیچ هماهنگی ای؟

ضمنا کی گفته ایشون باید این تاپیکو حذف کنن. طبق قوانین اگه درست یادم باشه باید 3 روز میموند تا صاحب تاپیک توضیح بده ولی هیچکس توضیحی از ایشون نخواسته.

به لی جردن :
گالیونی وجود نداره. پست اسپم گیر میدن مدیراها

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!