من میگم اگر جادوگری تا ابد زنده باشه ولی فاقد نیروی جادوگریش خیلی بده!!! یعنی قبلا قدرت و شهرت بالایی داشته باشه ولی حالا از بین رفته باشه!!! انگار که یکی تا ابد فلج نخاعی باشه!!!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه. همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه
سلام یک حدس هایی می شه زد ولی زیاد نمی شه روش حساب کرد! مطمئنا این چیزی که بدتر از مرگ است انقدر ترسناک هست که دامبلدور می خواست ولدی رو به اون دچار کنه چون خودش می گه "تنها کشتن تو من رو راضی نمی کنه! "و این کار فقط از یک جادوگر قدرتند بر می اومده و اون تنها دابلدور بوده وگرنه ولدی از کسای دیگه ای هم می ترسید! و اگر فرض کنیم اون طلسمی که دامبلدور تو وزارتخونه به کاربرد باعث این چیز بدتر از مرگ باشه خیلی قوی بوده چون به قول اسنیپ باعث ضعیف تر شدن دامبی شده بود( بقیه طلسم ها فقط تغییر شکل بود) ولی خوب نمی دونم که جور چیزی می تونه باشه اما فکر کنم دامبی با همین وسیله گراندوالد رو شکست داده بود!و هری هم باید اون رو یاد بگیره تا بتونه به ولدی غلبه کنه!!
خب شاید منظورش زندگی بی محتوا و بی معنی باشه !دقت کنید زندگی ابدی تو این دنیا خیلی مزخرفه و این چیزیه که ولدمورت میخواد. در ضمن زندگی بدون عشق و احساسات نیز میتونه یه زندگی دردناک باشه و حتی بد تر از مرگ!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
گزیده ای از برداشتهایم... جوانا کاتلین رولینگ،بعد از نوشتن کتاب هری پاتر و ?
من یادمه در کتاب یک در جائی یکی از سانتورها در جواب سوال هری که پرسید چه کسی تک شاخها را میکشه و ازشون استفاده میکنه گفت:اون شخص(ولدمورت یا در واقع کوئیرل که ولدمورت در بدنش نفوذ کرده بود)برای تغذیه و جاودانگی از خون تکشاخ استفاده میکنه و هر کس این کار را بکند احتمالا زندگی جاودانه پیدا میکند ولی اون زندگیش بمراتب از مرگ بدتر و پست تر خواهد بود!
من فك نمي كنم خيلي چيز مرموز و قابل توجهي باشه... به خاطر اين كه ولدي تنها براي اين كه خودش رو با جادوي سياه اجين كرده و نمي تونه از وابستگي هاش دل بكنه ...و در واقع خواهان جاودانگيه از مرگ انقدر وحشت داره و به نظرش انقد بد مي ياد وهمينطور كه هممون هم مي دونيم بخاطر همين هم هست كه جاوداه سازا رو بوجود آورده... ولي من بازم نفهميدم خب اينجا كه نكته ي مبهمي وجود نداره... اگر هم كه نه لابد من نفهميدم تو پست هاي بعدي حتما توضيح بديد
با سلام . خب به نظر من یک چیز بد تر از مرگ وجود داره . اینکه ادم زنده باشه ولی هیچ هدفی نداشته باشه . یعنی اون در واقع خود مرگ است ولی با این فاوت که مجبوری زنده باشی .
ولی در کتاب هری پاتر , به نظر من بدترین چیز مرگ نیست . عشق است .... میدونید چرا ؟ چون مروپ عاشق شده بود و کاری رو به خاطر عشق انجام داد که نباید این کارو میکرد .... ولدمورت نابود شده چون مادر هری به هری عشق میورزید .... البته عشق بد و شیطانی نیست ولی نیروهای شیطانی رو از بین میبره و این برای اونا از همه چیز بد تر است . حتی از مرگ .
خب اول که به این تاپیک نگاه کردم،میخواستم حذفش کنم ولی طبق دستور مدیران قرار شده که چون دیگر فقط چند روز به انتشار کتاب مانده است سختگیری در مورد تاپیک ها را کمتر کنیم!
این تاپیک باز می ماند لطفا در این مورد دیگر پستی نزنید!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !
این چیز بدتر از مرگ که برای دیر تر مردن خودت آدم هایی رو بکشی مثل ولدمورت که برای خودش جاودانه ساز درست کرد
--------------------- killjoy:منظور از این تاپیک صحبت دامبلدور تو وزارت جادو هستش بنابراین نظرات نباید شخصی باشه و باید بر اساس نوشته های کتاب و گفته های رولینگ باشه ممنون از پست شما!
پست killjoy پاک شد و در اینجا به صورت ویرایش آمد..لطف کن و از این به بعد کارهای اخطار و تذکر را به ما بسپر جچون دفعه بعد پستت پاک میشود!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]Igor[/en] در 1386/4/23 17:30:13
اگر همه ما مانند هم فکر کنیم،به این معنی است که هیچ کدام از ما فکر نمیکنیم.
هر نظري که اينجا مطرح شه امکان داره درست باشه ولي من فکر ميکنم منظورش از اين حرف اين بود که مرگ ولدمورت حتي با از بين بردن جاودانه سازها هم باعث مرگش نمي شه چون همونطور که دامبلدور گفت اون کم کم تبديل به چيزي شده که بهش ميگن شيطان و شيطان رو هم به اين راحتي نمي شه از بين برد يعني بايد در شرايط خاصي نابود بشه و دامبلدور حقيقت رو تحت عنوان نظر خودش بيان کرده که فکر کنم تصوير جلد کتاب بازگو کننده است هري حتي چوب دستي هم نداره !!!!!!!!!!!!!1
بعضی داستان ها و شرایط هست که تو کتابها ، تو فیلم ها یا تو قصه های قدیمی دائما تکرار میشه . مثل برتری خیر بر شر. این موضوع هم از بقیه ماجرا ها مستثنی نیست. در حقیقت مردن شخصیت اصلی (منفی) خوانندگان یا بینندگان فیلم رو راضی نمیکنه . ( مگر اینکه صحنه خیلی دراماتیک تصور بشه یا ضربه سختی به جناه خیر بزنه) اما همونجور که در داستانهای دیگه دیدیم . همیشه فراموش شدن شخص معروف و محبوب از مرگ هم برای اون شخص بدتره . از این رو من معتقدم که اگر ولدمورت بمیره یک پایان تلخ !! برای کتابه . و واقعا خواننده رو ارضا نمیکنه. همچنین فراموش شدن ولدمورت میتونه راه رو باز کنه تا رولینگ بتونه کتاب دیگری رو هم بنویسه. البته درسته که گفته نمینویسم ولی به نظر من خواهد نوشت. مگر ....
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
چیزی به نام خوشبختی وجود ندارد زیرا که آرزوی تحقق نیافته باعث رنج می شود و تحقق آن هم جز دل زدگی ثمری ندارد ( شوپنهاور )