من شجاع هستم البته شجاع بى کله چون کارهايي ميكنم كه هيچ کس نمى تونه انجام بده،مهربونم و ناراحتي ديگران حتى دشمنان رو نمى تونم تحمل کنم ،باهوش هم فکر کنم باشم .مطالعه شديدوخب عاشق ماجراجويي.از دروغ خيلي بدم مياد پس نمى تونم نگم يكم بي جنبه و خيلي زود باورم. گروه گريفيندور رو هم دوست دارم اما هر چى کلاه عزیز بگه.
لیلی نوشته: خب دوس داشتم برم گریفندور ولی اگه قرار باشه بین هافلپاف و اسلایترین انتخاب کنم هافلپاف رو انتخاب میکنم شخصیتی هم که میخوام انتخاب کنم نیمفادورا تانکس هست ولی نمیدونم مال چه گروهیه به احتمال زیاد گریفندور
اجباری برای انتخاب اسلیترین یا هافلپاف وجود نداره و می تونی گریفندور رو هم انتخاب کنی و بری اونجا. اما پیشنهاد می کنم 2 هفته ای رو در هافلپاف بگذرونی و با جو ایفای نقش بیش تر آشنا بشی و بعدش اگه خواستی تغییر گروه بدی بهم پیام بده تا هر جا که میخوای بفرستمت. ضمنا تانکس توی هافلپاف بوده ولی در حال حاضر شخصیتش گرفته شده و توی لیست شخصیت ها به روز نشده و باید یه شخصیت دیگه معرفی کنی. پس فعلا برو به...
هافلپاف!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست در کنار هم هاگوارتز را می سازند!
خب دوس داشتم برم گریفندور ولی اگه قرار باشه بین هافلپاف و اسلایترین انتخاب کنم هافلپاف رو انتخاب میکنم شخصیتی هم که میخوام انتخاب کنم نیمفادورا تانکس هست ولی نمیدونم مال چه گروهیه به احتمال زیاد گریفندور
لیلی نوشته: من شجاع ونترس هستم شیطون و بازیگوش سوتی هم زیاد میدم اهل مطالعه و کنجکاو ولی خیلی ساده و زود باور نمیدونم اینایی که گفتم به گریفندور میخوره یا نه ولی دوس دارم برم گریفندور
پست شما مربوط به قبل از تاییدت در کارگاه نمایشنامه نویسیه و طبیعتا باید نادیده گرفته بشه ولی چون خیلی مسخره میشه اگه بهت بگم بیا دوباره پست بزن در عوض ازت میخوام این پست رو بخونی و بعدش در مورد اسلیترین و هافلپاف بیشتر فکر کنی و بعد انتخاب نهاییت رو بهم بگی.ضمنا اگه شخصیتی که میخوای نقشش رو ایفا کنی گریفندوریه، لطفا بهم معرفیش کن.
من شجاع ونترس هستم شیطون و بازیگوش سوتی هم زیاد میدم اهل مطالعه و کنجکاو ولی خیلی ساده و زود باور نمیدونم اینایی که گفتم به گریفندور میخوره یا نه ولی دوس دارم برم گریفندور
HomamiowW نوشته: یکی از خصوصیات اخلاقی من اینه که آدم باحالی هستم و یه خورده ای هم شیطنت های خودمو دارم، یکم هم فوضولم اما خیلی مهربون هستم. آدم شوخی ام ولی بعضی وقتها اونقدر جدی میشم که مثل یخ سرد میشم ولی کینه ای نیستم. از تفریحاتم شطرنج بازی کردن و گوش دادن به آهنگ های راک اند روله آوریل لاویگنه هست رنگه مورد علاقه ام آبیه. اطلاعات گروه هارو خوندم، دسترسی به ریونمو بده من بررررم!
یکی از خصوصیات اخلاقی من اینه که آدم باحالی هستم و یه خورده ای هم شیطنت های خودمو دارم، یکم هم فوضولم اما خیلی مهربون هستم. آدم شوخی ام ولی بعضی وقتها اونقدر جدی میشم که مثل یخ سرد میشم ولی کینه ای نیستم. از تفریحاتم شطرنج بازی کردن و گوش دادن به آهنگ های راک اند روله آوریل لاویگنه هست رنگه مورد علاقه ام آبیه. اطلاعات گروه هارو خوندم، دسترسی به ریونمو بده من بررررم!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Silence and Smile are two powerful tools !Take a smile