جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

53 کاربر(ها) آنلاین هستند (37 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
53
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 29 تیر 1393 09:00
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه جون من فرد ویزلی هستم شوخ طبع هسم من از خانواده ی بزرگ ویزلی ها زاده شدم شجاعم،شیطونم،درسم چندان خوب نیست اما از پسش بر میام ببینم حالا دیگه ویزلی رو به کجا میفرستی من عاشق گریفیندورم فقط خواهشا من رو به اسلیترین نفرست قربونت دوستدار تو فرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
میجنگم، زیرا من...

یک ویزلی ام



خوشحالم از تیم کارآگاهان بیرون آمدم و خداحافظ را گفتم! خداحافظ جن خانگی!!!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 28 تیر 1393 22:05
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

پاتریست نوشته:
سلام کلاه جون من البوس سوروس پاتر هستم پسر هری پاتر من کمی شجاعم کمی هم ترسو کمی هم عصبی من خیلی دوست دارم به گریفیندور پدرم هم بهم میگفت کلاه حرفتو گوش میده آیا واقعا همینطوریه؟ به هر حال عاشق مبارزه با جادوی سیاهم 14 سالمه من قدرت خاصی ندارم اما تو کوییدیچ عالیم به هر حال اگه منو به گریفیندور بفرستی ممنون میشم آه فقط بگم لطفا منو به اسلیترین نفرست چون برادرم خیلی اذیتم میکنه
دوستدارتو :آلبوس سوروس پاتر



سلام دوست جوان
شخصیت آلبوس سوروس پاتر قبلا گرفته شده. شما باید از این لیست یه شخصیت آزاد رو انتخاب کنی. ولی قبلش باید گروهت مشخص بشه.
برای آشنایی با گروه های اسلیترین و راونکلاو این پست و برای آشنایی با گروه های هافلپاف و گریفندور این پست رو بخون.
بعدش برگرد اینجا و بگو کدوم شخصیت رو با چه ویژگی هایی انتخاب کردی و یا به کدوم یک از گروه ها علاقه داری تا گروهت مشخص بشه و بری برای معرفی شخصیت. هر چند توصیه ی من اینه که خیلی حرف های آقای پاتر رو جدی نگیری و برای شخصیتت جدیدت روی اسلیترین بیش تر فکر کنی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 28 تیر 1393 21:12
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه جون من البوس سوروس پاتر هستم پسر هری پاتر من کمی شجاعم کمی هم ترسو کمی هم عصبی من خیلی دوست دارم به گریفیندور پدرم هم بهم میگفت کلاه حرفتو گوش میده آیا واقعا همینطوریه؟ به هر حال عاشق مبارزه با جادوی سیاهم 14 سالمه من قدرت خاصی ندارم اما تو کوییدیچ عالیم به هر حال اگه منو به گریفیندور بفرستی ممنون میشم آه فقط بگم لطفا منو به اسلیترین نفرست چون برادرم خیلی اذیتم میکنه
دوستدارتو :آلبوس سوروس پاتر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
میجنگم، زیرا من...

یک ویزلی ام



خوشحالم از تیم کارآگاهان بیرون آمدم و خداحافظ را گفتم! خداحافظ جن خانگی!!!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 28 تیر 1393 18:09
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

sarabelieve100@gmail.com نوشته:
سلام کلاه عزیز،خسته نباشی، زیاد وقت با ارزشتو نمی گیرم،درباره ام بدون که:باهوشم،بسیار اصیلم،شرورم،اهل درس و کتابم،زرنگم،از گریفیندور زیاد خوشم نمیاد،عاشق اسلایترینم،اگه لطف کنی و منو تو گروهی بندازی که دلم می خواد خیلی سپاسگزار می شم.....



اسلیترین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 28 تیر 1393 17:57
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز،خسته نباشی، زیاد وقت با ارزشتو نمی گیرم،درباره ام بدون که:باهوشم،بسیار اصیلم،شرورم،اهل درس و کتابم،زرنگم،از گریفیندور زیاد خوشم نمیاد،عاشق اسلایترینم،اگه لطف کنی و منو تو گروهی بندازی که دلم می خواد خیلی سپاسگزار می شم.....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 28 تیر 1393 01:07
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

sarapotter نوشته:
سلام کلاه جونم.فکر کنم شناختیم!؟من قبلا هم باهات حرف زده بودم ولی اون موقع هنوز نمایشنامه ننوشته بودم.ممنون از راهنماییت !!حالا نمایشنامم رو نوشتم ...البته خیلی مشکل داش ولی تایید شد :zogh: خب من قبلا هم گفته بودم که استعداد به خصوص و فوق العاده ای ندارم ولی از پس کارای زیادی بر میام!!!همه ی گروه ها رو دوس دارم ولی به خاطر اینکه دوستام تو گریفندورن منم ترجیح میدم که اونجا باشم...ولی هافلپاف و راونکلاو رو هم خیلی دوس دارم ولی اسلیتیرین رو کمتر!!با این حال انتخاب رو به خودت واگذار میکنم!!



سلام بانوی جوان
البته! خوش برگشتی! از اینکه انتخاب رو به این کلاه پیر واگذاشتی ممنونم. افتادن در گروهی غیر از گریفندور نه تنها باعث جدایی از دوستانت نمیشه، بلکه موجب میشه دایره دوستانت بزرگ تر بشه و با افراد بیش تری آشنا بشی. دوستان جدیدی منتظرتن در...

ریونکلاو!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 28 تیر 1393 00:48
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه جونم.فکر کنم شناختیم!؟من قبلا هم باهات حرف زده بودم ولی اون موقع هنوز نمایشنامه ننوشته بودم.ممنون از راهنماییت !!حالا نمایشنامم رو نوشتم ...البته خیلی مشکل داش ولی تایید شد :zogh: خب من قبلا هم گفته بودم که استعداد به خصوص و فوق العاده ای ندارم ولی از پس کارای زیادی بر میام!!!همه ی گروه ها رو دوس دارم ولی به خاطر اینکه دوستام تو گریفندورن منم ترجیح میدم که اونجا باشم...ولی هافلپاف و راونکلاو رو هم خیلی دوس دارم ولی اسلیتیرین رو کمتر!!با این حال انتخاب رو به خودت واگذار میکنم!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فدای سرت عزیزم
نباشه غمت...
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 27 تیر 1393 19:36
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Fatemehbn نوشته:
پس دوست دارم الیشیا اسپینت یا تانکس باشم

اوم یه شخصیت خارج از کتاب هم هست به اسم کورالین میتونم اون باشم؟

گروهمم اگگه قبول کنی ریونکلاو



از بین گزینه هایی که گفتی تانکس گزینه ی مناسبیه و شناسه ش هم برخلاف اون لیست آزاده اما گروهش ریونکلاو نیست. تایید شخصیت خارج از کتاب هم بستگی به نظر مدیر ایفا داره که در مرحله ی معرفی شخصیت معلوم میشه. بنابراین تو رو به گروهی می فرستم که بتونی هر کدوم از این دو شخصیت رو که خواستی انتخاب و معرفی کنی. برو به...

هافلپاف!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 27 تیر 1393 19:15
نمایش جزئیات
آفلاین
پس دوست دارم الیشیا اسپینت یا تانکس باشم

اوم یه شخصیت خارج از کتاب هم هست به اسم کورالین میتونم اون باشم؟

گروهمم اگگه قبول کنی ریونکلاو

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 27 تیر 1393 18:49
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Fatemehbn نوشته:
یعنی اصلا نمیشه لونا لاوگود باشم؟



شما باید یه شخصیت آزاد از این لیست انتخاب کنی و چون لونا لاوگود قبلا گرفته شده الان می تونی یه شخصیت آزاد دیگه رو انتخاب کنی و باهاش فعالیت کنی تا بعدا اگه شخصیت مورد نظرت آزاد شد انتخابش کنی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!