جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

37 کاربر(ها) آنلاین هستند (27 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
35
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  32 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: جمعه 9 آذر 1386 03:41
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام دوباره بر آنتونین و چارلی عزیز
در رابطه با دسته اوباش هاگزمید من به اکثر عضوهای سابق این گروه پیام شخصی ارسال کردم و ازشون خواستم که به گروه برگردن و دسته اوباش رو دوباره راه‌اندازی کنیم. فقط چند تا سوال دارم. دسته اوباش هاگزمید هم مثل گرو‌های دیگه سایت رسمیه؟ یعنی درهر تاپیکی که بخوان پست بزنن حتما باید اول خودشون سوﮋه‌ی جدید بزنن و ادامش بدن و تمومش کنن یا میتونن پست‌های قبلی رو ادامه بدن؟ کلا این گروه یا گروه‌های دیگه سایت مثل محفل ققنوس و ارتش دامبلدور وقتی میخوان تو یک تاپیک پست بزنن قبلش از ناظر اون انجمن اجازه میگیرن؟ میشه بهم بگید که ماموریت‌های این گروه چه جوریه با توجه به سوابق قبلیشون؟ اگر در رابطه با دسته اوباش هاگزمید یک اطلاعات مختصری بهم بدین ممنون میشم.
امیدوارم سرتونو درد نیاورده باشم. میدونم که سوالام زیاده فقط امیدوارم جواب‌هامو کامل بدید. هدف من فقط کمک به هاگزمیده و با راه‌اندازی مجدد دسته اوباش کارم خیلی راحت تر و سریع تر انجام میشه.
---------------------------------------------------------------------------
پ.ن: شما مگه شما پست‌های کلوپ جادوگران رو نقد نمی‌کنید؟ من خیلی وقته اونجا پست زدم و ازتون خواستم که نقدش کنید. اگر یادتون رفته گفتم که یادآوری کرده باشم و اگر وقتشو نداشتید هیچ اشکالی نداره. هر وقت سرتون خلوت شد نقدش کنید.بازم ممنون.

اول بابت این شور و علاقت برای پیشرفت هاگزمید دوس دارم ازت تشکر کنم.در مورد دسته اوباش خوب نه مثل مرگخوارا یا محفل رسمی نیست ولی تا اونجائی که من دیدم و شاهد بودم وقتی بورگین(آراگوگ فعلی) و پیوز توی اونجا فعالیت داشتن میشه گفت جزو گروههای خوب سایت بود.ببین هدف اصلی تشکیل این گروهها فعال کردنه روله برای فعالیت هم هر جا دوس داشتی اینکارو انجام بده نیاز باجازه از کسی نیست.نقد کلوپ هم بزودی انجام میشه.خوش باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1386/9/9 19:27:54
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 7 آذر 1386 17:11
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر آنتونین و چارلی عزیز
در رابطه با تاپیک های زیر چند تا سوال داشتم.
دسته اوباش هاگزمید : این گروه رو نمیشه دوباره راه اندازی کرد. اگه این گروه دوباره شروع به فعالیت کنه در فعال نگه داشتن هاگزمید می تونه خیلی موثر باشه.
کافه سه دسته جارو: این تاپیک آخرین سوژه ی جدیدش کدومه ؟
فروشگاه زونکو: در رابطه با این تاپیک من یک سوژه دارم. اگر خوبه به عنوان سوژه ی جدید در تاپیک پست بزنید. هر کدام از دانش آموزان هاگوارتز یکی از خاطراتشون رو از خرید وسایل شوخی و خطرناک فروشگاه زونکو و استفاده از اون بر علیه کسی دیگه یا کلا استفاده از اون در هاگوارتز رو به صورت رول مینویسه. هر تغییری خواستید روش انجام بدید.
-------------------------------------------------------------------------
پ.ن: آنتونین امیدوارم منو به خاطر اون ماجرا بخشیده باشی.

سلام آلبوس جان 1_بنظر من هم دسته اوباش میتونه جای کار داشته باشه منتها فعالیت گروهی خوب و اداره کردن مناسب طلب میکنه اگه دوس داری دوباره فعالش کنی مشکلی نیست بنظر من میتونی از بچه هائی که سابقا عضوش بودن یا کسانی که دوست دارن عضوش بشن کمک بگیری و باشون همکاری داشته باشی 2_آخرین سوژه سه دسته جارو پست 111 منه که ایگور هم یه پست در ادامش زده اگه دوست داری میتونی در اونجا سوژه جدید بدی 3_فروشگاه زونکو رو باز کردم میتونی پستتو توش بزنی.از نظر من اون ماجرا از اولشم مساله خاصی نبود دوست عزیز،موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس سوروس پاتر در 1386/9/7 18:30:09
ویرایش شده توسط آلبوس سوروس پاتر در 1386/9/7 18:37:34
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1386/9/8 3:01:20
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 12 آبان 1386 15:45
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام می خواستم بدونم چرا تایپیک های عکاس خونه تبلیغاتی هاگوارتز هتل ملوان زبل,شب های جرره,باشگاه ترک اعتیاد سه دسته پارو, اسکله تفریحی,فروشگاه زونکو,مغازه دوك هاي عسلي قفلند؟
در تایپیک های آژانس مسافر بری, پستخانه ی هاگزمید نامه سرگشاده زز ... بازار,میزگرد جادوگری,سالن تئاتر هاگزمید ویزادیشن,جادوگران گل گلي اصلا معلوم نیست باید چکار کنیم؟ خیلی وقته هم که کسی اونجاها پست نزده.در رابطه با تایپیک های فروشگاه زونکو و مغازه دوك هاي عسلی چون جزو هاگزمید واقعی هستن یعنی من درآوردی نیستن خیلی کارها میشه کرد و میشه سوژه های خوب و باحالی درست کرد و اون هارو رونق داد.اگر بخواید من هم می تونم کمکتون کنم.
در ضمن راهنمای هاگزمیدو هم به روز کنید بد نیست.
امیدوارم دهکده هاگزمید با تغییراتی که درش انجام بشه بتونه بهترین انجمن جادوگران بشه.
حتما جوابمو بدین.
آلبوس سوروس پاتر

سلام دوست عزیز.در مورد قفل بودن تاپیکهائی که مطرح کردی در اولین فرصت ناظرین تبادل نظر میکنند و در صورت مفید بودن تاپیکها باز میشن.در مورد فعالیت توی هاگزمید هم چارلی و هم من خوشحال میشیم اینکارو بکنی تو میتونی در تاپیکهائی که مدت زیادی پست نخوردن سوژه جدید بدی اینها پرسیدن ندارن دیگه نیکی و پرسش؟!ما از هر گونه عمل و پستی که موجب فعال شدن هاگزمید بشه صد در صد حمایت میکنیم.فقط یه نکته میمونه اونم اینکه نباید زحمات چارلی در این مدت را نادیده گرفت و گفت کاری در هاگزمید صورت نگرفته من بارها شاهد بودم و احیانا بعنوان کمک حال در بطن کار بودم و دیدم که چارلی با گذاشتن مسابقه،دادن سوژه های جدید...تشویق بچه ها به پست زدن و ابتکارات دیگر سعی در فعال کردن هاگزمید داشته.امیدوارم هاگزمید روزی به اوجش بازگردد.با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1386/8/14 2:52:29
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 12 آبان 1386 15:35
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام می خواستم بدونم چرا تایپیک های عکاس خونه تبلیغاتی هاگوارتز هتل ملوان زبل,شب های جرره,باشگاه ترک اعتیاد سه دسته پارو, اسکله تفریحی,فروشگاه زونکو,مغازه دوك هاي عسلي قفلند؟
در تایپیک های آژانس مسافر بری, پستخانه ی هاگزمید نامه سرگشاده زز ... بازار,میزگرد جادوگری,سالن تئاتر هاگزمید ویزادیشن,جادوگران گل گلي اصلا معلوم نیست باید چکار کنیم؟ خیلی وقته هم که کسی اونجاها پست نزده.در رابطه با تایپیک های فروشگاه زونکو و مغازه دوك هاي عسلی چون جزو هاگزمید واقعی هستن یعنی من درآوردی نیستن خیلی کارها میشه کرد و میشه سوژه های خوب و باحالی درست کرد و اون هارو رونق داد.اگر بخواید من هم می تونم کمکتون کنم.
در ضمن راهنمای هاگزمیدو هم به روز کنید بد نیست.
امیدوارم دهکده هاگزمید با تغییراتی که درش انجام بشه بتونه بهترین انجمن جادوگران بشه.
حتما جوابمو بدین.
آلبوس سوروس پاتر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: یکشنبه 8 مهر 1386 21:51
نمایش جزئیات
آفلاین
يك سوال اينجا برام پيش اومده!

ببينم چرا قهرمان كلوپ هاگزميد و نقد پست ها و امتيازاتش زده نشده هنوز؟تاريخش عوض شده كه اعلام نشده؟

يه توضيح بديد كه چرا تاخير شد و كي بالاخره زده ميشه اين نتايج!؟

ایگور عزیز من واقعا از بابت این تاخیر متاسفم.برای علتش هم همون طور که می دونی مدرسه ها شروع شد و از اون جایی که من خودم پست ها رو نقد نمی کنم وقت یادآوری نقد ها به منتقدان محترم رو که خودشون هم درس و مشق دارن کم تر دارم.اما اگر تا این هفته پست ها نقد نشه یا خودم نقد رو به عهده می گیرم و یا منتقدین رو عوض می کنم.خلاصه به بزرگی خودت ببخش.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چارلی ویزلی در 1386/7/9 15:55:48
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: یکشنبه 17 تیر 1386 22:12
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
از اونجایی که شناسه من (پیوز) و بورگین هر دو عوض شده از ناظرین خواهش می کنم نام تاپیک دسته اوباش بورگین و رفقا رو اگر براشون مقدوره به «دسته اوباش هاگزمید» تغییر بدن !
مورفین گانت : معاون و سخنگوی اوباش


تغییر داده شد!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1386/4/20 13:38:48
حرفی نمونده واسه گفتن

شناسه قبلی من ! پیوز
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 6 تیر 1386 14:19
نمایش جزئیات
آفلاین
با عرض سلام و خسته نباشید من می خواستم یه تاپیک بزنم به نام:"باشگاه خنده"
در این تاپیک چیزهای خنده دار و سرگرم کننده نوشته می شه مثل:جک و لطیفه و معما و چیستان و حکایت های مربوط به دنیای جادوگران. البته در این تاپیک قصد مسخره کردن هیچ فرد یا گروهی وجود ندارد و فقط برای شادی و خنده می باشد.
با تشکر:دنیس کریوی
فکر میکنم این تاپیک برای انجمن ایفای نقش مناسب نباشه! اگه بری به یه جای غیر ایفای نقش، مثل اتاق ضروریات شاید بهتر باشه!!
البته من فکر میکنم همچین تاپیکی وجود داشته باشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1386/4/6 15:50:51
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1386/4/6 16:58:45
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1386/4/6 16:59:49
آماده باشید که الآن عکسو می گیرما!






تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 26 خرداد 1386 12:25
نمایش جزئیات
آفلاین
به نيوت :
تاييد شد ! منتهي مدام چِكِش ميكنم كه ارزشي نشه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 26 خرداد 1386 10:27
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام جوزف جان . مي خواستم يه تاپيك بزنم با اجازه شما با عنوان :
مغازه دوك هاي عسلي
توضيح :
در اين مغازه افراد به خريد آبنبات هاي مختلف مي پردازند و اولين پست را خودم مي زنم .

با تشكر
نيوت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 26 اردیبهشت 1386 23:40
نمایش جزئیات
آفلاین
تاپیک کمیته امداد مرلین! پاک شد.

دوستانی که علاقه دارند در مورد آسلام نمایشنامه بنویسند فقط در تاپیک کلاس بینش و منکرات جادویی:
http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=2502&forum=17&post_id=160879#forumpost160879

و تاپیک ستاد مرکزی آسلام و منکرات جادو:
http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=291&forum=16&post_id=160914#forumpost160914

اجازه اینکارو دارند.

ناظر خواهشا دیگه از این مجوز ها نده.
ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!