جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

42 کاربر(ها) آنلاین هستند (27 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
40
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: R.A.B.: این شخص کیست؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 شهریور 1385 13:54
نمایش جزئیات
آفلاین
ای بابا عجب گیزری دادید ها!
ریگلوس استابی بردمن! بلک لقب سیریوسه چرا انقدر بی دقت کتابو می خونید؟
یه با دیگه محفل ققنوس رو با دقت بخونید می فهمید که ریگلوس داداش سیریوس بوده که یه مدت مرگخوار میشه ولی بعد به خاطر دخالت توی کار ولدمورت پخ پخ!
فامیلیه اصلی سیریوس بلک نیست! ای داد، ای هوار! فامیلی اصلیش استابی بردمنه. این 983761 بار!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: R.A.B.: این شخص کیست؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 شهریور 1385 01:05
نمایش جزئیات
آفلاین
من مطمینم که ر.ا..ب همون کوییرله!
از کجا؟ خوب اونم یه حادوگر قدرتمند بوده و مطمینا یه جان پیچ داشته. اونوقت وقتی هری کشتش، دورباره یه جسم پیدا میکنه و چون حدس میزده که ئلدمورت حتما یه جان پیچ دیگه هم داره، میره دنبالش.
نقل قول:
سوال اینه که آیا دامبلدور توی یکی از این فرستها قاب آویز رو باز کرده و نامه رو خونده یا نه؟

دوست عزیز اولا "فرصت" درتسته، ثانیا اگه وقتی از برج افتاده نمرده باشه بله.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I Was Runinig lose
Re: R.A.B.: این شخص کیست؟
ارسال شده در: دوشنبه 27 شهریور 1385 22:07
نمایش جزئیات
آفلاین
خب..
فكر كنم ديگه تابلو شده باشه..
ريگلوس استابي بوردمن..
..
ولي بازم همه اين حرفها بستگي داره چگونگي برخورد هري با اين شخصيت..

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط بای(از جادوگران) وجود داره و کسانی که از دادنش عاجزند
هدی راست گفت..جادوگران مردنیست..
Re: R.A.B.: این شخص کیست؟
ارسال شده در: دوشنبه 27 شهریور 1385 21:28
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من دامبلدور اون نامه رو نخونده چون به قول خودت اگه نامه رو خونده بود خودشو برای یه اتفاق غیر منتظره آماده کرده بود .
در ضمن اون حالش خیلی بد بود و خیلی ضعیف شده بود احتمال همچین چیزی رو نمیداد و همین طور احتمال این که کسی از جان پیچ ها با خبر باشه .
در مورد R.A.Bهم نظرم همون ریگولس بلک هست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به تعداد شب ها روز وجود دارد ،
و طول شب ها و روز ها هم در چرخه یک سال مساوی است.
حتی سعادتمند ترین ز ندگی ها هم نمی تواند ?
Re: R.A.B.: این شخص کیست؟
ارسال شده در: دوشنبه 27 شهریور 1385 21:16
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به همه

موضوعی که میخوام مطرح کنم ارتباط زیادی با خود ر.ا.ب نداره بلکه بیشتر به نامه اون ربط داره

وقتی که هری پاتر توی غار با دوزخی ها می جنگید یه مرتبه دامبلدور از جاش بلند میشه و با چوبدستیش یه حلقه آتش درست میکنه بعد از اون قاب آویز رو توی جیب رداش میذاره و میرن.
از هاگزمید تا برج هم که سوار جارو بودن هری زیاد متوجه حرکات دامبلدور نبوده و فقط به فکر اون علامت شوم روی برج بوده.
بالای برج هم که توی یه لحظه داشته می رفته طرف در که صدایی میاد و دامبلدور بهش اشاره میکنه که برگرده.
بعد از طلسم آواداکداورا هم به پایین برج سقوط میکنه.

سوال اینه که آیا دامبلدور توی یکی از این فرستها قاب آویز رو باز کرده و نامه رو خونده یا نه؟


اگه دامبلدور نامه رو قبل از رسیدن به برج خونده شاید خودش رو برای یه اتفاق غیر منتظره دیگه آماده کرده بوده. شاید برای همین بوده که می خواسته فقط اسنیپ رو ببینه. البته این مربوط میشه به اینکه این ر.ا.ب کیه و اساسا جزو سفیدا بوده یا سیاها

نظر شما چیه؟ آیا دامبلدور نامه رو خونده و به همین دلیل می خواسته اسنیپ رو ببینه یا دلیل دیگه ای داشته؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=181728#forumpost181728
Re: R.A.B.: این شخص کیست؟
ارسال شده در: جمعه 3 شهریور 1385 20:00
نمایش جزئیات
آفلاین
به باسیلیسک :
ببین اگر به زور میخوای معنی جمله ای که عین روز معلومه معنیش چی میتونه باشه رو تغییر بدی خوب معلومه به نتیجه نمیرسی ! حتما باید ریگلوس مینوشت که :

میدانم مدتها قبل از اینکه تو این نامه را بخوانی من به دست تو به قتل رسیده ام !!!

خوب چه فرقی داره بگه من مرده ام یا به قتل رسیده ام !

من دیگه در این مورد حرفی ندارم و نمیزنم چون هیچ منطقی برای بحث کردن تو پستت نمیبینم . ضمنا مواظب باش چندتا پست میزنی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: R.A.B.: این شخص کیست؟
ارسال شده در: جمعه 3 شهریور 1385 17:27
نمایش جزئیات
آفلاین
بلیز نوشته:
ریگلوس گفته میدونم وقتی تو این نامه رو بخونی من مردم کجاش گفته که ولدمورت از جریان کشته شدن ریگلوس با خبر نیست !

به نظر من این موضوع کاملا واضحه که ولدمورت میخواسته ریگلوسو بکشه اونم بر اساس این استدلال گفته میدانم بیش از آنکه تو این نامه رو بخونی من مردم

بابا چرا توجه نمیکنی
اگه نامه طسق گفتت درست باشه لرد یا افرادش باید اول ریگولوس گور به گور شده رو بکشن بعدش لرد نامه رو بخونه
ولی نامه میگه من مردم نه اینکه منو کشتی

پس این فرض درست نیست میمونه این فرض که لرد نامه رو میخونه و هنوز نمیدونه ریگولوس مرده پس بازم لرد خبر نداشته !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همیشه یه گیری وجود داره

Module Hammer System v. 4.0.0.118
Module Aftabeh System v. 3.0.2.512


مدیر سازمان معجون سازان قرن
Re: R.A.B.: این شخص کیست؟
ارسال شده در: جمعه 3 شهریور 1385 17:05
نمایش جزئیات
آفلاین
اینکه از کجا موضوع غار رو میدونسته رو توی مقالم گفتم اسیپ بهش گفته احتمالا .

در مورد اون نامه من اصلا استدلالتو قبول ندارم . خوب این کجاش ثابت میکنه که ولدمورت از این جریان خبر نداشته یا نمیدونه ر.آ.ب مرده ؟

ریگلوس گفته میدونم وقتی تو این نامه رو بخونی من مردم کجاش گفته که ولدمورت از جریان کشته شدن ریگلوس با خبر نیست !

به نظر من این موضوع کاملا واضحه که ولدمورت میخواسته ریگلوسو بکشه اونم بر اساس این استدلال گفته میدانم بیش از آنکه تو این نامه رو بخونی من مردم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: R.A.B.: این شخص کیست؟
ارسال شده در: جمعه 3 شهریور 1385 16:47
نمایش جزئیات
آفلاین
به بلیز:
موضوع اینجاست که از کجا میدونسته لرد به غار سر میزده
کاری که لرد نمی کرده

و در مورد اون جملم اشتباه تایپی بود

میخواستم به آینده نگری رولینگ اشاره کنم

و حالا توجهتو به یه چیزی جلب میکنم

ریگولوس به لرد میگه وقتی تو این نامه رو میخونی من مردم

خوب به این جمله توجه کن پس لرد نمیدونسته ریگولوس مرده یعنی اصلا اگ ریگولوسی باشهو بر فرض مرده باشه کار لرد ودار ودسته ی لرد نیست
این از این .یعنی باید قانع شده باشی دلیل از این بهتر


مقالتم قبلا خونده بودم

(:.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همیشه یه گیری وجود داره

Module Hammer System v. 4.0.0.118
Module Aftabeh System v. 3.0.2.512


مدیر سازمان معجون سازان قرن
Re: R.A.B.: این شخص کیست؟
ارسال شده در: جمعه 3 شهریور 1385 14:09
نمایش جزئیات
آفلاین
به بالسیلیسک :
من نمیخواستم چیزی بگم قصدی هم نداشتم اینجا پست بزنم ولی دوستان موضوع مقاله ای رو که برای سایت فرستاده بودم اینجا مطرح کردن و منم برای جواب آنها اینجا پست زدم . اگر بخواین بدونین من چی میگم میتونین مقالمو بخونین . فکر کنم در دو تا پست قبلیم لینکشو گذاشته بودم بازم لینکشو میزارم بری بخونی :

http://www.jadoogaran.org/modules/xfsection/article.php?articleid=1657

در مورد اینکه جون ریگلوس به خطر می افته یا نه بگم که اگر در متن نامه دقت کنید میبینید که جملتون غلطه چون که جون ریگلوس به خطر افتاده بوده و اون دیگه چیزی برای از دست دادن نداشته و ولدمورت در هر حال اونو میکشته یعنی شاید در روز های آینده . اگر نامه رو به دقت بخونی میبینی که خودشم گفته قبل از اینکه تو اینامه رو بخونی من مردم . در نتیجه چون اون مدتها قبل مرده بود دیگه براش نمیتونسته فرقی کنه . چون در هر صورت اگر ولدمورت اون نامه رو هم میخوند دیگه ر.آ.ب مرده بود و ولدمورت نمیتونست ازش انتقام بگیره . ولی ر.آ.ب میتونست با نوشتن این نامه نشون بده که اونم بی هدف نمرده .

در مورد ریگلوس بگم که ریگلوس محفلی نبوده که دامبلدور بخواد در مورد اون با هری حرف بزنه . ریگلوس یه مرگخوار بوده که از دار و دسته ولدمورت خارج شده و دو سه روز بعد هم کشته شده . ضمنا نه دامبلدور و نه هیچ کس دیگه از نقشه های ریگلوس خبر نداشته وگرنه دامبلدور خودش رو در غار به خطر نمینداخت و ضمنا بقیه از اون اینجوری یاد نمیکردند .

در مورد آخرم که گفتی کاملا این موضوع رو میدونستم ولی نمیدونم چه ربطی به موضوع بحث ما داره !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!