ای بابا عجب گیزری دادید ها! ریگلوس استابی بردمن! بلک لقب سیریوسه چرا انقدر بی دقت کتابو می خونید؟ یه با دیگه محفل ققنوس رو با دقت بخونید می فهمید که ریگلوس داداش سیریوس بوده که یه مدت مرگخوار میشه ولی بعد به خاطر دخالت توی کار ولدمورت پخ پخ! فامیلیه اصلی سیریوس بلک نیست! ای داد، ای هوار! فامیلی اصلیش استابی بردمنه. این 983761 بار!
من مطمینم که ر.ا..ب همون کوییرله! از کجا؟ خوب اونم یه حادوگر قدرتمند بوده و مطمینا یه جان پیچ داشته. اونوقت وقتی هری کشتش، دورباره یه جسم پیدا میکنه و چون حدس میزده که ئلدمورت حتما یه جان پیچ دیگه هم داره، میره دنبالش. نقل قول:
سوال اینه که آیا دامبلدور توی یکی از این فرستها قاب آویز رو باز کرده و نامه رو خونده یا نه؟
دوست عزیز اولا "فرصت" درتسته، ثانیا اگه وقتی از برج افتاده نمرده باشه بله.
به نظر من دامبلدور اون نامه رو نخونده چون به قول خودت اگه نامه رو خونده بود خودشو برای یه اتفاق غیر منتظره آماده کرده بود . در ضمن اون حالش خیلی بد بود و خیلی ضعیف شده بود احتمال همچین چیزی رو نمیداد و همین طور احتمال این که کسی از جان پیچ ها با خبر باشه . در مورد R.A.Bهم نظرم همون ریگولس بلک هست.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
به تعداد شب ها روز وجود دارد ، و طول شب ها و روز ها هم در چرخه یک سال مساوی است. حتی سعادتمند ترین ز ندگی ها هم نمی تواند ?
موضوعی که میخوام مطرح کنم ارتباط زیادی با خود ر.ا.ب نداره بلکه بیشتر به نامه اون ربط داره
وقتی که هری پاتر توی غار با دوزخی ها می جنگید یه مرتبه دامبلدور از جاش بلند میشه و با چوبدستیش یه حلقه آتش درست میکنه بعد از اون قاب آویز رو توی جیب رداش میذاره و میرن. از هاگزمید تا برج هم که سوار جارو بودن هری زیاد متوجه حرکات دامبلدور نبوده و فقط به فکر اون علامت شوم روی برج بوده. بالای برج هم که توی یه لحظه داشته می رفته طرف در که صدایی میاد و دامبلدور بهش اشاره میکنه که برگرده. بعد از طلسم آواداکداورا هم به پایین برج سقوط میکنه.
سوال اینه که آیا دامبلدور توی یکی از این فرستها قاب آویز رو باز کرده و نامه رو خونده یا نه؟
اگه دامبلدور نامه رو قبل از رسیدن به برج خونده شاید خودش رو برای یه اتفاق غیر منتظره دیگه آماده کرده بوده. شاید برای همین بوده که می خواسته فقط اسنیپ رو ببینه. البته این مربوط میشه به اینکه این ر.ا.ب کیه و اساسا جزو سفیدا بوده یا سیاها
نظر شما چیه؟ آیا دامبلدور نامه رو خونده و به همین دلیل می خواسته اسنیپ رو ببینه یا دلیل دیگه ای داشته؟
به باسیلیسک : ببین اگر به زور میخوای معنی جمله ای که عین روز معلومه معنیش چی میتونه باشه رو تغییر بدی خوب معلومه به نتیجه نمیرسی ! حتما باید ریگلوس مینوشت که :
میدانم مدتها قبل از اینکه تو این نامه را بخوانی من به دست تو به قتل رسیده ام !!!
خوب چه فرقی داره بگه من مرده ام یا به قتل رسیده ام !
من دیگه در این مورد حرفی ندارم و نمیزنم چون هیچ منطقی برای بحث کردن تو پستت نمیبینم . ضمنا مواظب باش چندتا پست میزنی
بلیز نوشته: ریگلوس گفته میدونم وقتی تو این نامه رو بخونی من مردم کجاش گفته که ولدمورت از جریان کشته شدن ریگلوس با خبر نیست !
به نظر من این موضوع کاملا واضحه که ولدمورت میخواسته ریگلوسو بکشه اونم بر اساس این استدلال گفته میدانم بیش از آنکه تو این نامه رو بخونی من مردم
بابا چرا توجه نمیکنی اگه نامه طسق گفتت درست باشه لرد یا افرادش باید اول ریگولوس گور به گور شده رو بکشن بعدش لرد نامه رو بخونه ولی نامه میگه من مردم نه اینکه منو کشتی
پس این فرض درست نیست میمونه این فرض که لرد نامه رو میخونه و هنوز نمیدونه ریگولوس مرده پس بازم لرد خبر نداشته !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
همیشه یه گیری وجود داره
Module Hammer System v. 4.0.0.118 Module Aftabeh System v. 3.0.2.512
به بلیز: موضوع اینجاست که از کجا میدونسته لرد به غار سر میزده کاری که لرد نمی کرده
و در مورد اون جملم اشتباه تایپی بود
میخواستم به آینده نگری رولینگ اشاره کنم
و حالا توجهتو به یه چیزی جلب میکنم
ریگولوس به لرد میگه وقتی تو این نامه رو میخونی من مردم
خوب به این جمله توجه کن پس لرد نمیدونسته ریگولوس مرده یعنی اصلا اگ ریگولوسی باشهو بر فرض مرده باشه کار لرد ودار ودسته ی لرد نیست این از این .یعنی باید قانع شده باشی دلیل از این بهتر
مقالتم قبلا خونده بودم
(:.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
همیشه یه گیری وجود داره
Module Hammer System v. 4.0.0.118 Module Aftabeh System v. 3.0.2.512
به بالسیلیسک : من نمیخواستم چیزی بگم قصدی هم نداشتم اینجا پست بزنم ولی دوستان موضوع مقاله ای رو که برای سایت فرستاده بودم اینجا مطرح کردن و منم برای جواب آنها اینجا پست زدم . اگر بخواین بدونین من چی میگم میتونین مقالمو بخونین . فکر کنم در دو تا پست قبلیم لینکشو گذاشته بودم بازم لینکشو میزارم بری بخونی :
در مورد اینکه جون ریگلوس به خطر می افته یا نه بگم که اگر در متن نامه دقت کنید میبینید که جملتون غلطه چون که جون ریگلوس به خطر افتاده بوده و اون دیگه چیزی برای از دست دادن نداشته و ولدمورت در هر حال اونو میکشته یعنی شاید در روز های آینده . اگر نامه رو به دقت بخونی میبینی که خودشم گفته قبل از اینکه تو اینامه رو بخونی من مردم . در نتیجه چون اون مدتها قبل مرده بود دیگه براش نمیتونسته فرقی کنه . چون در هر صورت اگر ولدمورت اون نامه رو هم میخوند دیگه ر.آ.ب مرده بود و ولدمورت نمیتونست ازش انتقام بگیره . ولی ر.آ.ب میتونست با نوشتن این نامه نشون بده که اونم بی هدف نمرده .
در مورد ریگلوس بگم که ریگلوس محفلی نبوده که دامبلدور بخواد در مورد اون با هری حرف بزنه . ریگلوس یه مرگخوار بوده که از دار و دسته ولدمورت خارج شده و دو سه روز بعد هم کشته شده . ضمنا نه دامبلدور و نه هیچ کس دیگه از نقشه های ریگلوس خبر نداشته وگرنه دامبلدور خودش رو در غار به خطر نمینداخت و ضمنا بقیه از اون اینجوری یاد نمیکردند .
در مورد آخرم که گفتی کاملا این موضوع رو میدونستم ولی نمیدونم چه ربطی به موضوع بحث ما داره !