جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

59 کاربر(ها) آنلاین هستند (45 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
55
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  32 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 دی 1386 02:00
نمایش جزئیات
آفلاین
دیدم میتینگتون نور نداره دلم واستون سوخت گفتم بیام نورانیش کنم!!!
منم هستم!!!
ولی پول زور به کسی نمیدم اگرم بدم یه چیزی زورکی ازش میگیرم!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: دوشنبه 3 دی 1386 21:28
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام

ساعت میتینگ تغییر کرد ...

ساعت آغاز 3 بعد از ظهر

ساعت پایان 5 بعد از ظهر

در این بین میتوانید برای خودتون چیزی سفارش بدید !!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق یعنی وقتی که دستتو میگیرم مطمئنم باشم که از خوشی میمیرم !!!!!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: دوشنبه 3 دی 1386 20:45
نمایش جزئیات
آفلاین
دو نفر هستن كه بنا به مشكلي نميتونستن بيان سايت و اعلام بكنن!

عليرضا و احسان هم ميان احتمالا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: دوشنبه 3 دی 1386 14:06
نمایش جزئیات
آفلاین
تفلد تفلد تفلدت مبارک...مبارک مبارک تفلدت مبارک
بيا کيک بهم بده...تا کادوتو بگيري
در راستاي کيک دادن و کادو گرفتن اعلام مي شود که من در تولد نمي آيم، البته شايد هم اومدم، بستگي داره کسي دو هزار تومن من رو حساب کنه يا خير، با تشکر ستاد سبزيجات بي کار،البته يه وقت ديدين موم رو آتيش زدين ظاهر شدم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: دوشنبه 3 دی 1386 14:03
نمایش جزئیات
آفلاین
ميگم تاريخش هفتم نبود!!!
خوب حالا هفتم و دهم فرقي نداره .چون من راهم خيلي دوره و هيچوقت نميتونم توي 'دي' ,تهران باشم!
حالا شما که سه روز جابجاش کردين بياين يکم ديگه هم بندازيمش عقب, مثلا طرفهاي عيد!!
اونوقت قول ميدم يک اتوبوس آدم با خودم بيارم که همه پارت فلان داشته باشن!
.
خوب, اين چهارمين بار بود که به خودم گفتم دفعه ي ديگه حتماً ميرم.
ولي نميشه!
به هر حال اميدوارم خوشبگذره!!
.
درضمن منتظره گزارشش هستم!!
.
عکس هم زياد بگيرين!
.
خوش باشين!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آخرين باري که مي دونستم و گفتم کسي جدي نگرفت پس از اين به بعد


[url=http://www.jadoogaran.org/modules/article/view.article.php/2168]مودونوم او نوموگوم[/u
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: دوشنبه 3 دی 1386 11:46
نمایش جزئیات
آفلاین
اگر رستوران مخالفتی نداشته باشه ساعت به 3.30 تا 5.30 تغییر پیدا میکنه .... !!! اگر البته ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق یعنی وقتی که دستتو میگیرم مطمئنم باشم که از خوشی میمیرم !!!!!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: دوشنبه 3 دی 1386 07:25
نمایش جزئیات
آفلاین
اسکاور جان دادا شاید نشه ها یارو خیلی برامون کلاس میذاشت.
بلید تو هم که غمی نداری من تا یه جاهایی باهاتم. ملت فکر بد نکنن هم مسیریم.: دی
کریچر جون تو هم که با ما هم مسیری غمت چیه؟ مگه دوباره خونه چنج کردین؟
آقا مرگ لی جردن این قضیه پارتنرو تابلو نکنین. هرکی خواست تو پیا شخصی بگه. ضد قوانین جمهوری آسلامی سایته.:دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه.
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه
جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: دوشنبه 3 دی 1386 05:19
نمایش جزئیات
آفلاین
گرچه فکر میکنم دیر باشه ولی منم صددرصد موافقم که ساعتش زودتر باشه!

به چند دلیل:

1-هوا گرم تره یخ نمیزنیم سرما نمیخوریم قبل و بعدش!
2-هوا موقع اومدن تاریک نیست!
3-به قول کریچر ساحره ها نمیتونن بیان
4-چون راه دوره خیلی دیر میرسیم خونه!
5-زودتر بگیرین شاید یکی که ناهار نخورده باشه میتونه ناهارم بخوره(مثل همیشه هر کی خواست میتونی بره برای خودشم ناهاری چیزی سفارش بده...خارج از اون 2000 تومان)


اینا دلایلی بود که تجربه ی مدیریتی گفت میتونم بنویسمشون اینجا!

گرچه فکر میکنم که چون با رستوران هماهنگ شده یه کم سخته ولی رستوران همیشه از خداشه!!...از من گفتم بود!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://godfathers2.persiangig.com/hammers/Pro
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: دوشنبه 3 دی 1386 00:48
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه ساعتش یه کم زودتر باشه بهتره واسه برگشت دچار مشکل نشیم.اخه هم ترافیک هست این ساعت هم راه دوره ..حد اقل به من دور....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خوشحالم كه دوباره برگشتم.
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: دوشنبه 3 دی 1386 00:06
نمایش جزئیات
آفلاین
منم يك خواهشي بكنم . حالا ميتونيد به چشم زورم نگاه كنيد
ساعتش رو بكشين جلو شديدا . به خودت نگاه ميكني شما؟ اوني كه ساحره اس . اوني كه خونشون دوره به اونجا نياد تو جواب ميدي؟
نكن ديگه . باريكلا . بزار 3.30 . ديگه دست خودمونه يك ساعت خوب بزار

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر