تفلد تفلد تفلدت مبارک...مبارک مبارک تفلدت مبارک بيا کيک بهم بده...تا کادوتو بگيري در راستاي کيک دادن و کادو گرفتن اعلام مي شود که من در تولد نمي آيم، البته شايد هم اومدم، بستگي داره کسي دو هزار تومن من رو حساب کنه يا خير، با تشکر ستاد سبزيجات بي کار،البته يه وقت ديدين موم رو آتيش زدين ظاهر شدم!
ميگم تاريخش هفتم نبود!!! خوب حالا هفتم و دهم فرقي نداره .چون من راهم خيلي دوره و هيچوقت نميتونم توي 'دي' ,تهران باشم! حالا شما که سه روز جابجاش کردين بياين يکم ديگه هم بندازيمش عقب, مثلا طرفهاي عيد!! اونوقت قول ميدم يک اتوبوس آدم با خودم بيارم که همه پارت فلان داشته باشن! . خوب, اين چهارمين بار بود که به خودم گفتم دفعه ي ديگه حتماً ميرم. ولي نميشه! به هر حال اميدوارم خوشبگذره!! . درضمن منتظره گزارشش هستم!! . عکس هم زياد بگيرين! . خوش باشين!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
آخرين باري که مي دونستم و گفتم کسي جدي نگرفت پس از اين به بعد
[url=http://www.jadoogaran.org/modules/article/view.article.php/2168]مودونوم او نوموگوم[/u
اسکاور جان دادا شاید نشه ها یارو خیلی برامون کلاس میذاشت. بلید تو هم که غمی نداری من تا یه جاهایی باهاتم. ملت فکر بد نکنن هم مسیریم.: دی کریچر جون تو هم که با ما هم مسیری غمت چیه؟ مگه دوباره خونه چنج کردین؟ آقا مرگ لی جردن این قضیه پارتنرو تابلو نکنین. هرکی خواست تو پیا شخصی بگه. ضد قوانین جمهوری آسلامی سایته.:دی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه. همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه
گرچه فکر میکنم دیر باشه ولی منم صددرصد موافقم که ساعتش زودتر باشه!
به چند دلیل:
1-هوا گرم تره یخ نمیزنیم سرما نمیخوریم قبل و بعدش! 2-هوا موقع اومدن تاریک نیست! 3-به قول کریچر ساحره ها نمیتونن بیان 4-چون راه دوره خیلی دیر میرسیم خونه! 5-زودتر بگیرین شاید یکی که ناهار نخورده باشه میتونه ناهارم بخوره(مثل همیشه هر کی خواست میتونی بره برای خودشم ناهاری چیزی سفارش بده...خارج از اون 2000 تومان)
اینا دلایلی بود که تجربه ی مدیریتی گفت میتونم بنویسمشون اینجا!
گرچه فکر میکنم که چون با رستوران هماهنگ شده یه کم سخته ولی رستوران همیشه از خداشه!!...از من گفتم بود!