جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

30 کاربر(ها) آنلاین هستند (16 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
30
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  29 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  301 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  287 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: شنبه 30 فروردین 1393 17:44
نمایش جزئیات
آفلاین
الا مدیر ِ میتینگ که سالیه، ولی خب یه چیزایی رو که طبق تجربه می‌دونم بت می‌گم، بعدم این که توام پیشنهاداتت رو بده ببینیم با این حجم از استقبال ِ ملت چیکار باید کنیم!

همراه ِ غیر جادویی تا جایی که من یادم میاد، همیشه پای ثابت میتینگ‌های جادوگران بوده. ینی میتینگ از یه سری همراه تشکیل شده بود که بعضی از بچه‌های جادوگران بینشون بُر خورده بودن.

بعد خب در مورد این که از کجا شروع کنیم، طبعاً به دلیل سایتی که ما با هوشصد سال سن توش فعالیم مشخصه که جامون تو غرفه‌های کودک و نوجوانه ( ) و حالا اگه خیلی اصرار شد، جاهای دیه هم سر می‌زنیم.

بعد کلاً میتینگ‌ها هیچوخ اینطوری نبودن که یه برنامه‌ی مدوّن داشته باشن. شما پیشنهاد بده، ملت پایه بودن، بستنی هم می‌خوریم. بعد به دنبال ِ همین دلیل که برنامه مشخص نیست، دیگه هروخ ملت بگن «جون ِ مادرتون جمع کنین بریم خونه‌هامون!» ما جمع می‌کنیم بساطو یا اگه کسی خواست می‌تونه زودتر جدا شه از جمع. به عبارتی ساعت ِ پایان ِ دقیق نداره تا جایی که من می‌دونم!

زت زیاد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
But Life has a happy end. :)
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: شنبه 30 فروردین 1393 17:43
نمایش جزئیات
آفلاین

الا مدیر ِ میتینگ که سالیه، ولی خب یه چیزایی رو که طبق تجربه می‌دونم بت می‌گم، بعدم این که توام پیشنهاداتت رو بده ببینیم با این حجم از استقبال ِ ملت چیکار باید کنیم!

همراه ِ غیر جادویی تا جایی که من یادم میاد، همیشه پای ثابت میتینگ‌های جادوگران بوده. ینی میتینگ از یه سری همراه تشکیل شده بود که بعضی از بچه‌های جادوگران بینشون بُر خورده بودن.

بعد خب در مورد این که از کجا شروع کنیم، طبعاً به دلیل سایتی که ما با هوشصد سال سن توش فعالیم مشخصه که جامون تو غرفه‌های کودک و نوجوانه ( ) و حالا اگه خیلی اصرار شد، جاهای دیه هم سر می‌زنیم.

بعد کلاً میتینگ‌ها هیچوخ اینطوری نبودن که یه برنامه‌ی مدوّن داشته باشن. شما پیشنهاد بده، ملت پایه بودن، بستنی هم می‌خوریم.

زت زیاد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
But Life has a happy end. :)
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: جمعه 29 فروردین 1393 21:35
نمایش جزئیات
آفلاین
سوالای من:
بهتر نیست تاریخش با همه هماهنگ بشه و رای گرفته بشه؟ البته خب نمیدونم شایدم قبلا گرفتین:دی

چه ساعتی تا چه ساعتی خب؟ نهار مهمون ادمین ها ایم؟:-"

آیا کتاب نوردی هم می کنیم؟ بعد خب همه که نمیخوان برن یه جا، من شخصا با هونصد سال سن هر سال غرفه نشر فندق و نشر قدیانی ولو ام:دی چگونه هماهنگ میشه؟

آیا میتونیم همراه غیر جادویی بیاریم؟

آیا مجلس مختلطه؟:-"

برنامه خاصی تدارک دیده شده یا صرفا دور همیه؟ یعنی مثلا ابتدا بریم بستنی بخوریم بعد بریم غرفه کجا بعد بریم نهار یا تصمیمی گرفته نشده؟ایده هم بدیم؟:دی

اینا رو جواب بدین تا بعد:دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: جمعه 29 فروردین 1393 17:40
نمایش جزئیات
آفلاین
با عرض سلام خدمت دوستان
زیاد طولش نمیدم ، خیلی سریع میگم اگه سوالی بود جواب میدم.

قراره در 11 اردیبهشت راس ساعت 4 بعد ازظهر به بهانه ی نمایشگاه کتاب دور هم جمع بشیم.
چون نمایشگاه کتابه مشخصه که محل دیدارمون تو مصلی امام خمینی هستش، حالا یا میتونیم جلو در مترو جمع شیم بعد یهویی حمله کنیم ، یا اینکه حمله کنیم بعد یه جا جمع شیم، اینا رو حالا بعدا مشخص میکنیم .

سوالی بود در خدمتم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
" -زندگي آنچه زيسته ايم نيست ، بلكه چيزي است كه به ياد مي آوريم تا روايتش كنيم ."
گابريل گارسيا ماركز