الا مدیر ِ میتینگ که سالیه، ولی خب یه چیزایی رو که طبق تجربه میدونم بت میگم، بعدم این که توام پیشنهاداتت رو بده ببینیم با این حجم از استقبال ِ ملت چیکار باید کنیم!
همراه ِ غیر جادویی تا جایی که من یادم میاد، همیشه پای ثابت میتینگهای جادوگران بوده. ینی میتینگ از یه سری همراه تشکیل شده بود که بعضی از بچههای جادوگران بینشون بُر خورده بودن.
بعد خب در مورد این که از کجا شروع کنیم، طبعاً به دلیل سایتی که ما با هوشصد سال سن توش فعالیم مشخصه که جامون تو غرفههای کودک و نوجوانه ( ) و حالا اگه خیلی اصرار شد، جاهای دیه هم سر میزنیم.
بعد کلاً میتینگها هیچوخ اینطوری نبودن که یه برنامهی مدوّن داشته باشن. شما پیشنهاد بده، ملت پایه بودن، بستنی هم میخوریم. بعد به دنبال ِ همین دلیل که برنامه مشخص نیست، دیگه هروخ ملت بگن «جون ِ مادرتون جمع کنین بریم خونههامون!» ما جمع میکنیم بساطو یا اگه کسی خواست میتونه زودتر جدا شه از جمع. به عبارتی ساعت ِ پایان ِ دقیق نداره تا جایی که من میدونم!
الا مدیر ِ میتینگ که سالیه، ولی خب یه چیزایی رو که طبق تجربه میدونم بت میگم، بعدم این که توام پیشنهاداتت رو بده ببینیم با این حجم از استقبال ِ ملت چیکار باید کنیم!
همراه ِ غیر جادویی تا جایی که من یادم میاد، همیشه پای ثابت میتینگهای جادوگران بوده. ینی میتینگ از یه سری همراه تشکیل شده بود که بعضی از بچههای جادوگران بینشون بُر خورده بودن.
بعد خب در مورد این که از کجا شروع کنیم، طبعاً به دلیل سایتی که ما با هوشصد سال سن توش فعالیم مشخصه که جامون تو غرفههای کودک و نوجوانه ( ) و حالا اگه خیلی اصرار شد، جاهای دیه هم سر میزنیم.
بعد کلاً میتینگها هیچوخ اینطوری نبودن که یه برنامهی مدوّن داشته باشن. شما پیشنهاد بده، ملت پایه بودن، بستنی هم میخوریم.
با عرض سلام خدمت دوستان زیاد طولش نمیدم ، خیلی سریع میگم اگه سوالی بود جواب میدم.
قراره در 11 اردیبهشت راس ساعت 4 بعد ازظهر به بهانه ی نمایشگاه کتاب دور هم جمع بشیم. چون نمایشگاه کتابه مشخصه که محل دیدارمون تو مصلی امام خمینی هستش، حالا یا میتونیم جلو در مترو جمع شیم بعد یهویی حمله کنیم ، یا اینکه حمله کنیم بعد یه جا جمع شیم، اینا رو حالا بعدا مشخص میکنیم .
سوالی بود در خدمتم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
" -زندگي آنچه زيسته ايم نيست ، بلكه چيزي است كه به ياد مي آوريم تا روايتش كنيم ." گابريل گارسيا ماركز