جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

62 کاربر(ها) آنلاین هستند (45 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
60
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: جمعه 6 فروردین 1395 20:49
نمایش جزئیات
لایک دارید بسی زیباست این فن فیکشن .

لایک دارید واقعا زیباست این فن فیکشن . ( جهت تاکید )

لایک دارید واقعا خیلی زیباست این فن فیکشن ( جهت تاکید بیشتر )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: چهارشنبه 4 فروردین 1395 10:13
نمایش جزئیات
ای بوق بهتون! بووووووووق!
اینم فن فیکشن نوشتنه؟ من اصلا علاقه ای به خوندنش ندارم... بلکه به طرفش جذب میشم و باید بخونم انقد خفنه.
واقعا عالیه دمتون گرم. حرف نداره. فقط چرا نمی نويسين؟ بدووین. ملت شماهم بیاین نظر بدین که ناامید نشن. :))

باز ادامه بدین جونم... باز ادامه بدین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: چهارشنبه 4 فروردین 1395 02:36
نمایش جزئیات
به یوآن:

اینورا روباه؟
والا سوالاتت سوالای منم هستن! :)) فک کنم توی دوتا فصل آخر ملتو ناامید کردیم، روشون نمیشه انتقاد کنن، سکوت معنی دار کردن که یعنی پاشین جمع کنین! :))
فصل جدید والا نمیدونم، یه مقدار شلوغه سرمون، اما راستشو بخوای خوابیدن ِ این تاپیک مارو هم تشویق میکنه بخوابیم.
به هرحال مرسی از اینکه تنهامون نذاشتی و هستی این اطراف.

سال خوبی داشته باشی.

به داف:
عجــــــــــــــب تیکه ای شدی داف تو آواتار جدیدت! :))) چند وقته ندیدم من شماهارو؟ :)) به، پست بلند!

من اول یه جواب کلی بدم بهت. راستشو بخوای من و تدی اگه وقت و حوصله شو داشته باشیم ممکنه برگردیم و یه جاهایی رو اصلاح کنیم تو این فن فیکشن، طبیعت هر نویسنده ایه که بعد از یه مدتی از کار قبلیش راضی نیست. به شخصه در مورد فصل هایی که خودم مسئولیتشون رو به عهده داشتم قشنگ ژانگولری که میگی رو حس میکنم، هرچند الان دیگه دیره واسه تغییر دادنش، ولی کاملا متوجه م چی میگی.
تعارف که نداریم، شاید من هم مث بقیه هری پاتریست های دنیا جوگیر بودم که قهرمان داستانم رو یه کله بفرستم گریف و کوییدیچ و شاخ شه و اینا! شاید اگه به اول داستان برگردم طور دیگه ای این راهو برم، والا رولینگ که رولینگ بود تهش گفت ننه ی ما اضافه س!

اما در مورد سریع پیش رفتن وقایع خب چاره ای نداشتیم، کتاب نبود این. فن فیکشن بود. از طرفی اگه کندتر از این میرفتیم حالا حالا ها تو بافت ملایم و همه چی آرومه! ی داستان بودیم درحالیکه من و تدی برنامه های مهیج تری هم ریختیم واسه فصل های بعد. قرار نیست همش در مورد هاگوارتز گردی و انجام تکالیف باشه. خسته کننده ش نمیخوایم بکنیم.

در مورد توصیف ظاهری، فکر میکنم چون جیمز و تدی رو 8 سالی بود اعضای این سایت میشناختن، ما با همین تصور پیش رفتیم و زیاد نپرداختیم بش که الان حس میکنم حق با توعه و شاید بهتر بوده بیشتر توصیف میکردیم. در مورد دیر بودن اما یه مساله نسبیه. قانونی نیست که بگه تو فصل اول شخصیتتو توصیف ظاهری کن حتما و بعد ادامه بده! گاهی ممکنه وسط داستان رو کنی که آلبوس دامبلدور نقشه متروی لندن رو روی پاش داره. :دی

ناشر هم، باشه بهش میگیم!

مرسی واسه انتقادهای سازنده ت و وقتی که گذاشتی برا کار.
سال خوبی داشته باشی.

پ.ن: در مورد آل، باور کن هیشکی بیشتر از من نمیفهمه حستو!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: سه‌شنبه 3 فروردین 1395 22:02
نمایش جزئیات
چقدر خوبه! پست یوآن پامو به این تاپیک باز کرد و کلشو یک جا خوندم. البته یه یک ساعتی داشتم دنبال فصل ها می گشتم. زیاد فن فیکشن خون نیستم ولی این چقدر خوب بود!

فصل شیش و خشم جیمز، موهای تنمو سیخ کرد! خیلی درکش کردم. چرا هری هیچی بهش نگفت؟ این جیمزی که شما معرفی کردین مسلما ماجرا ها رو از زیر زبون باباش می کشه بیرون! من اعصبام خورد شده. ای کاش جیمز می تونست سری کتابای هری پاتر رو بخونه. فک کن. بابات این همه کار کرده باشه و بهت هیچی نگفته باشه.

منچستر یونایتد؟ مادر سیریوسا؟

یه جا بود که تدی به جیمز می گه نهنگ ها خیلی بدن و ... یه طرفدار دو آتیشه خیلی بیشتر واکنش نشون می ده تا این که بگه تیم فوتبال تو مسخره ـست. نه؟

ولی یخورده این جیمز مثل هریه. در واقع شما مثل رولنینگین. هر دوتا یخورده ژانگولرن. چرا اینقدر جیمز خوبه تو کوییدیچ؟ آره. قضیه وراثت و تمرین. ولی یخورده زود نبود که روز اول مدرسه بره کوییدیچ؟ البته واقعا گذشتن روزا رو به صورت خلاصه نشون دادن سخته. خودم آخه سعی کردم این کارو بکنم ولی بدون این که بگم چند روز گذشت و تو چند روز قبل و ... نشد گذشتن روزا رو نشون بدم. (تو این پاراگراف فک کنم بیست بار عبارت "گذشتن روزا" رو آوردم.

مطمئن نیستم ولی یه توضیح کلی از قیافه و قد و قواره ی جیمز و تدی ندادین. قاتی پاتی و لابلای داستان هر دفعه در مورد یک قسمت ظاهرشون (رنگ مو و چشم ...) توضیح دادین ولی یه خورده دیر... وقتی دارین میدین ناشرا در مورد قیافه و قد و قواره ـشون یه جا حرف بزنین تو اولای داستان که خواننده یه ذهنیت کلی از شخصیتا داشته باشه.

این ال رو هم بکشین. هیچ وقت ازش خوشم نیومد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: سه‌شنبه 3 فروردین 1395 16:31
نمایش جزئیات
خب، من واقعا نمیدونم قضیه چیه؟ ملت فراموش کردن گردش سوم رو؟ یا منتظر فصلای جدیدن ولی روشون نمیشه رو در رو بگن؟
البته وقتی فصل ۷ و ۸ اومد، یه جاهایی ملت تعریف میکردن واقعا! ولی تعجب میکنم چرا کسی نیومد اینجا؟! شاید واقعا ملت خجالتی باشن!
به هر حال من هنوزم طرفدار سرسخت گردش سومم و مخصوصا منتظرم ببینم این یوآن جدیده عاقبتش چی میشه؟

یالا! یالا! جیمزتدیا یالا! فصل جدید میخوایم یالا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: پنجشنبه 21 آبان 1394 07:01
نمایش جزئیات
نقل قول:

اورلا کوییرک نوشته:
من فصل دو رو ندارم!
یعنی توی اولین پست این تاپیک نوشته دو فصل اول حاضره ولی فقط فصل یک هیت و بعد رفته سر فصل سه!
من میخوام!


چقدر عجیب!

اولین پست ما توی این تاپیک دو تا فایل ضمیمه داره یکی به فرمت pdfو یکی word و هر دوی این فایلها شامل فصل ۱ و ۲ با هم هست. اصلا از هم جدا نشدن! دوباره دقت کن, تقریبا غیر ممکنه ۱ باشه و ۲ نباشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: چهارشنبه 20 آبان 1394 22:53
نمایش جزئیات
من فصل دو رو ندارم!
یعنی توی اولین پست این تاپیک نوشته دو فصل اول حاضره ولی فقط فصل یک هیت و بعد رفته سر فصل سه!
من میخوام!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: دوشنبه 18 آبان 1394 05:26
نمایش جزئیات
آهاااااای ملت

دقیقا سر زمان و موعد مقرر! و قولی که داده بودین فصلای جدید "گردش سوم" رو آماده تحویل کردیم!

بخونید لطفا و نظر و پیشنهاد و انتقاد فراموش نشه که همیناست که من و جیمز رو تشویق میکنه این داستان رو تا آخر ادامه بدیم.

ممنون پیشاپیش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

پیوند فایل:


zip اندازه فایل: 405.14 KB; بازدیدها: 32
zip اندازه فایل: 177.16 KB; بازدیدها: 31
zip اندازه فایل: 266.34 KB; بازدیدها: 35
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: پنجشنبه 2 مهر 1394 03:25
نمایش جزئیات
نقل قول:

رودولف لسترنج نوشته:
من اومدم فشار بیارم روتون تا زودتر بنویسید و بذارین فصل های بعدی رو...برای فشار اوردن کجا باید ثبت نام کنم؟!

آره...دیگه...در کل فکر کنید من روتون فشار اوردم...منتظریم باو...یه رودولف لسترنج خفن،با شیشتا زن و چهل و شیشتا بچه بیاد توی داستانتون،داستان رو سریعتر میتونید پیش ببرید!



پ.ن:گفتم تاپیک بیاد بالا،ببیند،شاید یادتون رفته قراره فصل بعدی رو بذارین،یادتون بندازم...جون رودولف نذارین تو خماری ما رو یکهو ولش کنید...حیفه!


فصلای جدیدمون آماده‌ان رودولف فقط ویرایش نهاییشون مونده که خیلی بیشتر از نوشتنشون طول کشیده.

مرسی پیگیری و حواست هست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: پنجشنبه 2 مهر 1394 02:26
نمایش جزئیات
من اومدم فشار بیارم روتون تا زودتر بنویسید و بذارین فصل های بعدی رو...برای فشار اوردن کجا باید ثبت نام کنم؟!

آره...دیگه...در کل فکر کنید من روتون فشار اوردم...منتظریم باو...یه رودولف لسترنج خفن،با شیشتا زن و چهل و شیشتا بچه بیاد توی داستانتون،داستان رو سریعتر میتونید پیش ببرید!



پ.ن:گفتم تاپیک بیاد بالا،ببیند،شاید یادتون رفته قراره فصل بعدی رو بذارین،یادتون بندازم...جون رودولف نذارین تو خماری ما رو یکهو ولش کنید...حیفه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!