شخصیت جادویی خودت را بساز، به یکی از چهار خانه ملحق شو، در کلاسها شرکت کن، کوییدیچ بازی کن و ماجراجوییهای خودت را بنویس.
✨ بیش از ۱۵,۰۰۰ جادوگر از سال ۱۳۸۲
🏰 ۴ خانه فعال: گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف، ریونکلاو
📚 اساتید راهنما تو را قدمبهقدم همراهی میکنند
⚡ ماجراجوییهای بیپایان در انتظار توست
🗺 سفر تو در هاگوارتز:
📝یک داستان کوتاه بنویس
🧙شخصیت خودت را بساز
🛒از کوچه دیاگون خرید کن
🎓به یک خانه ملحق شو
همه چیز ساده است! استاد راهنمای اختصاصی تو را در هر قدم کمک میکند
خب.. سلام.. راستش یه infpام . معمولا بخاطر ساکت بودنم مرموز بهم میگن ولی خب به نظرم دلیل خاصی برای مرموز بودن ندارم. عاشق ماه ، موسیقی ، کتاب، خیالپردازی و نوشتنم. آدم اجتماعی نیستم و بیشتر علاقه به تنهایی دارم و جدا از این خیلی خجالتیم . با اینحال اگه قرار باشه کسی سمتم بیاد تا جای ممکن باهاش خوب رفتار میکنم و کلا آدم مهربونیم. معمولا از پاترهدا میشنوم که شخصیتی شبیه لونا دارم. اولويتم فقط ریونکلاوه و از اسلیترین خوشم نمیاد. نمیدونم چرا حس میکنم خوب توضیح ندادم.
سلام کلاه ! من آدم خیلی خیال پردازیم و رنگ مورد علاقم ابیه و خیلی کتاب میخونم و تایپ شخصیتی من Enfp و از دیدن انیمه و فیلم و سریال خوشم میاد و الویت من فقط و فقط ریونکلاو .
خب سلاممم برای گروهبندی اولویتم گریفیندور یا اسلیترین هستش و خب رنگ مورد علاقهم قرمز و سبز و مشکی ویژگی گریفیندور رو دارم شجاع و مهربونم و از یه طرف دیگه ویژگی اسلیترین رو دارم و خیال پردازم به هر حال هرکدوم رو دوست داشتی انتخاب کن:)
سلام برای گروهبندی اولویتم اسلایترین و بعد ریونکلاوه رنگ های سبز و مشکی و آبی و بنفش رو دوست دارم( رنگ های اسلایترین و ریونکلاو) تایپ mbti ام infp هست ویژگی های اسلایترین رو دارم ولی خیالپرداز هم هستم و خب به امید اسلایترین شدنم
سلام بنده خودم را شجاع میدانم . دوستان نزدیکمم همین فکر را در رابطم میکنند ادم کتابخون و پر شر و شوری هستم به قول معروف هرحا برم انجا منفجر میشود اولویتم گریفیندور بعد ریونکلاوه هرجی عشقت کشید راستی تایپمم entj است شاید کمک کننده باشه
سلام. خب نمی دونم باید چی بگم. نمی خوام خیلی مغرور و خود بزرگ بین به نظر بیام ولی بنظرم اینا ویژگی های بارز منه من خیلی زرنگم و باهوشم، شجاعم، پر انرژی و شوخم یکمی، مهربونم علاقه مندی هام هم کتاب خواندن، نواختن ویولن، برنامه نویسی و داستان نویسی هستش چیز دیگه ای ذهنم نمی رسه اولویت هم فقط با گریفیندوره ممنون امیدوارم که جال خالی داشته باشه
سلام..... من نمیدونم باید گه گروهی برم و به گروه خاصی علاقه علاقه شدید ندارم کلاه جون :) جونم برات بگه من یه enfp ام... همیشه عاشق کار هایی که به بدن آدرنالین میاره ام و به نظرم خوندن داستان ترسناک یا از یه برج بلدن پریدن پایین(با چرت نجات) باعث میشه روحم شاد بشه!! غذای مورد علاقم مرغ بریونیه.. مهربونم،، برای خواهرم هر کاری میکنم (حتی یه بار یکی سرشو به دیوار کوبید(غیر عمد) زدم پکوندمش)... عاشق موسیقی و پارتی و جشن گرفتن با دوستا و اینام :) دیگه خودت بگو....