جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

76 کاربر(ها) آنلاین هستند (67 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
74
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  172 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  348 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
from:وزارت ارتباطات
to:کرد سايه ها

شخص وزير با شما صحبت ميکنه.

قبل از هر چیز باید بگمسی لنسیو کرد سایه ها سی لنسیو
ايجاد تفرقه کار هميشگی شما خون فاسدها بوده ولی اين دفعه به هدف پليدتون نمی رسيد.

سر لوسيوس مالفوی.ارباب لرد ولدمورت.پروفسور سوروس اسنیپ. عليا حضرت خون آشام. وزير کينگزلی. عالیجناب فيتال.پروفسور مودی عزيز.بانو ليدی ولدمورت.حضرت سائورون.گيلبرت شجاع دل.شواليه های سياه و بقيه سروران ارتش سياه ; با تمام قدرت با هم و بر عليه شما متحد شده اند.

تصویر تغییر اندازه داده شدهتصویر تغییر اندازه داده شدهتصویر تغییر اندازه داده شدهتصویر تغییر اندازه داده شده
پروفسور اسنیپ از وفاداران هميشگی جبهه ما بوده و هستند و اين افترای بی جا لکه ننگی برای شما خون فاسد ها خواهد بود.ما با تمام قدرت از يکديگر حمايت ميکنيم.

والسلام عليکم.................سر لوسيوی مالفوی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: دوشنبه 18 اسفند 1382 17:23
نمایش جزئیات
آفلاین
در جواب تو اسنیپ باید بگم که

فعلا قرار نیست کودتا بشه تا دامبلدور اجازه نداده

ما جبهه سفید ها مقابل شماییم با اجازه تون

تو که هنوز تو هوا معلقی
:-D
1 پات اینوره 1 پات اون وره

بهتره زودتر تکلیف خودتو روشن کنی

چون اینطور که معلومه ولدمورت هم بهت اعتماد نداره نقل قول:
لرد سایه ها

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: دوشنبه 18 اسفند 1382 17:17
نمایش جزئیات
آفلاین
من كه طرفدار كينگزم ! تصویر تغییر اندازه داده شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: دوشنبه 18 اسفند 1382 17:07
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا یه سوال دارم ...البته خارج از موضوع:
کیا میخوان کودتا کنن؟ کیا طرف ما هستن ... و کیا مقابل؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: دوشنبه 18 اسفند 1382 16:37
نمایش جزئیات
آفلاین
مد آی عزیز:

متشکرم از حمایتت............ما مخلص هر چی آدم با معرفتیم. :-D

در مورد کودتا موافقم ولی فکر می کنم باید قویتر بشیم

در ضمن باید ببینیم نظر دامبلدور چیه؟ :-D

بعدشم در این قسمت عوامل پلید زیاد هستن :pint:

بهتره ادامه ی حرفها رو بعدن بهت بگم

این مسئله رو تو دفتر دامبلدور مطرح کن نقل قول:
لرد سایه ها

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
توجه توجه
دارك لرد مرلين مودي
فقط خواستم رسما حمايتم را از شما اعلام كنم و يك
تذكر كوچولو بدم كه منتظر چي هستيد ديگه !!!
شما خودتون ۳ نفر با من نسخه انگليسي مودي با البوس و
سدريك و سر نيكلاس و جمعيت ارواح سفيد و ارواح سر
بريده و سر گروههاي خانه ها البته به جز سالازار
اسليترين ديگه منتظر چي هستيد ??? بزنيد يه كودتاي
ديگه. برد حتمي است!!!!!
راجع به ديوانه ساز هاي ولدومورت هم نگران نباشيد من
به اندازه كافي پاترونم مي سازم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: دوشنبه 18 اسفند 1382 16:00
نمایش جزئیات
آفلاین
هی لوسیوس داری خیلی پر رو میشی

من هی بزرگواری می کنم هیچ چی بهت نمی گم

دهن من باز بشه داداش دیگه هیچ کی نمی تونه ببندش میفهمی که

به موهات نگاه کن تا حالا هم احترام اون موی سفیدت رو نگهداشتم.

عوض اینکارا برو مواظب اون دراکو باش تا بین اون کراب و گویل له نشه. :lol2: نقل قول:
لرد سایه ها

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
درسته........این 2 تا بچه دارن از قدرت و شهرت اسلیترین سوء استفاده می کنن.با 2 تا شونم!

دارکی گوش سوخته و کرد سایه ها

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
درگیری داخلی چیه؟
از کی تا حالا این لرد سایه شده داخل ما؟
بابا حالتتون بده ها!
عمرا تا من هستم در گیری داخلی ببینین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: دوشنبه 18 اسفند 1382 13:46
نمایش جزئیات
آفلاین
من: مودی!
مودی: جانم دارک مزاحم نشو دارم با خونی صحبت می کنم!
من: ولش کن بابا! ا یعنی منظورم این نبود که خونی رو ول کنی! منظورم این بود که بعدا صحبت کن
مودی: اوکی
من: ببین درگیری داخلی بینشون شده برو بروچز رو وردار تا شیرتوشیره وزارت خونه رو بگیریم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!