با سلام و خسته نباشید خدمت ناظران محترم... من یه سئوال برام پیش اومده بود که احتمالا برای خیلیای دیگه هم پیش اومده و قصد دارم تاپیکی براش بزنم... سئوال من درباره ی نفرین درس دفاع در برار جادوی سیاهه که هر سال معلم این درس یه بلایی سرش میاد و نمی تونه تدریس رو ادامه بده...خیلی ها میگن از وقتی دامبل پیشنهاد ولدی رو رد کرده این اتفاق افتاده در صورتی که این اتفاق زمانی افتاد که هری وارد مدرسه شد...قبل از اون سال ها کوییریل این درس رو تدریس می کرده نمی دونم این تاپیک زده شده یا نه...ولی اگه زده نشده نظرتونو در موردش اعلام کنید ممنون می شم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium][color=336600][font=Arial]ما همگی اعتقاد داریم که باید خدا را کشف کرد.دریغا که نمی دانیم هم چنان که در انتظار او به سر می بریم ، به کدام درگاه
نوشته : من هرچی جستجو کردم نتونستم تاپیکی با عنوان " چرا هری تونست اولین جاودانه ساز رو براحتی نابود کنه " یا چیزی شبیه این پیدا کنم . جای سوال نیست که آیا جاودانه ساز های بعدی رو هم به خاطر وجود عشق (چیزی که دامبلدور همیشه میگه) براحتی میتونه نابود کنه ؟
به نظرم این عنوانیه که میشه روش بحث کرد . من واقعا نمیدونم هری که هنوز از مدرسه فارق التحصیل هم نشده چطور میخواد جاودانه ساز ها رو نابود کنه پس اجازه میخوام تا عنوانی بسازم و بحث کنیم
به نظر من اين تاپيك به هيچ نتيجه اي نميرسه !!!
[quote]نوشته :
هووووون تاپیک میدی؟ علل ظاهر متفاوت دامبلدور[/quote نه تاپيك به اين مسخره اي تا حالا نديده بودم !!
مجوز به هيچ عنوان داده نميشود !!!
سيريوس
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم
من هرچی جستجو کردم نتونستم تاپیکی با عنوان " چرا هری تونست اولین جاودانه ساز رو براحتی نابود کنه " یا چیزی شبیه این پیدا کنم . جای سوال نیست که آیا جاودانه ساز های بعدی رو هم به خاطر وجود عشق (چیزی که دامبلدور همیشه میگه) براحتی میتونه نابود کنه ؟
به نظرم این عنوانیه که میشه روش بحث کرد . من واقعا نمیدونم هری که هنوز از مدرسه فارق التحصیل هم نشده چطور میخواد جاودانه ساز ها رو نابود کنه پس اجازه میخوام تا عنوانی بسازم و بحث کنیم
با سلام خدمت ناظرین خوب و دوست داشتنی. مجوز میخوام. عنوان: چرا دامبلدور به اسنیپ اعتماد داره. من مطمئنم که اون چیزی که هری گفته نیست با این حال بستگی به نظر شما عزیزان دارد. با تشکر دارک کینگ
خب
در اين مورد در تاپيك آيا واقعا دامبلدور مرده يا نه زياد بحث شده . تاپيك جديد لازم نيست ميتوني دوباره در همون به اين بحث ادامه بدي
سيريوس
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم
با سلام خدمت ناظرین خوب و دوست داشتنی. مجوز میخوام. عنوان: چرا دامبلدور به اسنیپ اعتماد داره. من مطمئنم که اون چیزی که هری گفته نیست با این حال بستگی به نظر شما عزیزان دارد. با تشکر دارک کینگ
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
جهان آنقدر بزرگ نیست که ما تصور می کنیم...جهان آنقدر بزرگ است که ما نمی توانیم تصور کنیم. آرتور چارلز کلارک