اهم...ببخشید کوییرل جان منظورتون از عضو تازه وارد که من نبودم احیاناً؟!!! ----------------------------- با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیران محترم به تازگی یه امکان جدید توی سایت برای سانسور کردن پست ها توسط ناظران به وجود اومده که با نوشتن یه کلمه خاص یه شکلک ظاهر میشه: من در این مورد پیشنهادی داشتم که موجب راحت تر شدن کار ناظران نیز خواهد شد. اگه بشه از الفاظ بد و نا پسند هم به عنوان کدی برای این شکلک استفاده کرد الفاظ ناپسند هم در چت باکس کم تر دیده میشه و هم پست ها و این مسئله هم کار مدیرا و هم کار ناظران رو راحتتر میکنه. با تشکر کورن اسمیت
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium][color=336600][font=Arial]ما همگی اعتقاد داریم که باید خدا را کشف کرد.دریغا که نمی دانیم هم چنان که در انتظار او به سر می بریم ، به کدام درگاه
اینجا تاپیک گفتگوی اعضایه سایت با مدیران سایته نه گفتگو ی کاربران سایت با کاربران و دردو دل کردن.
لطفا از طریق مسنجر و یا پیام شخصی به همدیگه اطلاعات بدید.ممنون
پ.ن:من خوشحال میشم وقتی میبینم اعضایه تازه وارد که فارسی هم خیلی روان نمیتونن بنویسن با این سرعت با اکثر اعضا که جزو خاطرات سایت به حساب میان آشنا میشن!
ببخشید من باز پست زدم!هنوز عادت اینکه جواب بدم تو سرم هست!اگه وقتش باشه زودتر مدیرا پا می شم می یام جواب بدم!(چکش!)
کینگزلی من کمی فکر کردم!بعد دیدم اعضای قدیمی هستن اما پست نمی زنن!مثلا چوچانگ همون چوچانگ قدیمه!کورن همین آروتوره مرلینم همون مرلینه!بارون همون کرام هستش هری هم همون خودشه کالینم همون کالینه!راجرم همون راجره!اما دیگه سالازار و ونوس و مازمولاو و هاگرید قدیمی اینا نیستن دیگه آداسی نیست!دیگه اون کافه ی سه دسته جارو که یک دقیقه پست رو دیر می زدی یکی پست زده باشه نیست!سایت کلی تغییر کرده!رولها هم کلی تغییر کرده!من به جرات می تونم بگم جرات ندارم رول بچه هارو ادامه بدم!مثلا پست آوریل سه روز توی تالار بود جرات نداشتم ادامه بدم چون می ترسم به سوژه لطمه بخوره!اعضا طرز نوشتنشون فرق می کنه ایشالله که دوم می یاری!
دیگه اینکه به حرف هدویگم گوش کن راست می گه!
آها در مورد نویل لانگ باتم جدید من دیشب به طور مختصر باهاش حرف زدم!به این دلیل که زیاد وقت نداشتم نتونستم بهمم چطوریاست ولی فارسی نوشتن براش سخت بود و خیلی دیر جواب می داد یه سری هم برام انگلیسی می نوشت منم که انگلیسی صفر با هزار زور می فهمیدم به نظرم به کمک احتیاج داره و می تونه کمک خوبی برای راجر باشه که انجمن انگلیسی رو راه بندازه در یابینش!
ببخشید که من هی می یام می حرفم!از دیدن کینگزلی خیلی ذوقیده شدم!چون همیشه می گم بهترین وزیری بود که سایت داشته!با اینکه هیچ دسترسی ای نداشت اما توی یاد همه موند!و با رولهاش وزارت کرد!کلا کودتا اون موقع ها سوژه بود!حالا که هر کاریم بکنیم وزیر باصبر پیدا نمی شه!بازم ببخشید!
راستی کینگ می گم پستات رو توی کافه هیچوقت فراموش نمی کنم!از تاریکی بیرون می یای و به دنبال بیل می دوئی!!یادش بخیر!
بازم ببخشید!من ایدی این کینگ رو نداشتم شرمنده حرفامو همینجا زدم!بازم ببخشید
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فلور دلاكور در 1386/3/11 21:45:19
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
هوووم ... سلام عرض می کنیم طبق معمول ما خیلی فضولیم و می پریم وسط!
سلام عرض می کنم خدمت کینگزلی اسموت که یه زمانی دبدبه و کبکبه داشت و رولاشو خوندیم و این صحبتا(مثلا خواستم بگم که می شناسمت!).
کلا هر کار دلت می خواد بکن داوش به مام ربطی نداره فقط یه چیز هست من متذکر شم.
از آنجایی که بچه های حال حاضر جنبشون خیلی متفاوته نسبت به بچه های حال قدیم!، شوما که می خوای یه سوژه پیامبری راه بندازی، بهتره به جای لفظ پیامبر لفظ منجی رو به کار ببری تا کسی بهش برنخوره که داره به دینش توهین می شه.
گفتم که اگه شروع به فعالیت کردی یه وقت کسی چوب لا چرخت نندازه و بحث ِ خاصی پیش نیاد و پیشگیری بهتر از درمان است وگرنه ما را چه به سوجه دادن های شما !
پ.ن : کیگنزلی اونی که گیم مستر بود تو مسنجر ادت کرد من بودم!
====
مدیران عزیز ... با این دوست خارجیمون بنده یه صحبتایی داشتم و گویا ایشون بسیار به هری پاتر علاقه منده و پتانسیل خوبی هم برای فعالیت داره و بهتره یکیتون شخصا باهاش وارد مذاکره شه راه و چاه سایت رو بهش نشون بده. گویا قبلا ایران نبوده و فرهنگش طبعا فرق می کنه و بهتره یکی به طور انفرادی یه مشاوره ای باهاش داشته باشه! اونلی اطلاعات و پیشنهادات بود!
کینزگلی اگه این کنارو میدیدی میدیدی که من آن لاین هستم ولی افراد حرفه ای تو سایت زیاد شدن جرات خودنمایی ندارم.
من تازه متوجه نویل شدم!
به نویل: مقاله هایی رو که ارسال میکنی انگلیسیش رو هم کنارش بنویس یا در تگ مخصوص یا بدون تگ مخصوص خودمون درستش میکنیم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
همه برنامه هی جانبی رو میذارن کنار یه ماه آخر من تازه یه ماه آخر فعالیتای جانبیم شروع شده! پیشواز رفتم! هوم...عجب دنیاییه همه مشغولیات ذهنی دارن! ما اومدیم تو خط...باید فکرکنم واسه ایده ی جدیدم... ببینیم ظرفیت اعضا تا چه حده...نمیدونم چرا همه میگن قدیمیا نهایت دوومشون تو سایت یه هفتس... حالا ببینیمو تعریف کنیم -------------------------------- عجب ...چقدر این کورن اسمیت شبیه امینیمه! احتمالا آرتورم رئیس جمهور آمریکاس که باش دشمنی داره!
آخ جون!عضو خارجی... البته دسیسه ی انگلیسه...عامل نفوذی انداختن تو سایت چشم ندارن ببینن که! اونوقت میگن ما تروریستیم. از طرف من بهش بگید شیم آن یو! آی ام بلک بورد،فاین تانکیو
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کینگزلی در 1386/3/11 3:37:27
یوزر آیدی شماره ی 57. یکی از اعضای فوت شده،سوخته و خاکستر شده ی جادوگران.
به شیکم دشمن قدیمی آرتور ویزلی هوووم از ملت قدیمی خیلی کم هستن...مرلین هم تا همین چند ماه پیش بود یه دفعه غیبش زد عله کبیر هم همچنان مدیره دلمان همی برای تو ، دارکی ، گیلیدی و غیره تنگیده بود! اگه بخوای دوباره توی سایت فعالیت کنی یه مدت طول میکشه تا جا بیفتی و با جو جدید آشنا شی.اما با استعدادی که تو داری میترکونی ایشالا! ----------------------------- با سلام و خسته نباشید خدمت مدیران محترم(تریپ پاچه خواری!)
هوووم اگه توجه کرده باشید تازگیا یه عضو تازه وارد اومده با شناسه ی نویل لانگ باتم که چند تا پست به انگلیسی زده و خوب اونطور که به نظر میاد اصالتا ایرانی نیست! به نظر من باید بیشتر به این عضو توجه بشه و خب نباید باهاش مثل عضو های عادی رفتار بشه. همون اول طوری باهاش رفتار شد که معمولا با عضو های تازه وارد رفتار میشه و به نظر من بهتره بیشتر باهاش مدارا بشه. این فرد می تونه دروازه ای برای بین المللی تر شدن سایت و مطرح شدنش بین طرفداران هری پاتری در سرار دنیا بشه. الان یه انجمن انگلیسی داریم که من آخر نفهمدیدم واقعا توش پست میخوره یا نه اما بهرحال اگه بتونیم به وسیله ی این فرد یه عده رو جذب کنیم و این انجمن رو توسط همینا فعال کنیم می تونیم سایت رو از همه لحاظ از این رو به اون رو بکنیم! البته شاید از نظر شما این امر زیاد مهم نباشه و سایت الان به اندازه ی کافی مطرح باشه... در هر حال این یه پیشنهاد بود و از اینکه نظرتونو در موردش بدین ممنون میشم با تشکر کورن اسمیت
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium][color=336600][font=Arial]ما همگی اعتقاد داریم که باید خدا را کشف کرد.دریغا که نمی دانیم هم چنان که در انتظار او به سر می بریم ، به کدام درگاه
منم گفتم یه چیزی بگم نگی نیستی!منم به دلیل کنکور ممنون النت شدم!حالاهم با هزار بدبختی امدم!قدیمی هم یه کورن هست همون آرتور قدیمی!بقیه همه بعد از رفتنت امدن!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
دیگه انقدر مراممون نم برنداشته دادا کریچ! مگه تنگه واشیو یادم میره که به تنهایی 300 تا ساندویچ واسه 400 مرد جنگی حمل میکردی؟ شخصیتو عوض میکنم...یه چیزی از خودم درمیارم،میخوام ادعای پیامبری بکنم اساسی! بلاخره جادوگرام باید دین داشته باشن نه؟ هرچند یه ماه مونده به کنکور بنده،ولی دلم خیلی تنگه درودیوارای اینجا شده... میتونم همین شناسه رو ویرایش کنم؟هوم؟ چون حیفه این تاریخ ثبت نام عوض بشه!ماله 2004 ره! کریچ جان از بروبچ قدیم چند نفر اینجان؟مدیر هنوز علی نیلیه؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
یوزر آیدی شماره ی 57. یکی از اعضای فوت شده،سوخته و خاکستر شده ی جادوگران.