نام: راجر نام خوانوادگی: دیوس گروه: راونکلا سن: 18 سال: هفتم رتبه: کاپیتان تیم کوییدیچ راونکلا رنگ چشم: آبی رنگ مو: بلوند ظاهر کلی: خوشتیپ قد: 185 لباس: ردای مخصوص هاگوارتز(توضیح میخواد؟) چوب جادویی: سی سانتی متر یال تکشاخ در مرکز علاقه مندیها: کوییدیچ، علافی، مخ زدن و خیلی چیزای دیگه! توضیحات اضافه: من انسانی هستم جذاب که هرکسی رو به خودم جذب میکنم. بچه ی درسخوانی نیز هستم و از حادوی سیاه بدم می آید. به شهرت علاقه ی زیادی دارم و خوانندگی را دوست دارم. ________________ ممنون میشم که اگه تاییدم کردین، مثل بعضی از رول پلینگیها فیلد معرفی شخصیت من رو هم پر کنین. ممنون
نام:آنجلينا جانسون سن:19 گروه:گريفيندور چوبدستي:ريسه قلب اژدها و چوب درخت بيد خصوصيات ظاهري:قد بلند با موهاي بلند مشکي توانايي ها:خب راستش در اجراي سريع و بي عيب وردها خيلي مهارت دارم يک بار هم معجون فليکس پختم که خيلي خوب از کاردراومد علايق:سرکار گذاشتن ملت با استفاده از وسايل مغازه ويزلي ها و نوشيدن آب کدو حلوايي در ضمن يک عدد پف کوتوله ناز و بانمک دارم که از مال جيني خيلي بهتره رشته هاي مورد علاقه:کوئيديچ(مهاجم تيم گريفيندور) و معجون سازي
من نگاه کردم ديدم اين شخصيت بيش از 1 ماه در ايفاي نقش فعاليت نکرده پس لطفا تاييد کنيد تایید شد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/8/22 19:40:11
ma rish gozashtim o sare kar shodim ma rish tarashidim o pooldar shodim az falsafeam goore Arastoo larzid vin jame naghizin ke ostad shodim
نام : استابی نام خانوادگی:بوردمن گروه:گریفیندور سن:37 قد:167 وزن: 50 رنگ چشم:مشکی رنگ مو:مشکی لباس:شلوار دوئل به همراه شنل جادوگری شغل: خواننده و آهنگساز توضیحات خانوادگی:من در یه خانواده کاملا مشنگی به دنیا اومدم و پدر و مادرم تو لندن به دور از جادو وجادوگری زندگی میکنن و فعلا هم مرلینو شکر زنده ودر حال ادامه حیاتن چوب جادوگری: از چوب درخت خاس با مغز رگ ازدها و پر ققنوس و آهار شده بوسیله معجون تاج الملوک محل زندگی: اون دور دورا علایق: جادوی سیاه - خوانندگی - دادن آلبوم جدید و زدن کنسرت قوم و خویش: بعضیا منو با سیریوس بلک مرحوم اشتباه میگیرن که باعث لرزیدن سیریوس تو قبر میشه چوب جارو : آذرخش 2007 حیوان خانگی : اژدهای شاخدار مجارستانی رنگ مورد علاقه : این رنگی ..........
خوبی؟شما که تایید شدی.دوباره چرا!؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/8/21 20:09:23
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت: نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی
نام: شرلی نام خانوادگی: گرنجر گروه: ریونکلا معرفی کوتاه از زندگی شخصیت: در شبی برفی در خانواده ای ماگل در لندن متولد شدم. در سنین کودکی پی به تغییرات عجیب در خود بردم و احساس کردم توانایی های ویژه ای در وجودم شکوفا می شود. در سن یازده سالگی نامه ای از هاگوارتز دریافت کردم و با وجود غیر عادی بودن مدرسه با ان جا رفتم. چون از هوش نسبتا بالایی برخوردار بودم به گروه ریون کلا رفتم. از ان به بعد زندگی ام دستخوش تغییراتی شد که جادوگری را مهم ترین عامل ان می دانم.
با آرزوی موفقیت برای تمام جادوگران
فامیلت رو باید عوض کنی و یک مقدار بیشتر در مورد شخصیتت توضیح بدی چه میدونم چند سالشه و چی کاره است و اینا فامیلی که شبیه به فامیلی شخصیت های اصلی داخل کتاب باشه قبول نیست
توضيح جديد: فيلد جديدي در ويژگي هاي فردي هر فرد ساخته شده است به نام "معرفي شخصيت" كه هر كس مايل به قرار گرفتن اين فيلد در ويژگي هاي فردي خود ميباشد بايد در همين تاپيك معرفي شخصيت شخصيت خودش رو بنويسه و اعلام بكنه كه ميخواد اين معرفي شخصيت در فيلد"معرفي شخصيت" قرار بگيره
-قسمت معرفي كوتاه خیلی مهمه...حتما باید اونجا در مورد زندگي شخصيتتون توضيح بديد.
-در ضمن از این به بعد شخصیتهای غیر هری پاتری تائید نمیشن مثل شخصیتهای ارباب حلقه ها یا کتاب های دیگه
-شناسه ها حتما باد فارسی باشن...به طور مثال: هري پاتر
-پست افرادی که پايين اونها نوشته شده "تاييد شد!" تائید شده هستند و دلایل تائید نشدن بقیه ی افراد در زير هر پست نوشته میشه
-از تکرار پست خود خودداری کنید مگر این که از تاریخ اون بیش از 3 روز گذشته باشه در غیر این صورت ممکنه برای تنبیه تائید شخصیتتون به تاخیر بیفته
-در قسمت ویژگی های فردی هر کاربر تائید شده قسمتی هست به نام ایفای نقش هری پاتری که داخل اون شخصیت هری پاتری فرد مذکور نوشته میشه این قسمت اصلا مهم نیست و اگر برای کسی نوشته بود بدون شخصیت جای نگرانی نداره
- تغییر گروه به هیچ وجه انجام نمیشه!
- اگر مایلید شخصیت خودتون رو عوض کنید باید با شناسه ی جدید این کار رو بکنید(يعني دوباره عضو سايت شويد) و حتما در معرفی برای شخصیت جدید شناسه ی قبلی خود رو ذکر کنید. اگر چیزی مغاییر با این مشاهده بشه (یعنی فردی دو شناسه برای ایفای نقش داشته باشه) با متخلف برخورد شديدي خواهد شد.
-هر وقت نتوانستید با شناسه قبلی وارد سایت شوید نشان دهنده این است که شناسه شما عوض شده است و در این حالت شناسه جدید را امتحان کنید. اگر در هر حال نتوانستید وارد سایت شوید از طريق پست الكترونيكي( ايميل ) ثبت نام خود وارد شويد يعني به جاي شناسه ايميل را وارد كنيد و سپس دوباره به من پي ام بزنيد.
*اخطار* هر کسی که با یک شناسه ی نمایشی دیگه تائید شده باشه و بعدا اسمش رو عوض کنه از ايفاي نقش سايت اخراج میشه. در کل کسی که شناسه ی نمایشیش با اونی که باهاش تائید شده فرق داشته باشه از ایفای نقش اخراج میشه
نام : ویکتور کرام گروه : اسیترین توضیحات : من در سال چهارم به مدرسه هاگوارتز اومدم و درمسابقه سه جادوگرشرکت کردم و از هرمیون (هرمانیونی) گرانجر خوشم آمد و نیزجستجوگر تیم ملی بلغارستان درمسابقه کوییدیچ هستم
دوتا پست قبل تر رو ببيني جوابت رو دادم زير پستت!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/21 17:56:25
سلام نام : هرمیون گرانجر نسبت :دوست هری پاتر گروه : گریفندور توضیح : من هرمیون گرانجر دختر پدر ومادری هستم که جادوگر نمی باشند و به قول سیریوس بلک باهوش ترین جادوگردر رده سنی خود میباشم
این شخصیت گرفته شده
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/8/20 19:39:00