جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

17 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
16
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: خوابگاه دختران ریونکلا
ارسال شده در: یکشنبه 22 خرداد 1384 13:56
نمایش جزئیات
آفلاین
فلور مياد تو خوابگاه ميبينه چو داره وسايلشو جمع ميكنه!

فلور: چو؟ جايي ميري؟
چو: اره!
فلور: كجا؟
چو: ميرم براي هميشه!
فلور:
فلور: نكنه از هاگوارتز اخراجت كردن!
چو: كاش اخراجم ميكردن!
فلور:
فلور: اخه بگو چي شده! حتما ميري مسافرت!
چو: اره! ميرم مسافرت! و ديگه برنميگردم!
فلور:
فلور: منظورت چيه؟
چو: من هي ميگم دارم ميرم تو اينجا گير دادي !!!!
فلور:
چو: بابا! دارم ميرم گريفيندور!
فلور: تو كه تو گريفيندور بودي!
چو:
فلور:

چو بقچشو بر ميداره!

چو: فلور!
فلور: جان فلور!
چو: بچه هارو ديدي بگو منو فراموش نكنن!
يدفعه چو اختيارشو از دست ميده و ميره رو رداي فلور گريه ميكنه!
فلور:
چو بلاخره موفق ميشه خودشو كنترل كنه!
چو: خوب، شايد بعد از سه ماه برگشتم! خداحافظ!
فلور:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: خوابگاه دختران ریونکلا
ارسال شده در: پنجشنبه 19 خرداد 1384 22:13
نمایش جزئیات
آفلاین
راجر:اه...كاش ساعتم رو نداده بودم به اين دوختره
(راجر و ققنوس پشت دره خوابگاه دختران)
ققنوس:بايد يه راه پيدا كنيم...
بن و آموس:به...به...آقايون در خوابگاه دختران چيكار مي كنن
راجر:فكرت رو منحرف نكن ساعتم دست چوچانگه
ققنوس:داريم ميريم @@@@@@@(سانسور به علت بچه ها)
آموس:من از اول مي دونستم شما ههل كاراي بد نيستين...راجر تو صادق ترين پسر زميني
راجر:
بن:ببينيد من مي تونم يه كاري كنم ساعت رو چو بياره اما بايد من و آموس رو با خودتون ببريد
ققنوس:نه...نه...ما شما رو اونجا با اين تيپ خز ببريم دي گه هيچ@@@@@ به ما @@ @@@@(حرفايي كه به ذهنتون مي رسه جايات ها بزاريد به علت سانسور معزرويم)
بن: مگه ما چمونه...
راجر:حالا ساعت رو چه جوري مي خواستي بگيري
بن:ما رو با خودتون مي بريد
راجر:ول كن ما نيستي...نه
كريچر:چيزي شده؟
ققنوس:راجر ساعتش پيش چو مي خواد ساعت رو بگيره
كريچر:اين كه كاري نداره من مي تونم هر جا بخوام برم الان ميارم
بن و آموس:
كريچر:بيا اينم ساعت ...خوب بايد من برم
ققنوس:مرسي...خوب بريم...
ققنوس و راجر ته سالن:
آموس و بن:
راجر:حالا اگه ميخوايد بيايد بريد لباس عوض كنيد و اين موهاتون رو درست كنيد
بن و آموس به طرف راجر و ققنوس مي دوند: :bigkiss: :bigkiss:
ققنوس:مثل من به پرهاتون ژل بزنيد ها
بن و آموس و راجر:
ققنوس:چيزي شده؟
راجر:فكر نمي كنم ما پر داشته باشيم
ققنوس: آهان به موهاتون...همون
نيم ساعت بعد ...
ققنوس و آموس و بن و راجر: :
witch:
ققنوس:اين كيه داره پشت سرمون مياد
راجر:واــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي
چو و فلور:راجـــــــــــــــــــــــــــــــــــر...ميريد @@@@@ ما رو نميبريد
راجر:هواستون باشه سوتي ندي ما نمي رفتيم @@@@ بازي
چو:خوب ما هم ميايم بريم كافه سه دسته جارو
بن و آموس و راجر و ققنوس:
فلور:بريم ديگه
ققنوس و آموس و بن و راجر و فلور و چو :
كريچر:هــــــــــــــــــــــــــــــــــــي صبر كنيد منم بيام
ققنوس و آموس و بن و راجر و فلور و چو :
كريچر:بريم
ققنوس و آموس و بن و راجر و فلور و چو و كريچر:
استيو:بچه ها اين منم صبر كنيد....
ققنوس:جون هركي دوست داريد بريم ديگه آخرش گير مي افتيما
استيو:چرا به من نگفتيد....خوب بخشيدمتون....حالا بريم
ققنوس و آموس و بن و راجر و فلور و چو و كريچر: اين چه وضعيه
ققنوس و آموس و بن و راجر و فلور و چو و كريچر و استيو ميرسن دم در كافه
شاهزاده:زور تر از اينا منتظرتون بوودم ...
ققنوس و آموس و بن و راجر و فلور و چو و كريچر:
شاهزاده:بريم تو همه بچه 10 دقيقه پيش رسيدن
راجر:مي گم كسي نمونده بياد ...همه به مدت يه هفته به جز ققنوس بايد كلاغ پر بيان تو سالن
ققنوس: مي خواستيم 2 نفري بريم @@@@ ب@@ي(سانسور)حالا نگاه كن 1 ميليون جمعيت همراه هستند
شاهزاده:بريم تو...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
خوابگاه دختران ریونکلاو
ارسال شده در: پنجشنبه 19 خرداد 1384 15:42
نمایش جزئیات
آفلاین
خب اینجا پسرا نمی تونن بیان و فقط ورود دختران هستش می تونیم نمایشنامه های جالبی بنویسیم
البته پسرا هم می تونن نمایشنامه ای بنویسن که خودشون توش نباشن و دخترا توش باشن!و بعد منتهی بشه به بیرون اینجور نمایشنامه مشکلی نداره

امیدوارم دختران ریونکلا ساعات خوبی رو در اینجا داشته باشن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فلور دلاكور در 1384/3/19 16:16:59
ویرایش شده توسط لونا لاوگود در 1388/4/17 17:09:38
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1388/4/18 15:32:18
ویرایش شده توسط گابریل دلاکور در 1403/2/24 21:59:35
ویرایش شده توسط هلنا ریونکلاو در 1405/2/20 17:59:44
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید