سلام کلاه عزیز من آدم دلسوز و مهربانی ام . از یاد گرفتن چیز های جدید لذت می برم . عاشق هنر هستم. از هیجان خوشم میاد. اگر بخواهم می توانم روی مثبت همه چیز را بخوانم. خیلی خیلی کتاب می خوانم و شده که یک کتاب را 20 بار بخوانم از کمک کردن لذت می برم. عاشق حیوانات هستم. همه گروه ها را دوست دارم ولی جاهای دیگه تست دادم ریونکلا شدم و ازش خوشم میاد. خودم هم احساس می کنم شخصیتم به ریونکلا می خوره اما به هر حال الویت ها : ریونکلا اسلیترین
Zhin نوشته: سلام. خیلی دلم میخواد چیزای جدیدی رو تجربه کنم. خیلی ریسک پذیری بالایی دارم. از طلسم ها و نجوم هم خیلی خوشم میاد^^ زیاد از ورزش کردن ولی خوشم نمیاد بیشتر مطالعه کردنو ترجیه میدم خیلی دقیق نمیدونم که چی میخوام شاید ریونکلاو یا اسلیترین
---
شاید خودت دقیق ندونی، ولی جایی که به نظرم برات بهترینه هافلپافه. ولی میخوام خودت هم با علاقه به این گروه بری. پس لطفا توضیحات مربوط به هافلپاف تو این پست رو بخون و برگرد اینجا تا راجع بهش صحبت کنیم و گروهبندیتو انجام بدم.
اووم الان که نگاه کردم، خوشم اومد اما میتونم بپرسم چرا بنظرت من برای هافلپاف مناسبم؟
---
با توجه به چیزایی که گفتی و اون چه که درونت دیدم به نظرم هافلپاف بهترین جا برای پیشرفتت اومد. حالا که خودتم با من موافقی پس برو به...
سلام. خیلی دلم میخواد چیزای جدیدی رو تجربه کنم. خیلی ریسک پذیری بالایی دارم. از طلسم ها و نجوم هم خیلی خوشم میاد^^ زیاد از ورزش کردن ولی خوشم نمیاد بیشتر مطالعه کردنو ترجیه میدم خیلی دقیق نمیدونم که چی میخوام شاید ریونکلاو یا اسلیترین
---
شاید خودت دقیق ندونی، ولی جایی که به نظرم برات بهترینه هافلپافه. ولی میخوام خودت هم با علاقه به این گروه بری. پس لطفا توضیحات مربوط به هافلپاف تو این پست رو بخون و برگرد اینجا تا راجع بهش صحبت کنیم و گروهبندیتو انجام بدم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/3/14 13:05:16
کلاه گروهبندی عزیز پس بین هافلپاف و اسلیترین... خب...هافلپاف🙂😍😍😍😍 توی جادوی سیاه خوب نیستم و علاقه ای هم بهش ندارم. و اگه دقیق تر باشیم کاملا هم اصیل زاده نیستم. فقط اولویت دوم رو احتمالا نگاه نکردین که مهم نیست 😁 ممنون
عاشق جادو و طلسم های سیاه و جادوگری هستم ودوست دارم همیشه چیزای جدید رو کشف و تجربه کنم و دوست ندارم به ضعف بهایی بدم عاشق چشم سوم هستم و همیشه دوست دارم جز برترین ها باشم بخاطر همین اسلیترین بعدش اسلیترین و بعدش اسلیترین و گریفیندور
من عاشق کشف جاهای مخفی ام. همیشه سعی می کنم روی مثبت چیزی رو ببینم و خود خواه نیستم و دوست دارم به کسایی که واقعا به کمک نیاز دارن کمک کنم. اگه کسی بهم بدی بدی کنه و در حقم ظلم کنه می بخشمش ولی دیگه توی بعضی مسائل به هیچ وجه بهش اعتماد نمی کنم. ریسک پذیری بالایی دارم ترجیح میدم بیشتر وقتم رو بیرون خونه باشم ولی نه با پدر مادرم چون میزان آزادی رو به حداقل می رسونه و اذیت میشم ولی اشتباه نکنید من عاشق خانواده ام هستم. تنهایی رو دوست دارم ولی نه توی زمان طولانی. بیشتر وقت روزم رو صرف خوندن کتاب می کنم ولی بیرون رفتن و تجربه کردن ماجراها به صورت واقعی رو خیلی بیشتر دوست دارم. دوستام معمولا روم حساب می کنن ولی ازم حساب نمی برن. همیشه برای هر اتفاقی آماده ام و سعی می کنم هرگز تحت هیچ شرایطی سرکوب نشم. از دعوا نمی ترسم ولی تا حد ممکن دعوا نمی کنم مگر اینکه نیاز باشه ولی عقیده دارم هیچ چیز با جنگ حل نمیشه.
اولویت ها رو می خواین، اینم اولویت ها:
تنها اولویتم گریفیندوره که همیشه انتخاب اولم بوده و بس. ولی شما از ما یه اولویت زاپاس (یا همون اولویت دوم) هم می خواید. پس اولویت دومم ریونکلا 🙂
---
متاسفانه ظرفیت گروه گریفیندور پره و بعید میدونم به این زودیا خالی بشه. بنابراین بهت پیشنهاد میکنم این پست رو مطالعه کنی تا بیشتر با گروهای سایت آشنا بشی. گروهای جادوگران متفاوت با گروهای کتاب هستن و همه شون نقاط قوت خودشونو دارن. لطفا بین گروه هافلپاف و اسلیترین یکی رو انتخاب کن و تو مدتی که ظرفیت گریفیندور باز میشه اونجا فعالیت کن. اگه بعد از اینکه ظرفیت گریفیندور خالی شد هنوزم این گروهو میخواستی، میتونی بری به گریفیندور ولی مطمئنم چنین اتفاقی رخ نمیده و از اسلیترین یا هافلپاف خوشت خواهد اومد. این که تو این مدت گروه دیگه ای رو تجربه کنی خیلی بهتر از اینه که بدون گروه وارد ایفای نقش بشی. منتظر جوابت هستم. (لطفا برای جواب دادن پست جدید ارسال کن و اقدام به ویرایش این پست نکن)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/3/13 15:09:24
Hermion.Pater نوشته: سلام رنگ مورد علاقه من فیروزه ایه توی حیوانات بیشتر به تسترال و جغد و دایناسور علاقه مندم خیلی تلوزیون نگاه نمی کنم اما اگه بتونم در روز بیشتر از دوازده ساعت کتاب می خونم توی کتاب ها عاشق کتاب های علمی و تخیلی هستم عاشق ماجراجویی و کشف کردن چیزای جدیدم. ریسک پذیریه خیلی بالایی دارم به نظرم باید به همه چه کوچیک چه بزرگ با هر سلیقه ای احترام گذاشت به درس ریاضیات جادویی و دفاع در برابر جادوی سیاه علاقه زیادی دارم شخصیت کلی من بیشتر ترکیبی از لونا لاوگود و هرمیون گرنجره دوست دارم به همه کمک کنم...و همیشه تو هر گروهی بودم نقش موثری داشتم! ذهن خلاقی دارم و قوه تخیلم به حدی قویه که می تونم تصاویر ذهنیم رو به وضوح در برابرم ببینم
اولویت اولم گریفندوره اولویت دومم ریونکلاوه هردو رو دوست دارم گریفندور بیشتر اگه ظرفیتشون پره می تونم صبر کنم اما گروه هافلپاف یا اسلیترین خیلی دوست ندارم بیافتم اما بعد از گریفندور و ریونکلا ،اسلیترینم بد نیست
من گفتم می خوام ریونکلا یا گریفندور باشم نمیشه بندازینم تو اونا؟ من اسلیترین نمی خوام
---
چرا به این کلاه پیر اعتماد نمیکنی؟ تو گروه اسلیترین میتونی به موفقیت های زیادی برسی! اما چون اصرار میکنی و از طرفی از نظر خودم مطمئنم، انتخاب نهایی رو به خودت واگذار میکنم. برای معرفی شخصیت برو و گروهت رو اسلیترین یا ریونکلاو معرفی کن. ولی توصیه من بهت همون اسلیترینه.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/3/12 20:03:40 ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/3/12 20:04:25
سلام رنگ مورد علاقه من فیروزه ایه توی حیوانات بیشتر به تسترال و جغد و دایناسور علاقه مندم خیلی تلوزیون نگاه نمی کنم اما اگه بتونم در روز بیشتر از دوازده ساعت کتاب می خونم توی کتاب ها عاشق کتاب های علمی و تخیلی هستم عاشق ماجراجویی و کشف کردن چیزای جدیدم. ریسک پذیریه خیلی بالایی دارم به نظرم باید به همه چه کوچیک چه بزرگ با هر سلیقه ای احترام گذاشت به درس ریاضیات جادویی و دفاع در برابر جادوی سیاه علاقه زیادی دارم شخصیت کلی من بیشتر ترکیبی از لونا لاوگود و هرمیون گرنجره دوست دارم به همه کمک کنم...و همیشه تو هر گروهی بودم نقش موثری داشتم! ذهن خلاقی دارم و قوه تخیلم به حدی قویه که می تونم تصاویر ذهنیم رو به وضوح در برابرم ببینم
اولویت اولم گریفندوره اولویت دومم ریونکلاوه هردو رو دوست دارم گریفندور بیشتر اگه ظرفیتشون پره می تونم صبر کنم اما گروه هافلپاف یا اسلیترین خیلی دوست ندارم بیافتم اما بعد از گریفندور و ریونکلا ،اسلیترینم بد نیست
ویرایش شده توسط Hermion.Pater در 1400/3/11 20:07:49 ویرایش شده توسط Hermion.Pater در 1400/3/12 7:06:25 ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/3/12 13:23:38
به اطلاع کلیه تازه واردانی که قصد ورود به ایفای نقش را دارند میرسانیم که ظرفیت گروه گریفیندور تا اطلاع ثانوی پر بوده و از این پس هرکس به این تاپیک مراجعه میکند، باید انتخابش از بین سه گروه هافلپاف، اسلیترین و ریونکلاو باشد.
نکته: کسانی که تا بدین لحظه کلاه گروهبندی آن ها را گریفیندوری خوانده اما وارد ایفای نقش نشدهاند، جایگاه خود در این گروه را از دست داده و باید مجددا گروهبندی شوند.
hamham.com نوشته: سلام من عاشق ماجراجویی و کشف کردن چیزای جدیدم! به نظرم باید به همه چه کوچیک چه بزرگ با هر رنگ یا گروهی احترام گذاشت. respect all,fear none دوست دارم به همه کمک کنم...و همیشه تو هر گروهی بودم نقش موثری داشتم! از بچگی عاشق گریفیندور بودم و امیدوارم یه روز عضوش شم!
سلام فرزند خوبم. لطفاً دو تا از اولویتهات رو به این کلاه پیر بده، تا بتونه گروهبندیت رو به خوبی انجام بده.
اگه منظورتون اولویت گروهه تنها انتخابم گریفیندوره با احترام به همه ی گروه ها
اوه... بسیار خب فرزندم. حالا که انقدر مصمم هستی، برو به...