Dr.hamid.r.d.a.sabegh نوشته: سلام میخواستم خواهش کنم اگه میشه این دکتر امیر رو برگردونید بعد تا جایی هم که ما یادمون میاد قرار بود سایت مختص هری پاتر بمونه ولی مقاله زنان فیلسوفو گذاشتید اگه رو آوردید به تازیخ بگید خوب شاید کسانی باشند که مقاله های بهتر از اونو داشته باشند
سلام گویا دکتر ها از هم حمایت میکنند.....مگه ماباید ایشونو برگردونیم؟ایشون اگر بخوان خودشون میتونن برگردند
در مورد مقاله زنان فیلسوف و کبوتر اگر دقت کرده باشین در بخش غیر هری پاتری زده شده اند و موردی ندارند
نقل قول:
جشن تولد سایت چه روزیه؟
به طور دقیق هنوز مشخص نیست ولی از هفتم دی تا چهاردهم دی ماه این جشن برگزار خواهد شد انشالله!!
نقل قول:
من حدودا از خرداد پارسال با این سایت آشنا شدم.. ولی متاستفانه از پارسال تا حالا هم مشکل دارم..
من هر موقع عکسی رو از گالری سایت save میکنم..عکس طوری در کامیپوترم ذخیره میشه که برای دیدنش حتما باید به آن آدرس بدم تا باز بشه..(متاستفانه نتونستم خوب توضیح بدم)
این مشکل در واتر مارک ماژول گالری وجود دارد و در نسخه های آتی اصلاح میشود.البته در بعضی از کامپیوتورها این مشکل وجود داره.......برای دیدن عکس هم بوسیله open with برنامهexplorer را انتخاب کنید تا عکس را ببینید
یه مورد بود!! من حدودا از خرداد پارسال با این سایت آشنا شدم.. ولی متاستفانه از پارسال تا حالا هم مشکل دارم..
من هر موقع عکسی رو از گالری سایت save میکنم..عکس طوری در کامیپوترم ذخیره میشه که برای دیدنش حتما باید به آن آدرس بدم تا باز بشه..(متاستفانه نتونستم خوب توضیح بدم)
سلام میخواستم خواهش کنم اگه میشه این دکتر امیر رو برگردونید بعد تا جایی هم که ما یادمون میاد قرار بود سایت مختص هری پاتر بمونه ولی مقاله زنان فیلسوفو گذاشتید اگه رو آوردید به تازیخ بگید خوب شاید کسانی باشند که مقاله های بهتر از اونو داشته باشند
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Dr.hamid.r.d.a.sabegh در 1385/9/29 7:35:58
Dark King نوشته: یک سوال آیا مدیران قصد دارن کتاب هفتم رو هم ترجمه کنند؟
هنوز تا اومدن کتاب هفتم خیلی وقت مونده و تصمیمی در این مورد گرفته نشده. ولی به احتمال خیلی زیاد این کتاب هم ترجمه ی گروهی خواهد شد.
نقل قول:
سرافینا نوشته: اهم اهم! با سلام خدمت مدیران عزیز! من یه پیشنهادی داشتم!از اون جایی که من با دیدن جاییزه های بچه های رول پلیینگ به شدت سوختم،می گم که چرا برای فن آرت یه مسابقه نمی ذارین؟؟خواهش می کنم یه مسابقه ی فن آرتم بذارین!کوییرل جان شما که خودتونم به این کارا واردین!می شه؟
وقتی از مسابقات استقبال بشه حتما مسابقات بعدی هم خواهیم گذاشت. متاسفانه از جشنواره تابستونی اون استقبالی که انتظارش میرفت نشد. ولی به هر حال هر وقت که شد حتما مسابقات دیگه هم میگذاریم مخصوصا همین مسابقه فن آرتی که میگی...
به هر حال باید تمام شرایط جور باشه تا بشه مسابقات رو برگزار کرد
اهم اهم! با سلام خدمت مدیران عزیز! من یه پیشنهادی داشتم!از اون جایی که من با دیدن جاییزه های بچه های رول پلیینگ به شدت سوختم،می گم که چرا برای فن آرت یه مسابقه نمی ذارین؟؟خواهش می کنم یه مسابقه ی فن آرتم بذارین!کوییرل جان شما که خودتونم به این کارا واردین!می شه؟
هري خان( يا هري جان) مشكل همچنان پا برجاست و در لينكي هم كه داده بودي نامه اي پيدا نشد. چه كنم؟ برات يوزر و پس ام رو هم مي فرستم. البت فكر نكنم كه نيازي داشته باشي!!!
از لینک ذخیره شده برو http://www.jadoogaran.org/modules/pm/viewpmsg.php?op=save بعضی وقتا که در سایت اشکال ایجاد میشه همه پی ام ها به طور خودکار منتقل میشن به ذخیره شده چه خونده شده ها و چه خونده نشده ها در هر حال همه اونجا هستن
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.