مالدبر نوشته: آقا این گروه" مدیران انجمن" یه چیز نمایشیه یا فقط وظیفه رو گوشزد میکنه؟
دوست عزیز به خاطر پاره ای مسائل گروه مدیران انجمن رو در گروهشان باقی گذاشتیم تا اعضا متوجه باشند که برا مشکلات انجمنها به چه کسی مراجعه کنند
نقل قول:
اگه توی نظرات نگاه کنین شاید 2 تا نظر درست هم نباشه.اکثرا نظرهای ارزشی و اظهار وجود و پست چند برابر کنه که فقط توش از چند کلمه خوب بود،عالی بود،بد بود،افتضاح بود و ممنونم و قربون روی ماهت و چشم و ابروتو چکش و ... اینا دیده میشه.
همیشه از این نظرات بوده و هست و کاریشم نمیشه کرد..ما فقط نظرات رو که توش توهین باشه پاک میکنیم
نقل قول:
تا ساعت پیش من 156 تا پست داشتم ولی الان که نگاه میکنم میبینم 143 شده ؟
احتمالا یه تاپیکی که توش زیاد پست داشتی و ارزشی بوده توسط ناظر شپلخ شده! دلیلش فقط میتونه همن باشه
یه چیزی که تو این چند وقت خیلی نظرمو جلب کرده اینه که توی این مدت که بازار تیزر تریلر های محفل ققنوس داغه دارن از موقعیت سواستفاده میکنن و نونشونو میچسبونن. اگه توی نظرات نگاه کنین شاید 2 تا نظر درست هم نباشه.اکثرا نظرهای ارزشی و اظهار وجود و پست چند برابر کنه که فقط توش از چند کلمه خوب بود،عالی بود،بد بود،افتضاح بود و ممنونم و قربون روی ماهت و چشم و ابروتو چکش و ... اینا دیده میشه. اگه یه لطفی بکنین و یه نظارتی به این کارا داشته باشین خیلی خوب میشه چون افرادی مث مینروا مک گونگال توی هر خبر دو سهتا پست زدن و همش هم قربون صدقه رفتن بوده. همین و همان
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Module Hammer System v. 4.0.0.118 Module Aftabeh System v. 3.0.2.512 Module Boogh System v. 2.0.3.401[img align=left]http://h1.ripway.com/pgngfkosh/dark%20marks/vol
آقا این گروه" مدیران انجمن" یه چیز نمایشیه یا فقط وظیفه رو گوشزد میکنه؟ وقتی که گروه گردانده گن سایت به همه جای انجمن دس رسی دارن این گروه به چه کاری میاد؟ در حالی که همه ی کسایی که توی این گروهم توی گروه گردانده گانم هستن!؟؟؟؟؟؟؟ (در گوشی: میگم منو عضو این گروه کنین اینقدر بی مصرف نباشه!)
پروفسور اسپروات نوشته: ببخشید سلام.اول از همه میخواستم از زحمات لرد ولدمورت سابق یا همان بارون خون آلود تشکر کنم.در مورد بعد هم یه سوال داشتم: چرا باید کسانی که مرگخوار هستند در زیر قسمت اویتورشان منظورم قسمت گروه هست نام مرگخوار اورده شود ولی برای اعضای محفل ققنوس این امر رخ نمیدهد حتی برای رییسش؟ببخشید قصد فضولی نداشتم فقط سوال...
ممنون از لطف شما پروفسور اسپراوت عزیز در مورد مرگخوارها چون باید برای یک فروم دسترسی خاصی میداشتند گروه رگخواران براشون ساخته شد
اما اینکه چرا محفلی ها از همچین گروهی برخوردار نیستن به این دلیل بوده که آنها دسترسی خاصی ندارند
در مورد اینکه چرا مرگخوارها دسترسی خاصی دارند و محفلی ها برخودار نیستند بارها بحث شده و دلایل گفته شده
ببخشید سلام.اول از همه میخواستم از زحمات لرد ولدمورت سابق یا همان بارون خون آلود تشکر کنم.در مورد بعد هم یه سوال داشتم: چرا باید کسانی که مرگخوار هستند در زیر قسمت اویتورشان منظورم قسمت گروه هست نام مرگخوار اورده شود ولی برای اعضای محفل ققنوس این امر رخ نمیدهد حتی برای رییسش؟ببخشید قصد فضولی نداشتم فقط سوال...
آرتور ویزلی نوشته: سلام می شه تریلر فیلم 5 رو با فرمت 3gp.* یا mp4.* هم قرار بدهید؟ ممنون
اگه لینکاش گیر اوردیم حتما!! البته اگر انسان خیرخواهی پیدا بشه و اونار وتغییر فرمت بده و لینک بذاره!!!
نقل قول:
گفتم تو دریافت فایل یه قسمت مخصوصه مصاحبه ها و .... برای بازیگران هری پاتر بزارید چون از مصاحبه کم نمیارید ..... اگرم میشه مثل بعضی سایتای هری پاتری توضیحاتشم بزارید
والا در این مورد باید مدیر دریافت فایل صحبت کنه!! بهش میگیم ببینیم چی میشه!
نقل قول:
همان کاری را که گفته بودی کردم اما فقط ادرس عکس وارد میشه (یک نگاهی به امضام بنداز)!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟/
دوست عزیز این ادرسی که دادی مال گالریه با پسوند پی اچ پی!!! باید با پسوند عکس لینک بدی مثلا جی پی جی یا بی ام پی یا گیف!!!
بابا جواب منو ندادیدا گفتم تو دریافت فایل یه قسمت مخصوصه مصاحبه ها و .... برای بازیگران هری پاتر بزارید چون از مصاحبه کم نمیارید ..... اگرم میشه مثل بعضی سایتای هری پاتری توضیحاتشم بزارید
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت: نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی