جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

18 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
17
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  351 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 1 آذر 1385 20:42
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
خوبین؟
نقل قول:

مالدبر نوشته:
آقا این گروه" مدیران انجمن" یه چیز نمایشیه یا فقط وظیفه رو گوشزد میکنه؟

دوست عزیز به خاطر پاره ای مسائل گروه مدیران انجمن رو در گروهشان باقی گذاشتیم تا اعضا متوجه باشند که برا مشکلات انجمنها به چه کسی مراجعه کنند

نقل قول:

اگه توی نظرات نگاه کنین شاید 2 تا نظر درست هم نباشه.اکثرا نظرهای ارزشی و اظهار وجود و پست چند برابر کنه که فقط توش از چند کلمه خوب بود،عالی بود،بد بود،افتضاح بود و ممنونم و قربون روی ماهت و چشم و ابروتو چکش و ... اینا دیده میشه.

همیشه از این نظرات بوده و هست و کاریشم نمیشه کرد..ما فقط نظرات رو که توش توهین باشه پاک میکنیم

نقل قول:

تا ساعت پیش من 156 تا پست داشتم ولی الان که نگاه میکنم میبینم 143 شده ؟

احتمالا یه تاپیکی که توش زیاد پست داشتی و ارزشی بوده توسط ناظر شپلخ شده!
دلیلش فقط میتونه همن باشه

با تشکر از همگی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 1 آذر 1385 19:31
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

یه موضوع

تا ساعت پیش من 156 تا پست داشتم ولی الان که نگاه میکنم میبینم 143 شده ؟
مشکلی پیش اومده ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 1 آذر 1385 17:16
نمایش جزئیات
آفلاین
یه چیزی که تو این چند وقت خیلی نظرمو جلب کرده اینه که توی این مدت که بازار تیزر تریلر های محفل ققنوس داغه دارن از موقعیت سواستفاده میکنن و نونشونو میچسبونن.
اگه توی نظرات نگاه کنین شاید 2 تا نظر درست هم نباشه.اکثرا نظرهای ارزشی و اظهار وجود و پست چند برابر کنه که فقط توش از چند کلمه خوب بود،عالی بود،بد بود،افتضاح بود و ممنونم و قربون روی ماهت و چشم و ابروتو چکش و ... اینا دیده میشه.
اگه یه لطفی بکنین و یه نظارتی به این کارا داشته باشین خیلی خوب میشه چون افرادی مث مینروا مک گونگال توی هر خبر دو سهتا پست زدن و همش هم قربون صدقه رفتن بوده.
همین و همان

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Module Hammer System v. 4.0.0.118
Module Aftabeh System v. 3.0.2.512
Module Boogh System v. 2.0.3.401
[img align=left]http://h1.ripway.com/pgngfkosh/dark%20marks/vol
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 1 آذر 1385 15:37
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا این گروه" مدیران انجمن" یه چیز نمایشیه یا فقط وظیفه رو گوشزد میکنه؟
وقتی که گروه گردانده گن سایت به همه جای انجمن دس رسی دارن این گروه به چه کاری میاد؟
در حالی که همه ی کسایی که توی این گروهم توی گروه گردانده گانم هستن!؟؟؟؟؟؟؟
(در گوشی: میگم منو عضو این گروه کنین اینقدر بی مصرف نباشه!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I Was Runinig lose
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 1 آذر 1385 12:13
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
نقل قول:

پروفسور اسپروات نوشته:
ببخشید سلام.اول از همه میخواستم از زحمات لرد ولدمورت سابق یا همان بارون خون آلود تشکر کنم.در مورد بعد هم یه سوال داشتم:
چرا باید کسانی که مرگخوار هستند در زیر قسمت اویتورشان منظورم قسمت گروه هست نام مرگخوار اورده شود ولی برای اعضای محفل ققنوس این امر رخ نمیدهد حتی برای رییسش؟ببخشید قصد فضولی نداشتم فقط سوال...

ممنون از لطف شما پروفسور اسپراوت عزیز
در مورد مرگخوارها چون باید برای یک فروم دسترسی خاصی میداشتند گروه رگخواران براشون ساخته شد

اما اینکه چرا محفلی ها از همچین گروهی برخوردار نیستن به این دلیل بوده که آنها دسترسی خاصی ندارند

در مورد اینکه چرا مرگخوارها دسترسی خاصی دارند و محفلی ها برخودار نیستند بارها بحث شده و دلایل گفته شده

با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 آبان 1385 22:31
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید سلام.اول از همه میخواستم از زحمات لرد ولدمورت سابق یا همان بارون خون آلود تشکر کنم.در مورد بعد هم یه سوال داشتم:
چرا باید کسانی که مرگخوار هستند در زیر قسمت اویتورشان منظورم قسمت گروه هست نام مرگخوار اورده شود ولی برای اعضای محفل ققنوس این امر رخ نمیدهد حتی برای رییسش؟ببخشید قصد فضولی نداشتم فقط سوال...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فریا
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 آبان 1385 21:10
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
نقل قول:

آرتور ویزلی نوشته:
سلام
می شه تریلر فیلم 5 رو با فرمت 3gp.* یا mp4.* هم قرار بدهید؟
ممنون

اگه لینکاش گیر اوردیم حتما!!
البته اگر انسان خیرخواهی پیدا بشه و اونار وتغییر فرمت بده و لینک بذاره!!!

نقل قول:

گفتم تو دریافت فایل یه قسمت مخصوصه مصاحبه ها و .... برای بازیگران هری پاتر بزارید چون از مصاحبه کم نمیارید ..... اگرم میشه مثل بعضی سایتای هری پاتری توضیحاتشم بزارید

والا در این مورد باید مدیر دریافت فایل صحبت کنه!!
بهش میگیم ببینیم چی میشه!

نقل قول:

همان کاری را که گفته بودی کردم اما فقط ادرس عکس وارد میشه (یک نگاهی به امضام بنداز)!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟/

دوست عزیز این ادرسی که دادی مال گالریه با پسوند پی اچ پی!!!
باید با پسوند عکس لینک بدی مثلا جی پی جی یا بی ام پی یا گیف!!!

نقل قول:

خوب ارباب سایت رسمیشون چیه؟
ببخشید لرد عزیز:
این آدرسای بازیگرا واقعیه ؟

سایتای رسمیشونو رو با سرچ میتونی پیدا کنی
بله ادرس بازیگرا که تو مقالات زده شده واقعیه!!

با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 آبان 1385 19:46
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب ارباب سایت رسمیشون چیه؟
ببخشید لرد عزیز:
این آدرسای بازیگرا واقعیه ؟
آگوستوس
جاسوس لرد ولدومورت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بارون خون آلود در 1385/8/30 20:59:53
:..............................................................
فقط قدرت وجود داره و کسانی که از به دست آوردنش عاجزند...
لرد ولدمورت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 آبان 1385 18:38
نمایش جزئیات
آفلاین
همان کاری را که گفته بودی کردم اما فقط ادرس عکس وارد میشه (یک نگاهی به امضام بنداز)!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟/

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 آبان 1385 17:38
نمایش جزئیات
آفلاین
بابا جواب منو ندادیدا
گفتم تو دریافت فایل یه قسمت مخصوصه مصاحبه ها و .... برای بازیگران هری پاتر بزارید چون از مصاحبه کم نمیارید ..... اگرم میشه مثل بعضی سایتای هری پاتری توضیحاتشم بزارید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت:
نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی