الادورا بلك نوشته: نمی شه موقع عضو گیری یه طرحی اجرا بشه که از گذاشتن اسم های تکراری جلو گیری بشه؟ دو تا الادورا بلک تو سایته
چنين چيزي اصلا در سايت جادوگران كه با سيستم زوپس كار ميكنه امكان پذير نيست. يعني دو نفر نميتونن شناسه هاي كاربري و يا شناسه هاي نمايشي يكساني داشته باشن...
اين در صورتيه كه شناسه مورد نظر رو با املاي متفاوت و يا ايجاد فاصله بين كلمات ايجاد كنن...به طور مثلا: الادورا بلك و الادروا بلك
و اينم بگم كه هيچ وقت دوتا شناسه مشابه يا نزديك به هم تويه ايفاي نقش سايت تاييد نميشن مگر اينكه اشتباهي رخ بده كه كمتر پيش مياد از اين اشتباهات اتفاق بيفته!
مطلب موزیلا و اکسپلورر هم دقیقا از یک نشریه وزین کپی پست شده بود اینجا!!....از اونجایی که بنده از علاقمندان همون نشریه هستم همین مطلب رو خونده بودم...ما در سایت مطالب دیگر نشریات رو قرار نمیدهیم چون عادت به تقلید و سو استفاده از زحمات دیگران نداریم...البته امیدوارم این گفته منو حمل بر بی ادبی ندونی
اولا بنده اگه فحش انموسی بدین نقل بر بی ادبی نمیدونم! دوما من اون مقابله رو از سایت وینبتاwinbeta.net ورداشته بودم. اونم پایینش به عنوان منبع، خود وینبتا رو ذکر کرده بود. من منبعو ذکر کردم. من نمیدونم شما کدوم مجله رو میگی،بنابراین روحمم خبر نداشت که اون مجله همچین مطلبی رو چاپ کرده. من قصدم اطلاع رسونی بود و منبعی خودم اون مطلبو وپرداشته بودم ذکر کرده بودم. در هر حال، میتوستی اسم اون منبعو ذکر کنی.
tire_khalass نوشته: من یک مقاله برای سایت ارسال کردم ولی هنوز بعد از 2 هفته در سایت قرار نگرفته چرا؟
مقاله شما با عنوان «اسنيپ وفادار؟» روز جمعه 12/8/85 ارسال شده كه تا امروز ميشه 6 روز نه دو هفته. فرداي آن روز هم بررسي شد و تاييد نشد. دليل تاييد نشدنش هم تكراري بودن مطالبش بود. در بخش تئوري و استدلال حوادث لااقل سه مقاله ديگه با همين مضمون هست.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Soon we must all face the choice between what is right and what is easy
فایرنز جان من با موزیلا کار نمیکنم ولی میدونم اکثر مدیران با اون کار میکنند و مشکلی ندارند
نقل قول:
میخواستم بپرسم جریان اون تبلیغای بالای صفحه چیه که بغل عنوان سایت میاد؟ مال خود سایته یا...
اون تبلیغات گوگل ادز هست که خوشبختانه گوگل موافقت کرد که در اینجا تبلیغاتشو بذاره و این کار فقط با هیت بالا امکان پذیره
نقل قول:
ببخشید من دوتا سوال برای اف ای کیو برای سایت فرستاده بودم که یکیش برای کلاس جارو سواری و یکی برای موزیلا 2 و ای ای هفت بود. تایید نشد یا زیر سبیلی رد شد؟
مسئول پرسشها من هستم کلاس جارو سواری ربطی به سئوالهای همگانی نداشت
مطلب موزیلا و اکسپلورر هم دقیقا از یک نشریه وزین کپی پست شده بود اینجا!!....از اونجایی که بنده از علاقمندان همون نشریه هستم همین مطلب رو خونده بودم...ما در سایت مطالب دیگر نشریات رو قرار نمیدهیم چون عادت به تقلید و سو استفاده از زحمات دیگران نداریم...البته امیدوارم این گفته منو حمل بر بی ادبی ندونی
با تشکر لرذولدمورت
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
ببخشید من دوتا سوال برای اف ای کیو برای سایت فرستاده بودم که یکیش برای کلاس جارو سواری و یکی برای موزیلا 2 و ای ای هفت بود. تایید نشد یا زیر سبیلی رد شد؟
با سلام و خسته نباشید خدمت مدیران عزیز میخواستم بپرسم جریان اون تبلیغای بالای صفحه چیه که بغل عنوان سایت میاد؟ مال خود سایته یا...
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium][color=336600][font=Arial]ما همگی اعتقاد داریم که باید خدا را کشف کرد.دریغا که نمی دانیم هم چنان که در انتظار او به سر می بریم ، به کدام درگاه
سلام من میخوام یه موضوعی رو اطلاع بدم که البته زیاد مهم نیست. قضیه از این قراره که من نمیتونم با فایرفاکس صفحه های سایت رو ذخیره کامل کنم یعنی فقط فایلها و فولدر رو ایجاد میکنه ولی صفحه اصلی رو ذخیره نمیکنه برای ذخیره صفحه باید گزینه HTML Only رو انتخاب کنم که البته اونوقت صفحه بدون عکس و اسمایلی و غیره میشه اگه امکان داره به علی آقا (هری پاتر) اطلاع بدین
ارباب یا هری عزیز بابا قضیه این ماژول فن فیکشن چی شد؟ بهتر نیست تاپیکهای خیلی زیادی که قفل شدن پاک شن تا کار کاربران راحت تر شه و گیج نشن ؟ مثلا اتاق ضروریاتو ببینید تقریبا تمام تاپیکها قفله و لی الکی دو صفحه عنوان قفل شده وجود داره......
به شما گفتم که این کار یعنی تبدیل یه ماژول به یه ماژول دیگه کار ساده ای نیست به خصوص در این سایت که سه سال مطلب وارد مقالات شده
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هری پاتر در 1385/8/17 0:24:36
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت: نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی