لیست ناظران سایت در صفحه اول انجمن ها و لیست مدیران سایت در قسمت در باره ما وجود داره
فقط کتاب ششم ترجمه شده و بقیه کتاب های موجود تایپ شده هستن
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
خب اول اينكه داستانهاي هري پاتر رو كه خودتون ترجمه كردين بعضي جاهاش سانسور شده مثلا در كتاب چهار جايي كه هري خواهر فلور رو نجات ميده فلور هري و رون رو مي بوسه اما نوشته شده از آنها صميمانه تشكر ميكنه دوم شما طلسم ها رو هم معني كردين مثلا لوموس رو نوشتيد روشن شو در كتاب چهارم
دوست عزیز کتابهایی که بر روی سایت قرار گرفته ترجمه بچه های ما نیست و بلک کتابهای انتشارات هست که تایپ شده وبه صورت فایل بر روی سایت قرار گرفته...خود ما هم از سانسور شدن کتاب عذاب میکشیم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/8/20 0:16:14
گزیده ای از برداشتهایم... جوانا کاتلین رولینگ،بعد از نوشتن کتاب هری پاتر و ?
tire_khalass نوشته: 1-آیا پرسشهای که من برای سایت فرستادم طول میکشد تا جواب دریافت کنند؟ 2-آیا مدیران غیر از سایت جادوگران سایت دیگری هم دارند که متعلق به خودشون باشه؟
1-جواب سئوال اول شما بله هست...چون باید اول بررسی بشه سئوال تکراری نباشه و همچنین مورد نیاز همگان باشه و البته در شان پرسشهای همگانی باشه
2-بله ولی خب فکر نمیکنم لازم باشه در اینجا تبلیغ شوند
نقل قول:
سلام 1- نمیشه سایز آواتار رو بزرگتر کنید؟(200*200) 2- هزینه تبلیغات برای اعضا نیز همانی است که در صفحه تبلیغات ثبت شده؟ تخفیفی ندارد؟
1-میشه...ولی خب لزومی نمیبینیم که چنین کاری انجام داده بشه
2-دقیقا هر چیزی که در اون صفحه میخونید به طور عینی اجرا خواهد شد...تخفیف هم همونطور که گفته شده در مورد اعضای با سابقه اعمال خواهد شد
نقل قول:
چرا خانه ی ریدل و محفل هر دو برایه من بازه ؟!
شما به غیر از تالارهای خصوصی همه تالارها رو میبینید ولی در آنها قادر به پست زدن نیستید چون عضو ایفای نقش نمیباشید
نقل قول:
من پیشنهاد میکنم که یک رنک برای انجمنای سایت بسازین به نام نویسنده که در تاپیکایی مثل گذرگاه دیگاروس فقط برای اونا که دارای این رنک هستن اویبل باشه. یا هم در مطالب اشتراکی داستانا به خاطر نبودن همچین رنکی ارزشی شدن.
هوووووم صحبتهای زیر رو جوری نخون که ناراحت بشی....خواهشا
1-ساختن رنک ارتباطی به اویبل بودن تاپیک نداشته و ندارد....برای دسترسی دادن به انجمن و یا تاپیکی خاص باید گروه جدید ساخته بشه 2-برای یک تاپیک هرگز چنین کاری رو انجام نخواهیم داد....در مورد ارزشی شدن تاپیک هم ناظر باید نظرشو بده
با تشکر دوستدار همگی شماها ولدمورت مهربون!!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
من پیشنهاد میکنم که یک رنک برای انجمنای سایت بسازین به نام نویسنده که در تاپیکایی مثل گذرگاه دیگاروس فقط برای اونا که دارای این رنک هستن اویبل باشه. یا هم در مطالب اشتراکی داستانا به خاطر نبودن همچین رنکی ارزشی شدن.