. اون مسابقه که تا اخر مهر تمدید شده بود..اون چی شد!
* من پست معرفی شخصیت ندارم!! کلا نزدم گویا!حالا چجوری تایید شدم خدا داند! من الان حق ندارم اون قسمت معرفی شخصیت رو داشته باشم!!
جام اتش رو وزیر راه انداخت خودشم باید جواب بده به مدیران ربطی نداشت مسابقه ی رول و مقاله رو هم من خودمم پیگیری کردم به زودی جوابش رو میدیم در مورد معرفی شخصیت اگه معرفی شخصیتی نکردی مهم نیست یکی بنویس برای من بفرست برات میزارم توی فیلدش
به پین کیلر : شما اولا باید فارسی تایپ کنین نه فینگلیش دوما درسته که معرفی شخصیت کردی ولی معرفی شخصیت شما تائید نشده وقتی میتونی وارد ایفای نقش بشی که یک معرفی شخصیت کامل و مناسب ارائه بدی
یک سوال رولینگ کی نام کتاب هفتم رو بیان میکنه؟چقدر قبل از بیرون اومدن کتاب.
رولينگ كارهاش غير قابل پيش بينيه ، تنها چيزي كه معلومه تا كريسمس يا همون سال نو ميلادي يا حتي عيد پاك خبري از نام كتاب يا تاريخ انتشار كتاب نميشه اگر چه تاريخ انتشار تا 50درصد تاريخ 7/7/2007
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
How can you escape...if they can see everything? V.M
وقتی اونها میتونند همه چیز رو ببینند ... چطوری میتونی فرار کنی؟ وی ام
این قسمت معرفی شخصیت بنا به درخواست اعضا در قسمت نمایش ویژگیهای فردی اضافه شد تا اعضا شخصیتها رو بهتر بشناسن.
کسانیکه میخوان معرفیشون در اون قسمت قرار بگیره از قسمت ویژگیهای فردی پستشون رو در تاپیک معرفی شخصیت پیدا کنن و لینکش رو در تاپیکشخصیت خودتون رو معرفی کنید ارسال کنند تا توسط مدیر انجمن براشون قرار داده بشه.
سلام بر مدیران زحمتکش و "اعصاب ضعیف ، بدن قوی" سایت ! دوستان ارجمند ، من همین امروز یه فیلد جدید توی پروفایل ایفای نقشیا دیدم با عنوان معرفی شخصیت . کلی حال کردم که ایول عجب کار توپی کردید ... و بانی خیر شدم که بگم حالا که اینکارو کردید همینجا یه توضیحی هم بدید که اونجا با چی پر می شه ! ... خیلی لطف می کنید اگه این کارو بکنید . در ضمن یه خسته نباشیدی هم بگم بابت درست کردن این فیلد و سایر کارها و کلا کار کردن تو این سایت !
ولدي جون من امتحان دارم دو هفته نمي تونم بيام. بيزحمت شناسه منو نگه دار. پاكش نكنيا.از ايفاي نقش بيرونم نكنيا. ممنون
آرتور عزیز...اولا مسئول اینکار من نیستم ولی باید بگم ظرف دو هفته کسی از ایفای نقش خارج نمشه...اگر یک ماه در رول فعالیت نکنی هست که از ایفای نقش خارج میشی..ولدمورت
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/8/12 9:16:28
سلام 1. نميشه مثل مجيدآنلاين هر پستي كه حذف ميشه ناظر بنويسه چرا حذفش كرده؟ 2. من ميخواستم براي باك بيك p.m بزنم نتونستم اسمش رو پيداكنم. ميشه شماره ID شرو بديد؟ ممنون
1-متاسفانه سيستم Xoops اين امكان رو براي سايت ايجاد نميكنه 2-تويه سكوي نه و سه چهارم سايت اگر يه نگاه به قسمت "درباره سايت جادوگران" بندازي ميتوني به ويژگي هاي فردي تمام مديران سايت دسترسي پيدا كني
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/11 19:16:25