جوزف ورانسكي نوشته: من يه پيشنهاد براي انجمن هاي سايت دارم . پيشنهادم اينه كه براي كوچه ي دياگونيه زير انجمن به نام كوچه ي ناكترن بزارين تا تاپيك هايي مثل : فروشگاه بورگين و بركز و فروشگاه لوازم جادويي سياه هوكي به آنجا منتقل شن و و تاپيك هايي هم درباره ي مغازه هاي جادويي سياه زده بشه . اين زير انجمن خيلي لازمه . رسيدگي شود .
با مدیران انجمن صحبت میکنیم تا بررسی بشه البته فکر کنم به اندازه کافی ما انجمن برای فعالیت داریم
نقل قول:
من یکی دو روزی است که مجوز تاسیس یک تاپیک به نام اختراعات جاد ویی را گرفته ام و حالا نمیدانم که باید چگونه انرا ایجاد کنم من فقط می خواستم ادرس قسمت ایجاد لینک و یک توضیح کوچک و به زبان ساده را به من بدهید
خب اول باید ببینی در کدوم انجمن مجوز تاپیک رو گرفتی...سپس وار دانجمن مذکور شو و روی ایکن عنوان جدید کلیک کن تا تاپیک مذکور رو بسازی
با تشکر از شما ولدمورت
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
با سلام خدمت مدیران محترم یک خواهشی داشتم : من یکی دو روزی است که مجوز تاسیس یک تاپیک به نام اختراعات جاد ویی را گرفته ام و حالا نمیدانم که باید چگونه انرا ایجاد کنم من فقط می خواستم ادرس قسمت ایجاد لینک و یک توضیح کوچک و به زبان ساده را به من بدهید ممنون
من يه پيشنهاد براي انجمن هاي سايت دارم . پيشنهادم اينه كه براي كوچه ي دياگونيه زير انجمن به نام كوچه ي ناكترن بزارين تا تاپيك هايي مثل : فروشگاه بورگين و بركز و فروشگاه لوازم جادويي سياه هوكي به آنجا منتقل شن و و تاپيك هايي هم درباره ي مغازه هاي جادويي سياه زده بشه . اين زير انجمن خيلي لازمه . رسيدگي شود .
البته جواب لرد ولدمورت عزيز كاملا درسته و در همه ي مواردي كه تا الان وجود داشته جواب همين بوده!
ولي من خودم هم همين مشكل رو در حال حاضر دارم و با اينكه هيچگونه پيام شخصي ذخيره شده اي ندارم و همشو پاك كردم ولي باز هم 1 پيام شخصي رو بهم نشون ميده!
براي اين مسئله من حتما پيگيري خواهم كرد و اينجا اعلام ميكنم چون مشكليه كه فعلا نتونستم حلش بكنم.
البته شما حتما اول روشي رو كه لرد ولدمورت گفتن رو پيش برين و اگر نشد مطمئنا شما هم مشكل خود من رو دارين...
نقل قول:
اينيگو ايماگو نوشته: سلام بر مدیران عزیز
خب من صرفا احتمال میدم مدتی ای که مسئول بخش لینک های وب سایت(جناب هری پاتر کبیر)، سری به این بخش نزدن، چون من چند تا لینک وب جدید فرستادم که تکراری هم نیستن، من شخصا بررسی کردم، الان دو هفته ای شاید بشه که فرستادم ولی هنوز تایید نشدن. میگم اگه علی آقای عزیز نمیرسن، حداقل سایر مدیرا یه رسیدگی ای بکنن...
در ضمن یه سوال داشتم:
آیا الان هم میشه مثل گذشته عضو پاتروپدیا شد؟ شرطش چیه؟ چه متنی باید ترجمه کنیم؟ من مایل به عضویت هستم!
(قبلا خواستم عضو بشم ولی خوب ترجمه نکردم موفق نشدم..
در مورد لينك ها من خودم رسيدگي ميكنم
براي عضو شدن در پاتروپديا هم بايد يه بليت بفرستي و اعلام كني كه ميخواي عضو پاتروپديا بشي
ويرايش: رسيدگي به بليت ها انجام شد و يه سري كه بايد تاييد ميشد تاييد شد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/15 23:53:28
خب من صرفا احتمال میدم مدتی ای که مسئول بخش لینک های وب سایت(جناب هری پاتر کبیر)، سری به این بخش نزدن، چون من چند تا لینک وب جدید فرستادم که تکراری هم نیستن، من شخصا بررسی کردم، الان دو هفته ای شاید بشه که فرستادم ولی هنوز تایید نشدن. میگم اگه علی آقای عزیز نمیرسن، حداقل سایر مدیرا یه رسیدگی ای بکنن...
در ضمن یه سوال داشتم:
آیا الان هم میشه مثل گذشته عضو پاتروپدیا شد؟ شرطش چیه؟ چه متنی باید ترجمه کنیم؟ من مایل به عضویت هستم!
(قبلا خواستم عضو بشم ولی خوب ترجمه نکردم موفق نشدم..)
ّبعد از سال ها ، یه سری که میزنی باید جواب هم پس بدی ! ایییول !
* * با عرض پوزش از پست بی ربطم ، نمی دونم کجا این رو بزنم ، مجبورم . هر جا صلاح می دونین منتقل کنین ! * *
در مورد جام آتش !
اول بگم ، جام آتش تمام مسئولیت هاش با من بود . وزیر ( ققنوس ) توی این قضیه نباید پاش وسط کشیده بشه . من مسئولیتش رو قبول کردم ، خودم هر اتفاقی می فته جواب هم میدم .
اگر این صحبت هام بی احترامی به شخصی نباشه و بعد از سال ها یه پست زدن من موجب ناراحتی یه نفر نشه ، اومدم بگم که :
1 - مسئول برگذاری جام آتش ، معاون وزیر بود ، نه بادراد ریشو . دلیل شل شدن من نسبت به این کار این بود که وزیری نبود که معاونی داشته باشه که بخواد جام آتشی برگذار کنه !
2 - حالا درست یا غلط ، دلگیر بودم و مدتی سایت نیومدم . یکی دیگه از دلایل هم همین بود .
3 - من انتظار داشتم که اگر کسی مایل به ادامه دادن این مسابقه س ، یه نفر جای من ناظر میشد و کارا رو درست می کرد . ولی پا پیش نذاشتن و مشتاق نبودن رو نمیشه به ملت جادوگر یاد داد ! وقتی مشتاق انجام کاری نباشی ، ولی انجامش بدی یعنی داری زوری انجام میدی که نمونه ش توی همین جام آتش بود .
اگر اعتراضی و یا مشکلی و یا نظری و یا بحثی و یا انتقادی و یا صحبتی چیزی هست ( چه قدر « و یا » گفتم ! ) خوشحال میشم با پیام شخصی بنده رو مورد عنایت قرار بدین !
هر شکایت و اعتراضی رو می پذیرم !
دوست دار ملت جادوگر - معاون اسبق کیفسون - مگس کش حرفه ای !
والا بارها گفتیم که این مشکل نیست حتمالا شما در قسمت ذخیره شده ها، یک پیام شخصی دارید که هنوز آن را نخونده اید لینک پیامهای شخصی ذخیره شده: http://www.jadoogaran.org/modules/pm/viewpmsg.php?op=save
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/8/15 11:00:12
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت