جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

17 کاربر(ها) آنلاین هستند (11 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
16
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  36 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  367 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: سوالات مبهم در كتاب هفت!
ارسال شده در: دوشنبه 12 شهریور 1386 10:17
نمایش جزئیات
آفلاین
با تشکر از پرسی که سوال اولمو جواب داد ولی حالا که فکر میکنم یه چیزایی بازم مبهمه.

1 .چوب ارشد رو هری به مالفوی داد؟
2 .ریتا چه طور با باتیلدا مصاحبه کرد؟آیا باتیلدا تحت طلسم فرمان بود؟

همین.از دوستان(به خصوص پرسی خواهش دارم جوابو بگید.ممنون .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: سوالات مبهم در كتاب هفت!
ارسال شده در: یکشنبه 11 شهریور 1386 19:45
نمایش جزئیات
آفلاین
دلیل اصلی این که چوبدستی هری چوب لوسیوس خرد کرد این بود که چوبدستی ولدمورت برادر چوبدستی هریه.اون شبی که ولدمورت برگشتو اون اتفاقا افتاد چوبدستی هری یه خورده از نیروهای چوبدستی ولدمورتو گرفت وقتیم که هری داشت از خونه ی دورسلی ها میرفتو و ولدمورت تعقیبش کرد چوبدستی هری ولدمورتو شناخت که هم خویشاوند(برادر)بودوهم دشمن به خاطر همین یه خورده از نیروهایی رو که از چوبدستی ولدمورت گرفته بود به خودش برگردوند.چوبدستی هری اون موقع هم شجاعت هریو داشت هم کشندگی ولدمورتو به خاطر همین اون چیزی رو که برگردوند یه جادوی خیلی خیلی قوی شد که چوب لوسیوس به عمرشم ندیده بود پس خورد شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
((شعار ما: راحتی دوری از خطر معاشرت با کله گنده ها))!!
Re: سوالات مبهم در كتاب هفت!
ارسال شده در: یکشنبه 11 شهریور 1386 14:34
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

در مورد مالکیت چوب باید بگم که وقتی دراکو دامبلدور رو خلع سلاح کرد ، چوبدستی برتر متعلق به خودش شد ، در آخر کتاب هری از چوبدستی دراکو استفاده کرده بود و وقتی طلسم مرگ و خلع سلاح به هم برخورد کردند ، چوبدستی برتر ، چوب دراکو رو که مالک اصلیش بوده شناسایی میکنه و طلسم لرد رو به خودش بر میگردونه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: سوالات مبهم در كتاب هفت!
ارسال شده در: یکشنبه 11 شهریور 1386 11:26
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

shadowgirl نوشته:
بالاخره دلیل اصلی که چوبدستی هری در شب خروجش از خونه دورسلی ها خود به خود به ولدمورت طلسم شلیک کرد و چوبدستی لوسیوس رو منفجر کرد چی بود؟


در جواب شما بگم که دلیل اصلیش اینه که چوبدستی هری والده مورت رو به عنوان دشمن مالک خودش تشخیص داد و از هری در حالتی که کاری از دست خودش بر نمیومد دفاع کرد.
-------------------------------------

یه سوال هم داشتم : من هنوز در مورد مالکیت چوب سرنوشت قانع نشدم. ببینید چون آخر کتاب 6 این دراکو بود که دامبلدور رو خلع سلاح کرد در واقع مستر جدیدش اون میشد. ولی هری دراکو رو از چوب خودش خلع سلاح میکنه. چوب سرنوشت هیچوقت عملاً متعلق به دراکو نبوده! و هرگز وقتی این چوب دست دراکو بوده هری اونو خلع سلاح نکرده! این با قانون چوبها درست در میاد؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]IGΘЯ[/en] در 1386/6/11 21:46:41
ویرایش شده توسط Romulus در 1386/6/12 0:15:53
[b][size=medium][color=CC0000]جادوی عشق، قوی ترین جادوهاست
Re: سوالات مبهم در كتاب هفت!
ارسال شده در: شنبه 10 شهریور 1386 23:54
نمایش جزئیات
آفلاین
بالاخره دلیل اصلی که چوبدستی هری در شب خروجش از خونه دورسلی ها خود به خود به ولدمورت طلسم شلیک کرد و چوبدستی لوسیوس رو منفجر کرد چی بود؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Do not pity the dead, Harry. Pity the living, and above all, those who live without love.

Albus Dumbledore

هيچ مي دا?
Re: سوالات مبهم در كتاب هفت!
ارسال شده در: شنبه 10 شهریور 1386 22:18
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
ببینید ، اکلامنسی به این خاطر هست که بتونید ذهنتون رو ببندید ، وقتی شما بتونی ذهنت رو ببندی ، نه دامبلدور ، نه ولدمورت و نه اسنیپ میتونن به ذهن شما راه پیدا کنن . جادوگرا با اجازه و خواست هم به ذهن هم دیگه وارد میشن و ذهن خوانی میکنن .


هيچوقت،هيچكس نميتواند به صورت كامل بلد باشد به صورتي كه قدرت اسنيپ و لرد و دامبلدور بهش نرسد تا وارد مغزش بشوند.
در ضمن در كتاب هفت آمده است كه هري ميگويد "فعلا كه نيازي به چفت شدن ندارم هرميون.اينكه ميتونم وارد مغز ولدمورت بشم،يك سود براي من است!"
يك چنين چيزايي بود فكر كنم!پس هدف اصلي اين بود كه هري نتواند وارد مغز ولدمورت شود و البته شايد ورود لرد به مغز هري هم يكي از دلايل باشد ولي هدف اصلي،همان است كه گفتم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: سوالات مبهم در كتاب هفت!
ارسال شده در: شنبه 10 شهریور 1386 21:01
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

ببینید ، اکلامنسی به این خاطر هست که بتونید ذهنتون رو ببندید ، وقتی شما بتونی ذهنت رو ببندی ، نه دامبلدور ، نه ولدمورت و نه اسنیپ میتونن به ذهن شما راه پیدا کنن . جادوگرا با اجازه و خواست هم به ذهن هم دیگه وارد میشن و ذهن خوانی میکنن .
دامبلدور میخواست هری یاد بگیره که ذهنش رو ببنده تا لرد نتونه وارد ذهنش بشه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: سوالات مبهم در كتاب هفت!
ارسال شده در: شنبه 10 شهریور 1386 20:47
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
ميخواستم بدونم اگه لرد سياه اينقدر در ذهن خواني قويه كه ميتونه ذهن اسنيپ رو هم بخونه پس چرا دامبلدور ميخواست هري اكلامانسي ياد بگيره؟


دامبلدور قصد داشت كه هري نتواند به مغز لرد ولدمورت برود و لرد از اين ارتباط سوء استفاده كند.دقيقا ميخواست جلوي اتفاقاتي مثل رفتن هري به وزارت در كتاب پنجم را بگيرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: سوالات مبهم در كتاب هفت!
ارسال شده در: شنبه 10 شهریور 1386 19:56
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
ميخواستم بدونم اگه لرد سياه اينقدر در ذهن خواني قويه كه ميتونه ذهن اسنيپ رو هم بخونه پس چرا دامبلدور ميخواست هري اكلامانسي ياد بگيره؟
با تشكر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هري پاتر ابدي شد بياييد ما هم ابدي شويم
Re: سوالات مبهم در كتاب هفت!
ارسال شده در: شنبه 10 شهریور 1386 19:43
نمایش جزئیات
آفلاین
من اصولا سوالی ندارم ولی می خواستم بگم بیشتر سوالهایی که اینجا مطرح میشه مربوط به مشکلات کتابه که بهتر اونجا زده بشه مثلا همون محلول گراب
سوال هایی بهتره اینجا مطرح بشه که برای خواننده نامفهوم باشه نه غیر قابل درک !!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ٌٌدر حال پاشیدن بذر