جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

59 کاربر(ها) آنلاین هستند (49 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
57
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: جمعه 20 بهمن 1402 14:08
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان از نظرات تون واقعا لذت بردم. خیلی خلاقانه بودن.
حالا لطفا دیگه روی ظاهر هریت پاتر تمرکز نکنین و به این چیزها بپردازین: اخلاق، گروه، چوبدستی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پاتریشیا وینتربورن در 1402/11/20 14:56:21
ویرایش شده توسط پاتریشیا وینتربورن در 1402/11/20 17:26:57
با یه کتاب می‌شه دور دنیا رو رفت و برگشت، فقط کافیه بازش کنی.
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: جمعه 20 بهمن 1402 00:54
نمایش جزئیات
آفلاین
از نظر من داشتن چشمای مادرش طبق معمول از ویژگی های هریت هم باید باشه مثل هری.موهای بهم ریخته و سایر ویژگی های ظاهری که دوستان اشاره کردن...
هریت دختری که زنده ماند...هریت مثل پدرش جیمز دردسرسازه و مثل مادرش لیلی قلب مهربونی داره.داستان با دوستی هریت و هرماینی و رون شروع میشه.بست فرند هریت هرماینی میشه و هریت و هرماینی رون رو تو دستشویی از دست غول نجات میدن و....آخر داستان هم هریت با دراکو مالفوی ازدواج میکرد و این پیوند باعث یک عصر جدید در روابط بین گریفیندور و اسلیترین و کلا صلح در هاگوارتز میشد....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
we will find a way through the dark :)
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: پنجشنبه 19 بهمن 1402 23:25
نمایش جزئیات
آفلاین
بنظر من مو هاش بلند بود و رنگش قهوه ای متمايل به نارنجی می شد یکمم حالت فر داشت. یه عینک بیضی هم می زد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I've always liked to play with fire
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: پنجشنبه 19 بهمن 1402 22:27
نمایش جزئیات
آفلاین
اما به نظر من یه دختر با مو های مشکی پر کلاغی و عینک گرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
It's all game...want this or not you are player. soo let's play!wwwwww
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: پنجشنبه 19 بهمن 1402 14:07
نمایش جزئیات
آفلاین
خب من تصمیم گرفتم اولین شخصیتی که روش تمرکز می کنیم هری پاتر باشه. همون طور که همگی می دونین هری یه پسره و ما اینجا باید روی نسخه ی دختر هری تمرکز کنیم.
من از قبل از اینکه این تاپیک رو راه بندازم به خودم می گفتم که اگه هری پاتر دختر بود حتما توی اسمش "ه" داشت و این طوری شد که به اسم هریت پاتر رسیدم. هم خیلی شبیه هری پاتره و هم دخترونه‌س.
به نظر من اگه هری دختر بود، موهاش مثل موهای لی‌لی قرمز می شد. حالا دیگه چیز بیشتری نمی گم تا بقیه هم نظرشون رو بگن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
با یه کتاب می‌شه دور دنیا رو رفت و برگشت، فقط کافیه بازش کنی.
اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: چهارشنبه 18 بهمن 1402 20:55
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به همه!
امیدوارم حالتون خوب باشه. این پست مخصوص اوناییه که نمی دونن هدف این تاپیک چیه. من توضیحات کامل رو در این پست می دم.
اول از همه، ما توی این تاپیک می خوایم درباره ی این حرف بزنیم که اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر متفاوت بود اونا چه شکلی بودن و داستان چطور پیش می رفت. لابد می پرسین منظورم چیه؟ منظورم اینه که مثلا اگه هری پاتر دختر بود چه شکلی می شد؛ یا اگه دلورس آمبریج پسر بود. هر هفته هم روی یه شخصیت تمرکز می کنیم.
هرکی که بخواد می تونه توی این تاپیک شرکت کنه و نظرش رو درباره ی شخصیت اون هفته بگه. در ضمن ما اسم شخصیت ها رو هم علاوه بر ظاهر و اخلاق شون عوض می کنیم.
امیدوارم تاپیک خوبی باشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
با یه کتاب می‌شه دور دنیا رو رفت و برگشت، فقط کافیه بازش کنی.