به بادراد ریشو: مشکل چت باکس در آی ای حل شده و هیچ کس مشکلی نداره مطمانا مشکل از کامپیوتر شماست یا نسخه آی ای شما پایینتر از 6 هست.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
*اينكه براي عضو شدن. ايميلي تحت عنوان "فعال سازي" ارسال ميشه علاوه بر محسناتش. خيلي دردسر سازه. خصوصا با اين سيستم هاي پست الكترونيكي نامطمئن. ميشد كه طرف رو عضو كنيد بدون اين ايميل و براي دادن پسورد در صورت گم شدن. اونوقت به سراغ ميل بريد. *تا بحال چند بار پيش اومده برام كه وقتي پسوردم رو عوض كردم. نمي تونم داخل بشوم. بايد برم و درخواست پسورد جديد كنم. تا زه اون پسورد جديد رو كپي پيست كنم. يا از كوكي استفاده كنم. *كسي كه عضو ميشه. تا قبل از اينكه شخصيتش تاييد نشه. كاري نمي تونه بكنه تو ايفاي نقش. من نمي دونم چه طوري ميشه صلاحيت رو توي يه پست تحت عنوان "شخصيت خودتون رو معرفي كنيد" سنجيد. ميشه بهش اجازه ي فعاليت داد و بتونه پاسخ بده. ولي نگذاريم كه يه تاپيك بزنه. *چرا يه براي استفاده از پيام شخصي(ارسال نامه به يه نفر) حتما بايد وارد سايت شد.؟ اين خيلي دست و پا گيره. *الگو (ياثيم) هاي كم حجم معرفي بشه. يا ساخته بشه. كه امثال من كه مشكل سرعت داريم. اذيت نشويم. *قبلا مي شد كه تعداد پست ها در صفحه رو مشخص كرد. نمي دونم نيست يا من پيدا نمي كنم. *صفحه ها خيلي سنگين اند. درسته دسترسي به همه چيز در هر لحظه توسط نوار ابزار سمت راست. ممكنه! ولي... اين باعث ميشه كه لود صفحه طول بكشه.
به خدا حرف هام از سر دلسوزيه و دلم مي خواد كه سايت روان و راحت توي سرپاييني به راه خودش ادامه بده. متشكرم. بيگانه ي قديم .
شلوغش نکن دوست من از وقتی عضو شدی و به قول خودت همون سه هفته و یا شایدم بیشتر یک پست رول ندیدم بزنی وقتی فعالیتی نداری منم فیلد شخصیتت رودرست نمیکنم چون چیز مهمی نیست به جای اینکه یک روز در میون بیای به اون فیلد گیر بدی برو فعالیتت رو بکن که از 20 تا پستی که زدی 10 تاش اینجاست 10 تاش معرفی شخصیت
ديگه داره مسخرش در مياد . خيلي افتضاحه . سه هفته يا شايد هم بيشتر از عضويتم توي ريونكلاو مي گذره ولي هنوز اسمم توي ليستش نيست . حتي اينو براي ناظران ريونكلاو هم نوشتم ولي ماشاا... هزار ماشاا... به جاي اينكه جوابمو بدن هي پست هامو ادغام ميكنن . حتي بعضي هاشون به شناسم گير ميدن . موضوعي كه هيچ ربطي به سئوالم نداره . بيخود از شناسم ايراد ميگيرن . آقا جان يه كلام بگيد مخمون نميكشه جوابتو بديم . ديگه براي چي اينقدر طفره ميريد . شما هم كه مثلا جزو ناظران سايتيد بايد به اينجور چيزا رسيدگي كنيد .
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
آنقدر شكست خوردم تا شكست دادن را ياد گرفتم . ناپلئون بناپارت
وینسنت کراب نوشته: من قبول دارم كه اقراق كردم..خودم هم به شخصه از آلبوس معذرت خواستم.. ولي من پستي كه زده بودم هنوز كه هنوزه ويرايش نشده.. آلبوس عزيز پست 2 روز بعد منو ديده و گفته كه زيراب مي زنه.. مي تونيد به اين لينك بريد و مشاهده كنين.. http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=6&viewmode=flat&order=ASC&type=&mode=0&start=3370 خب..من هيچ گله اي ندارم.. اينم درك مي كنم كه مسائل زياده.. ولي انتظار ندارم كه بگين دارين زيراب ميزني.. خب.. فكر كنم تمام كارها حل شد.. -- فقط يه خواهش.. منو تاييد كنين ديگه.. جاي شما بودم هر چه زودتر اين كارو مي كردم.. چون من انصافا هم فعاليتم خوبه هم رولم.. همون فرانك هستم ديگه.. مي تونين پست هامو ببينين.. --ژ اميدوارم ديگه هيچ كدورتي پيش نيادد. با تشكر
برادر شما واقعا یه جورایی زیرآب منو داشتی میزدی...به هر حال منم انسانم ناراحت میشم!! به هر حال خوشخبتانه این دفعه معرفیت خوب بود و تاییدت کردم...منم امیدوارم دیگه مشکلی پیش نیاد...موفق باشی!
نقل قول:
ارول نوشته: آقا من یه انتقاد از سایت دارم .رنگی که برای موضوع پست ها گذاشتین یه ذره بده چون تو اون رنگ خوندن رنگ سیاه یه ذره سخته این در مورده پیش نمایش پست ها هم صدق می کنه
کاملا حق با شماست و ما هم این مشکلات رو قبل از شما بررسی کردیم و این دو نکته ای که شما گفتین به علاوه ی چندتا مشکل دیگه رو از theme سایت درآوردیم. ایشاالله درست میشه همشون....مخصوصا همین رنگ پیش نمایش و موضوع پست ها مرسی از نظرت!
آقا من یه انتقاد از سایت دارم .رنگی که برای موضوع پست ها گذاشتین یه ذره بده چون تو اون رنگ خوندن رنگ سیاه یه ذره سخته این در مورده پیش نمایش پست ها هم صدق می کنه