جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

56 کاربر(ها) آنلاین هستند (40 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
54
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مهر 1385 14:42
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید من یه سوال داشتم نمی شه اسم من به کتی بل تغییر پیدا کنه..
من توی کتاب ها هم که دیدم همه جا کتی هستش..
امیدوارم موافقت شه..
با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
حتی در مرگ،کاش پیروز باشی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مهر 1385 10:05
نمایش جزئیات
آفلاین
به بادراد ریشو:
مشکل چت باکس در آی ای حل شده و هیچ کس مشکلی نداره مطمانا مشکل از کامپیوتر شماست یا نسخه آی ای شما پایینتر از 6 هست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
مشكلات از ديد بيگانه
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مهر 1385 09:03
نمایش جزئیات
آفلاین
*اينكه براي عضو شدن. ايميلي تحت عنوان "فعال سازي" ارسال ميشه علاوه بر محسناتش. خيلي دردسر سازه. خصوصا با اين سيستم هاي پست الكترونيكي نامطمئن.
ميشد كه طرف رو عضو كنيد بدون اين ايميل و براي دادن پسورد در صورت گم شدن. اونوقت به سراغ ميل بريد.
*تا بحال چند بار پيش اومده برام كه وقتي پسوردم رو عوض كردم. نمي تونم داخل بشوم. بايد برم و درخواست پسورد جديد كنم. تا زه اون پسورد جديد رو كپي پيست كنم.
يا از كوكي استفاده كنم.
*كسي كه عضو ميشه. تا قبل از اينكه شخصيتش تاييد نشه. كاري نمي تونه بكنه تو ايفاي نقش.
من نمي دونم چه طوري ميشه صلاحيت رو توي يه پست تحت عنوان "شخصيت خودتون رو معرفي كنيد" سنجيد.
ميشه بهش اجازه ي فعاليت داد و بتونه پاسخ بده. ولي نگذاريم كه يه تاپيك بزنه.
*چرا يه براي استفاده از پيام شخصي(ارسال نامه به يه نفر) حتما بايد وارد سايت شد.؟ اين خيلي دست و پا گيره.
*الگو (ياثيم) هاي كم حجم معرفي بشه. يا ساخته بشه. كه امثال من كه مشكل سرعت داريم. اذيت نشويم.
*قبلا مي شد كه تعداد پست ها در صفحه رو مشخص كرد. نمي دونم نيست يا من پيدا نمي كنم.
*صفحه ها خيلي سنگين اند. درسته دسترسي به همه چيز در هر لحظه توسط نوار ابزار سمت راست. ممكنه! ولي...
اين باعث ميشه كه لود صفحه طول بكشه.

به خدا حرف هام از سر دلسوزيه و دلم مي خواد كه سايت روان و راحت توي سرپاييني به راه خودش ادامه بده.
متشكرم. بيگانه ي قديم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 3 مهر 1385 23:22
نمایش جزئیات
آفلاین
شلوغش نکن دوست من از وقتی عضو شدی و به قول خودت همون سه هفته و یا شایدم بیشتر یک پست رول ندیدم بزنی وقتی فعالیتی نداری منم فیلد شخصیتت رودرست نمیکنم چون چیز مهمی نیست
به جای اینکه یک روز در میون بیای به اون فیلد گیر بدی برو فعالیتت رو بکن که از 20 تا پستی که زدی 10 تاش اینجاست 10 تاش معرفی شخصیت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 3 مهر 1385 22:38
نمایش جزئیات
آفلاین
ديگه داره مسخرش در مياد . خيلي افتضاحه . سه هفته يا شايد هم بيشتر از عضويتم توي ريونكلاو مي گذره ولي هنوز اسمم توي ليستش نيست . حتي اينو براي ناظران ريونكلاو هم نوشتم ولي ماشاا... هزار ماشاا... به جاي اينكه جوابمو بدن هي پست هامو ادغام ميكنن . حتي بعضي هاشون به شناسم گير ميدن . موضوعي كه هيچ ربطي به سئوالم نداره . بيخود از شناسم ايراد ميگيرن . آقا جان يه كلام بگيد مخمون نميكشه جوابتو بديم . ديگه براي چي اينقدر طفره ميريد . شما هم كه مثلا جزو ناظران سايتيد بايد به اينجور چيزا رسيدگي كنيد .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آنقدر شكست خوردم تا شكست دادن را ياد گرفتم .
ناپلئون بناپارت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 3 مهر 1385 20:20
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!!

نقل قول:

بادراد ریشو نوشته:
خب من پست های قبلی این تاپیک رو هم دیدم ، یکی همین مشکل من رو بیان کرده بود ، ولی من هنوزم اون مشکل رو دارم !

من همچنان اون چت باکس رو همین طوری میبینیم !

ای مرگخوار!!ای کارمند وزارت!!!
تو مگه پستای قبلی رو نخونی؟مگه جواب منو ندیدی که چجور میشه تو اکسپلورر درستش کرد؟

((((((به قسمت view مرورگرتون رفته و وارد بخش encodingبشید و آنرا به utf8 تغییر بدید

با راست کلیک کردن بر روی چت باکس و وارد شدن به بخش encoding وتغییر آن به utf8 هم میشود آنرا درست کرد ولی موقتیست...بهترین راه همون روش اوله)))))))

اما این چت باکس درست شده بود و باید خود به خود تغییر پیدا کنه
حالا چرا باز اینجور شده صحبت میکنم که پیگیری بشه

نقل قول:

من یک مشکل خفن دارم
در بعضی جاها عضویت در جام حذفی ووو امکان پست زدن من وجودندارد

شما باید اول عضو ایفای نقش بشید تا بتونید اونجا پست بزنید

با تشکر
ولدی کبیر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 3 مهر 1385 19:52
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من یک مشکل خفن دارم
در بعضی جاها عضویت در جام حذفی ووو امکان پست زدن من وجودندارد
helppppppppp

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 3 مهر 1385 19:26
نمایش جزئیات
آفلاین
خب من پست های قبلی این تاپیک رو هم دیدم ، یکی همین مشکل من رو بیان کرده بود ، ولی من هنوزم اون مشکل رو دارم !

گفتم بیام دوباره اعلام کنم

من همچنان اون چت باکس رو همین طوری میبینیم !

نقل قول:
ظ‡ط¯ظˆغŒع¯: ط§غŒظ†ط¬ط§ ط±ظˆ ! ... ط§غŒظ† ط¨ط§ط¯ط±ط§ط¯ظ‡ ع†ظ‡ ط®ظˆط¯ط´ظˆ ط°ظˆظ‚ ظ…ط±ع¯ ظ†ط´ظˆظ† ظ…غŒ ط¯ظ‡ ! ... ظ…غŒ ع¯ظ‡ ظ…ط§ ط®ظپظ†غŒظ… ! ... ط¨ط§ط¯ط±ط§ط¯ ط¬ظˆظ† طھظˆ ظ‡ط§ع¯ظˆط§ط±طھط² طھظˆ ط¬ط²ظˆ ط±غŒظˆظ† ط­ط³ط§ط¨ ظ†ظ…غŒ ط´غŒ...ط§ظ„ع©غŒ ط®ظˆط¯طھظˆ ظ‚ط§ط·غŒ ظ†ع©ظ†
ط¨ط§ط¯ط±ط§ط¯ ط±غŒط´ظˆ : ط¨غŒظ¾ ط¨غŒظ¾ ط¨غŒظ¾ ط±غŒظˆظ† ! ط¨غŒظ¾ ط¨غŒظ¾ ط¨غŒظ¾ ط±غŒظˆظ† ! ط­ط§ظ„ ع©ظ†غŒظ† ط±غŒظˆظ† ع†ظ‡ ظ‚ط¯ط± ط®ظپظ†ظ‡ ! ظ…ط§ ط§طھط´ظپط´ط§ظ†غŒظ… ! ظ…ط§ ط®ظˆظپظ†ط§ع©غŒظ… !



راستش هیچ کاریش هم نمیشه کرد ، هر چی رفرش می کنی یا روی « برو » میزنی ، همین شکلی می مونه .

فقط یه چاره ی خوب داره اینم اینه که زبونت رو عوض کنی ، وقتی عوض کردی فقط یه بار جواب میده !

واسه همین خیلی سخته !

لطفا این مشکل اگر راه حلی داره ، حلش کنین !
ممنون از لطفتون !



-------------------------------------------------------------

ویرایش !

خب مدیران گرامی ! اومدم یه تست کردم ، دیدم جواب میده ، گفتم این جا بگم !

من از آی ای استفاده می کردم ! رفتم فایر فاکس رو نصب کردم ، درست شد !
کسی مشکلی داشت با فایر فاکس درست میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [en] Rishoo [/en] [fa] بادراد ریشو [/fa] در 1385/7/3 19:41:29
فقط حذب ، فقط سرژ !
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 2 مهر 1385 19:07
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
وینسنت کراب نوشته:
من قبول دارم كه اقراق كردم..خودم هم به شخصه از آلبوس معذرت خواستم..
ولي من پستي كه زده بودم هنوز كه هنوزه ويرايش نشده..
آلبوس عزيز پست 2 روز بعد منو ديده و گفته كه زيراب مي زنه..
مي تونيد به اين لينك بريد و مشاهده كنين..
http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=6&viewmode=flat&order=ASC&type=&mode=0&start=3370
خب..من هيچ گله اي ندارم..
اينم درك مي كنم كه مسائل زياده..
ولي انتظار ندارم كه بگين دارين زيراب ميزني..
خب..
فكر كنم تمام كارها حل شد..
--
فقط يه خواهش..
منو تاييد كنين ديگه..
جاي شما بودم هر چه زودتر اين كارو مي كردم..
چون من انصافا هم فعاليتم خوبه هم رولم..
همون فرانك هستم ديگه..
مي تونين پست هامو ببينين..
--ژ
اميدوارم ديگه هيچ كدورتي پيش نيادد.
با تشكر


برادر شما واقعا یه جورایی زیرآب منو داشتی میزدی...به هر حال منم انسانم ناراحت میشم!!
به هر حال خوشخبتانه این دفعه معرفیت خوب بود و تاییدت کردم...منم امیدوارم دیگه مشکلی پیش نیاد...موفق باشی!

نقل قول:
ارول نوشته:
آقا من یه انتقاد از سایت دارم .رنگی که برای موضوع پست ها گذاشتین یه ذره بده چون تو اون رنگ خوندن رنگ سیاه یه ذره سخته این در مورده پیش نمایش پست ها هم صدق می کنه


کاملا حق با شماست و ما هم این مشکلات رو قبل از شما بررسی کردیم و این دو نکته ای که شما گفتین به علاوه ی چندتا مشکل دیگه رو از theme سایت درآوردیم.
ایشاالله درست میشه همشون....مخصوصا همین رنگ پیش نمایش و موضوع پست ها
مرسی از نظرت!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مهر 1385 18:38
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا من یه انتقاد از سایت دارم .رنگی که برای موضوع پست ها گذاشتین یه ذره بده چون تو اون رنگ خوندن رنگ سیاه یه ذره سخته این در مورده پیش نمایش پست ها هم صدق می کنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
رون و هرمیون باید به هم برسن :bigkiss: :bigkiss: